Sistemi HDR l'ultime in schermi LED

Sistemi HDR l'ultime in schermi LED 

 

Avete da cumprà una schermu LED è ùn sapete quantu hè impurtante u terminu HDR, (High Dynamic Range, per u so acronimu in inglese)?

 

Ùn vi preoccupate, quì avemu da spiegà à voi.HDR hè, in breve, a parte di u vostru schermu LED chì hè rispunsevuli di furnisce sceni cù culori più realistichi è cuntrastu più altu.

 

U cuntrastu hè misuratu da a diffarenza trà i bianchi più brillanti è i neri più scuri chì un schermu LED pò vede, misuratu in candela per metru quadru (cd / m2): i chjamati NITS.

 

Ci sò parechji formati in HDR, ma attualmente ci sò dui attori principali: u formatu patentatu Dolby Vision, è u standard apertu HDR10.Dolby hè statu u primu à unisce à a festa cù un prototipu di TV capace di visualizà finu à 4 000 nits di luminosità.Per un pocu tempu, Dolby Vision era essenzialmente sinonimu di HDR, ma micca tutti i pruduttori vulianu seguità e regule di Dolby (o pagà i so tariffi), è parechji cuminciaru à travaglià nantu à e so alternative.

 

I dui furmati HDR principali utilizanu metadata chì scorri longu u segnu video nantu à un cable HDMI, metadata chì permette à u video surghjente.""un display LED cumu per vede i culori.HDR10 usa un approcciu abbastanza simplice: manda metadati in una volta è à l'iniziu di un video, dicendu qualcosa cum'è "Stu video hè codificatu cù HDR, è duvete trattà cusì".

 

HDR10 hè diventatu u più populari di i dui formati.Soprattuttu, hè un standard apertu: i pruduttori di schermi LED ponu implementà gratuitamente.Hè ancu cunsigliatu da l'Alianza UHD, chì generalmente preferisce i standard aperti à i formati proprietarii cum'è Dolby Vision.

sdr-vs-hdr SDR-HDR


Tempu di post: 26-aug-2021