Display LED AVOE di affittu all'aperto in Cina

China Outdoor RentalDisplay LED AVOE

AVOE LEDfurnisce una seria di display LED di affittu, e so diverse specialità è e prestazioni visuali d'altu standard cumuni è a qualità di u produttu dà à a nostra visualizazione LED parechji vantaghji nantu à altri prudutti cumpetitivi.Furnemu un display LED di affittu all'apertu in Cina à altu costu-efficace à i clienti in u mondu.

Vantaggi diLocation AVOE LED Screen

(1) Alta dissipazione di calore è resistenza à l'acqua

Display LED AVOEschermi pruduciuti da noi tutti anu ottimizatu è aghjurnatu dissipazione di calore è resistenza à l'acqua.
Questi ponu esse ottenuti attraversu un sistema di dissipazione di calore raghjone è u disignu.I materiali di alta qualità è affidabili ponu ancu aiutà à riduce a temperatura di i moduli LED è IC.

(2) Qualità visuale eccezziunale

L'alta freccia di rinfrescante pò esse finu à 3840Hz è alta luminosità chì hè finu à un valore massimu di 7000nits, è pudete vede u cuntenutu nantu à u screnu chjaramente ancu in un desertu.
In più, l'alta scala di grisgiu è u cuntrastu altu di i nostri schermi ponu perfezziunà a qualità di visualizazione.

(3) Prezzi raghjone

Tutti i cumpunenti chì avemu acquistatu da pruduttori affidabili, è u prucessu di produzzione hè maturu.
Ùn ci sarà micca cuncessione nantu à a qualità finale di i nostri prudutti mentre chì a qualità pò esse garantita.

(4) OEM o ODM dispunibule

Avemu una forte capacità OEM è ODM di pruduce prudutti persunalizati cum'è vulete.Inoltre, accettemu a fabricazione di diversi tipi di display LED creativi.Diteci solu i vostri bisogni, è vi daremu prugrammi detallati prima di a vendita.

Eventi pussibuli di affittu di schermu LED

(1) Avvenimenti è corse sportive

A stallazione di aaffittu muru video LEDper i vostri telespettatori pò esse una scelta ideale postu chì li pò furnisce una impressione più chjara è chances di visualizazione simultanea.
Pudete ancu stabilisce e fotocamere per i mumenti chì ponu catturà ritratti è video è poi rinvià à u screnu.
In più, i schermi di visualizazione AVOE LED ponu resiste à e diverse cundizioni ambientali cum'è a pioggia è u calore, migliurà cusì a sicurezza è a stabilità di tutta a razza.

(2) Matrimoniu

Ùn ci hè dubbitu chì u matrimoniu pò esse unu di i mumenti più eccitanti per a vita, è scegliendu a visualizazione ghjustu pò perfezziona l'atmosfera.
Dunque, u muru LED affittu hè u rolu più apprupriatu per dà i participanti è e coppie una sperienza maravigliosa.Per esempiu, pò ghjucà i video di e coppie, mostra musica, mostra foto è video catturati da i feed di càmera, è cusì.

(3) Scena

I schermi LED occupanu una cota di mercatu crescente cum'è innumerevoli cuncerti, cerimonii d'apertura è spettaculi di varietà in u mondu.
L'imaghjini dettagliati, u rapportu di cuntrastu altu, cumpunenti integrati cum'è l'audio è i sensori ponu aiutà à l'effetti spot megliu.Tutti questi lascianu u display LED di affittu cum'è un rolu indispensabile di i spettaculi di scena.

(4) Affittu di Camion Display LED

Display LED affittu mobile pò ghjunghje sin'à più audiences per via di a so traiettorie attività più ricca, è pò esse una di e scelte sàviu quandu ùn avete micca abbastanza fondi per copre u costu tutale di un camion LED mobile.
Inoltre, qualchì volta stu costu pò esse inutile.Per esempiu, l'avvenimenti sò staggione, è ci sarà un longu tempu di lascià inutilizatu, chì certamenti pruvucarà a perdita di u budgetu.

(5) Publicità cummerciale è propaganda

Hè di solitu affittu da l'imprese di recreazione è cumpagnie cum'è parchi per i filmi, campagni publicitari è ricordi, è questu scopu hè a causa di a maiò parte di l'affare di affittu di schermi LED mobili.

(6) Altri avvenimenti à grande scala

Campagna pulitica, cinema drive-in, cuncerti, festivals, tornei di golf è maratone fundeaisers ponu esse u palcuscenicu di display LED per elli à rinfurzà l'ingaghjamentu cù u publicu, è avè a pussibilità di aghjunghje più persone.

https://www.avoeleddisplay.com/fixed-led-display/

Tour di fabbrica

https://www.avoeleddisplay.com/fixed-led-display/ 图片3 图片4 图片5 图片6 图片7

 

 

(1) Attrezzatura è travagliadori efficienti

AVOE LED hà un inseme di pruduzzione efficiente è travagliadori efficaci, è l'utilità è a gestione strette permettenu i nostri prudutti consegnati à i clienti sò qualificati è stabili.

(2) 72 Hours Aging Test

A prova di invechjamentu di 72 ore guarantisci u rendiment di a pantalla LED AVOE è i moduli LED sò di alta qualità, è ponu esse operati senza problemi in diverse cundizioni.

