Cumu risolve u prublema di trascinà l'ombra nantu à u schermu di visualizazione di spazii di u LED d'alta definizione

Stu documentu discute e cause è e suluzioni di u fenomenu di trascinamentu di u schermu di visualizazione di spazii chjuchi à LED in alta definizione!

L'applicazioni di visualizazione LED di culore sò spessu in u statu di ghjucà video in un ciclu, è sta visualizazione dinamica caricarà a capacità parasita di a colonna o a linea quandu a linea hè cambiata, pruvucannu alcune luci LED chì ùn deve micca esse illuminate in questu. mumentu di apparizione scuru, chì hè chjamatu fenomenu "drag shadow".

I mutivi principali di u fenomenu di trascinamentu sò i seguenti:
① Prublemu di u driver di a carta video.Pudete pruvà à aghjurnà u driver di a carta grafica o reinstallà u driver di a carta grafica.À u listessu tempu, hè cunsigliatu per aghjustà a risoluzione è a freccia di rinfrescante, chì pò ancu esse ligata à u tempu di risposta di u display LCD.
② Prublemu di a carta video.Pudete pruvà à plug-in di novu è pulisce u dito d'oru.À u listessu tempu, pudete osservà se u fan di a carta grafica funziona normalmente.
③ Prublemu di linea di dati.Hè necessariu di rimpiazzà u cable di dati o verificate se u cable di dati hè curvatu.
④ Prublemu di u cable di u screnu.Hè, u cable VGA.Verificate se stu cable hè cunnessu bè è s'ellu hè scioltu.Pruvate di rimpiazzà un cable VGA d'alta qualità.Inoltre, u cable VGA deve esse luntanu da u cable d'alimentazione.
⑤ Prublemu di visualizazione.Cunnette u monitor à un altru urdinatore normale.Se u prublema persiste, pò esse u prublema di u monitor.

A tecnulugia di eliminazione di l'ombra di u schermu di visualizazione LED pò fà a stampa di visualizazione più dilicata è fà chì a visualizazione di l'imaghjini righjunghji a qualità di l'imaghjini d'alta definizione;U cunsumu d'energia bassu pò salvà l'energia elettrica durante l'utilizazione à longu andà di u screnu LED per risponde à i bisogni di l'applicazioni di low cost è a conservazione di l'energia è a prutezzione ambientale;A più alta hè a freccia di rinfrescante, u più stabile l'imaghjini di a visualizazione, chì furnisce un supportu tecnicu per una visualizazione fina è di alta qualità, è questu effettu di visualizazione face ancu chì l'ochju umanu si senti stancu quandu guardà, è pò risponde à i bisogni di a fotografia d'alta velocità.Hè precisamente questu chì hà prumuvutu u migliuramentu di l'effettu in tutti l'aspetti, è hà ancu prumuvutu assai u sviluppu di a tecnulugia di l'applicazione di tutta a pantalla LED.

L'attuale tecnulugia di eliminazione di l'ombra elimina in modu efficace u fenomenu di trascinamentu.Quandu a linea ROW (n) è a linea ROW (n + 1) cambianu e linee, a funzione di eliminazione di l'ombra attuale carica automaticamente a capacità parassita Cc.Quandu a linea ROW (n + 1) hè attivata, a capacità parassita Cc ùn serà micca caricata da a lampada 2, eliminendu cusì u fenomenu di trascinamentu.

Per riduce u cunsumu di energia di i display LED, i prudutti di bassa putenza sò stati introdotti.Riduce a tensione di alimentazione di u screnu LED riducendu a tensione di u puntu di inflessione di corrente constante.Stu metudu riduce ancu a tensione di alimentazione, chì pò eliminà a resistenza di a caduta di tensione 1V chì deve esse cunnessa in serie per a luce rossa.Attraversu sti dui migliuramenti, bassu cunsumu putenza è appiicazioni di alta qualità pò esse rializatu.

In cortu, s'ellu hè a tecnulugia di eliminazione o a tecnulugia di eliminazione attuale, u rolu più impurtante di a tecnulugia di u drive hè di fà a stampa stabile è chjara, cum'è l'unità di a carta grafica di l'urdinatore, per assicurà a qualità di stampa liscia, è infine ghjunghje. a visualizazione di precisione in alta definizione di display LED a piena culore.


Tempu di Postu: Feb-18-2023