Vantaghji di u screnu LED

Cum'è sempre, dopu à una mostra, vene in casa cù centinaie di idee novi è una megliu comprensione di u mercatu di cartelloni digitale.

Dopu avè parlatu cù parechji clienti è visitatu parechji cabine à u recente Viscom Italia in Milanu aghju realizatu qualcosa chì sapia digià, ma chì m'hà colpitu ...

I cartelloni LED video o elettronichi sò stati in u mercatu dapoi parechji anni, ma hè sempre in a so infanzia cum'è un media di sviluppu per a publicità esterna.

Più caminava in u centru di l'esposizione, più aghju capitu l'immensi vantaghji di u schermu giant LED per l'applicazioni esterne - i schermi LED di grande furmatu offrenu una flessibilità d'utilizazione più grande chì i cartelloni cunvinziunali puderanu mai furnisce.

Pensu chì i principali benefici di i cartelloni elettronichi ponu esse riassunti cum'è i seguenti:

Messaggi in Movimentu - sò stati pruvati per catturà l'attenzione di l'ochju umanu finu à 8 volte più di un cartellone publicitariu staticu

Luminosità più alta - chì permette à u LED Billboard di stà fora di a folla sia di ghjornu sia di notte

Aumentà a Risoluzione LED - chì trasforma i schermi esterni in ENORMI monitori TV d'alta risoluzione

Capacità di Video è Animazioni - chì permette di trasmette publicità TV cum'è vistu in televisione

Fornitore di Messaghju Multiple - chì permette à l'imprese publicitarie di eseguisce parechje campagne nantu à i stessi schermi

PC Remote Control - cusì pudete cambià l'annunzii in solu un clic di u mouse piuttostu cà di mandà un equipaggiu per caccià è rimpiazzà un missaghju di cartellone.

In u prossimu decenniu, pudemu aspittà di vede più è più pannelli LED è display chì spuntanu in e strade - prima nantu à l'autostrade più trafficate è vicinu à i centri urbani maiò, è dopu si sparghje in e zone menu populate.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021