Cumu truvà un fornitore premium di 360 photo booth

Cumu truvà un fornitore premium di 360 photo booth

https://www.avoeleddisplay.com/photo-booth-specification-product/

Comu tutti sapemu, recentemente360 photo boothhè sempre più populari, ùn importa micca in USA o in Europa.Ma cumu pudete esse sicuru chì pudete truvà un bon fornitore è esse cooperatu à longu andà?Oghje vi dicu a risposta.

Prima,a maiò parte di i clienti seranu cuscenti chì u so venditore deve esse un fabricatore prufessiunale di 360 photo booth.Ma cumu ponu sapè chì u so fornitore hè un venditore prufessiunale?Ci hè 3 punti chì deve esse evaluatu.

1) vi vede a scala di a fabbrica, Cum'è AVOE hà più di 3000 metri quadrati per a pruduzzione, anu pruduciutu più di 500 unità ogni ghjornu, sottu l'immagine attaccata hè l'aspettu attuale di a linea di assemblaggio per AVOE.

https://www.avoeleddisplay.com/photo-booth-specification-product/

2) AVOE hà u so propiu staffu di QC per verificà a qualità di e merchenzie unu per unu è passu per passu prima di a spedizione ogni ghjornu.Se ùn ci sò micca prublemi, allora firmaranu u rapportu d'ispezione per ogni dispusitivu è mandanu, sottu attaccatu u rapportu d'ispezione per ognunu.

https://www.avoeleddisplay.com/photo-booth-specification-product/

3) AVOE hà u so propiu ingegnere tecnicu per sustene i clienti in linea in 24 ore di ghjornu di travagliu.Puderanu parlà l'inglese fluente à i clienti direttamente, è cunnosci ancu bè a cunniscenza tecnica per risolve i prublemi dopu avè in guai di i so prudutti.Sottu attaccamentu hè a foto chì mostra quandu u so ingegnere facia furmazione tecnica per i so clienti in diversi paesi

https://www.avoeleddisplay.com/photo-booth-specification-product/

Siconda,tutti i clienti cunsiderà u prezzu, chì hè a cosa più impurtante.Per u prezzu, parlemu in trè aspetti:

1) AVOE hà qualchì magazzinu in magazzinu, In questu modu, u tempu di consegna di u pruduttu hè ridutta à a maiò parte.

2) U prezzu daAVOEincluderà u costu di spedizione porta à porta da u so magazzinu à i vostri posti di porta, ancu include l'impurtanza di l'impurtazione, cusì ùn avete micca bisognu di pagà un costu extra per l'impurtazione di l'impurtazione.

3) .Tutti i so prudutti hà un annu di garanzia gratuitu, se scopre qualcunu difettu o rottu, u so ingegnere tecnicu in linea vi aspetta per voi è vi serve per cunfirmà, dopu avemu da mandà una marca nova cumpunenti gratuiti per lascià. tu rimpiazzate.Soportanu ancu u costu di spedizione per l'invio di cumpunenti invece di solu u costu per i cumpunenti.

Terzu,Pensu chì a maiò parte di i clienti dumandaranu ancu ciò chì venerà cù i prudutti (accessori), allora parlemu.

1) Per l'accessori, venerà cum'è a figura sottu.

2) Hanu ancu accessori opzionali per permette di sceglie in casu.Hè u sfondate è luci LED, per i dettagli di elli.

Avà chì avete lettu stu articulu, allora possu esse sicuru chì avete veramente un bisognu, allora chì aspetta?affrettatevi è cumprà daAVOE.


Tempu di post: 23-May-2022