(3) 5000㎡+ Capacità di Pruduzzione

L'alta capacità di consegna porta à una consegna puntuale è cumpleta per risponde à a vostra dumanda di u mercatu.A linea di pruduzzione matura migliurà ogni dettagliu di i display chì producemu per adattà megliu à i vostri alti bisogni.

(4) 8,000㎡ Zone Factory

AVOE LED hà un equipamentu di pruduzzione avanzatu, un equipamentu di prova prufessiunale è una qualità stretta.Avemu benvenutu à visità a nostra fabbrica ogni volta chì vulete.

(5) 3 Anni di Garanzia è Pezzi di Ricambio

Pudemu guarantiscenu a vostra sperienza di u cliente offrendu 2-3 anni di garanzia, è ancu pezzi di ricambio.I servizii di post-vendita ben attornu prutegge i vostri diritti per uttene prudutti d'altu standard, è esperienze rassicuranti.

(6) Sales & Technical Support

Basatu nantu à a cooperazione di diversi dipartimenti cum'è u dipartimentu di vendita, u dipartimentu tecnicu è u dipartimentu logisticu, AVOE LED furnisce à i clienti eccellenti servizii di pre-vendita è servizii post-vendita.Semu dedicati à diventà u megliu fornitore di display LED di affittu in China in tuttu u tempu.

FAQ diDisplay LED AVOE Rental

Q1: Chì hè a vostra garanzia per i display LED?

A: furnimu 2-3 anni di garanzia à i nostri clienti, è supporti tecnologichi à longu andà è servizii post-vendita.
Avemu da carricà solu tariffi nantu à i cumpunenti, è i clienti portanu u trasportu di andata e ritorno.

Q2: Cumu circa a qualità di i vostri prudutti?

A: prima, tutti i cumpunenti avemu da cumprà da cumpagnie internazionalmente cunnisciute cumpresi Nationstar, Kinglight, Meanwell, etc.Dunque, a qualità di i nostri perle di lampa LED, l'alimentazione, i cavi piani, i cuntrolli LED ponu esse assicurati.

Siconda, avemu una utilità stretta è teste di qualità.Per esempiu, a prova di invechjamentu di 72 ore serà applicata à tutti i display LED chì furnimu à i nostri clienti, è avemu u nostru propiu attellu prufessiunale di invechjamentu.

Terzu, una squadra prufessiunale cù più di 12 anni di sperienza in l'industria cumpresi tecnichi, staff di vendita è gestione pò sustene a nostra linea di produzzione matura è i servizii ben-intornu.

Q3: Avete pezzi di ricambio per preparà per l'emergenza?

A: Iè, facemu.Qualchì parte di ricambio manderemu à i nostri clienti gratuitamente.Quandu certi moduli LED fallenu, i clienti ponu rimpiazzà elli stessi.

Q4: Pudete furnisce campioni?

A: Iè, pudemu.Pudete unisce à a nostra attività di mostra speciale cuntattateci, è i moduli di visualizazione LED è ancu i cabinetti LED ponu esse mandati à voi cum'è campioni gratuiti.

Q5: Pudete furnisce serviziu OEM o ODM?

A: Iè, pudemu.Pudete organizà u vostru logu nantu à u casu di pacchettu è u cabinet.Avemu una forte capacità OEM è ODM cusì quasi tutti i vostri bisogni sò tutti dispunibili.

Q6: I schermi LED di affittu chì furnite anu un altu rendiment visuale?

A: secondu i vostri bisogni, pudemu pruduce schermi LED cù freccia di rinfrescante finu à 3840 Hz è luminosità massima intornu à 7 000 nits.A larga scala di grigi di 14-16bits è l'angolo di vista sò tutti i requisiti basi per noi.

Q7: Chì servizii possu suppone chì includenu cù u mo prughjettu di affittu LED?

Prima, i servizii ben-intornu includenu servizii puntuali post-vendita è supportu tecnicu durante tuttu u prucessu di stallazione. 

Siconda, u sonu è l'alimentazione elettrica sò generalmente inclusi in a vostra tarifa di affittu.

Terzu, un tecnicu LED in situ per a stallazione, u funziunamentu è u disassemblamentu di u screnu.

Q8: Chì hè u costu per l'affittu di schermu LED?

Di solitu, u costu di affittu di schermu LED pò esse variatu secondu a specificazione, u locu di l'avvenimenti, e funzioni, a dispunibilità è cusì.Cusì, i fornituri di display LED ùn tendenu micca à listà i prezzi in linea. 

Tuttavia, pudete ancu ottene un prezzu prubabile in riferimentu à u pitch di pixel, i metudi di stallazione, dimensioni è altre specificazioni. 

U modu più còmuda per uttene u numeru hè di cuntattà u nostru staffu di vendita direttamente, è vi daremu una citazione chì pussede u prezzu detallatu.

Cunclusioni

AVOE LEDhè u fornitore di display LED di affittu esterni in Cina, espertu è affidabile.Furnemu una seria di display LED di affittu interni è display LED di affittu esterni à i clienti di u mondu sanu.L'abbundanti casi di i clienti provanu a nostra capacità di furnisce schermi LED d'altu standard à voi à prezzi ragionevuli!Per più infurmazione, attività di prumuzione è casi di i clienti chì vulete sapè, basta cuntattateci, è vi risponderemu u più prestu pussibule.


Tempu di post: 26-May-2022