LED Video Wall è Display Stage Church

LED Video WallÈScena di a chjesa

In l'ambiente di cultu mudernu, a tecnulugia visuale hè diventata una di e fonti più putenti è affidabili per impegnà a congregazione.Avà un ghjornu parechje case di cultu sò deviate à i mura video per trasmette missaghju, cultu di nutizie è più.

Una mostra di scena guidata di a chjesa hè ugualmente efficace per stabilisce l'ambienti ghjusta durante l'avvenimenti di a chjesa.Avà facemu un breve sguardu nantu à u video wall è perchè a chjesa usa u video wall?Cumu aduprà amuru video ledper a vostra chjesa?

Video wall hè un grande display custituitu da più di unuschermu video, fissatu inseme per fà una grande mostra di scena di a chjesa logica.

Un video wall pò esse furmatu da led (display emitting light), LCD (display à cristalli liquidi), televisione è projectors.U video wall pò esse operatu cù i cuntrolli.Un controller hè custituitu da hardware (wall screen led) è cuntrollu di software (novastar, colorlight o linsn).

Cum'è e chjese volenu cresce, portanu diventanu a suluzione per sparghje u so missaghju internu è esternu.S'ellu avete bisognu di un muru led chjesa per vede i punti di sermoni, u segnu led digitale in strada per vede annunzii à u passaghju, o testi di canzone.

Display LEDsò un modu assequible è efficace per a chjesa di cumunicà.In a pandemia di COVID-19 cù a distanza sociale è e persone chì sò in linea cum'è assistenti à a chjesa, hà dumandatu un aumentu significativu di a qualità di i media.

Video-Wall-and-Church-Stage-Displays

Fighjemu un ochju nantu à i benefici di u video wall di a chjesa, eccu alcuni motivi cumuni per cunsiderà led video wall per a chjesa:

Mostra Virtually
Un processore di muru video led pò catturà segnali da diversi dispositi, cum'è telefunini, camere, computer, cable box è più.Tutte queste fonti di cuntenutu ponu accede à una sola piattaforma è affissate inseme nantu à i pannelli di mostra di a chjesa.

Affordabilità
I costi per u muru video di a chjesa diminuiscenu significativamente per via di a crescente cumpetizione trà e cumpagnie di produzzione.Pareti video LEDsò ancu modulari, chì permettenu un pannellu o un bulbu per esse scambiatu à un costu assai più bassu.

Hè significatu s'ellu avete un difettu in a visualizazione, avete solu bisognu di riparà o rimpiazzà una piccula sezione invece di tuttu u sistema.In u risultatu, i punti di breakeven di led over sistema basatu di prughjettu pigghia solu unu o dui anni.

Cunsumanu menu putenza
U veru costu di pruprietà di l'ausiliari di a chjesa led hè menu di i display LCD.Per quessa, seria un investimentu sàviu.Led video walls usa menu di 40% à 50% energia in cunfrontu à i prughjetti di tradizione è emette calore menu significativu.

Comu sapete, i prughjettori tradiziunali sò menu luminosi durante l'ore di ghjornu.Tuttavia, i led anu a capacità di cambià a luminosità è u cuntrastu per fà più visibile a visualizazione in l'ore di luce di ghjornu o in a bughjura di a notte.

Periudu di vita più longu
I periodi di vita di i proiettori tradiziunali sò generalmente menu di trè à quattru anni dopu chì i culori di i proiettori cumincianu à sbulicà è ùn ponu micca sbulicà a visibilità.I prughjettori tradiziunali anu solu una sola fonte di luce cumparatu cùschernu di a chjesa LED ausiliari.

U muru di video LED hà parechji diodi emettitori di luce chì brusgianu ancu in un spaziu stabile, chì cuntribuiscenu ancu à u so periodu di vita più longu.Quandu si discute u periodu di vita di i LED, hè u periodu prima chì u sistema cumencia à emette menu luce è opera à menu di 70% di a so capacità massima.

Certi vantaghji supplementari àVideo Walls LED

Fighjemu un pocu di benefici cumuni di i schermi digitale per e chjese.Parechje case di culti à i so servizii, cumprese a musica è u segnu stradale per a cumunicazione.

L'esperienza di muru accattivante porta a musica à a vita, cum'è un cuncertu in diretta.Quandu persunalizà i muri di led à ogni spaziu, un grande spaziu funziona bè cù queste soluzioni più brillanti.

Fattori da cunsiderà quandu cumpràChjesa Video Wall

Size of screen: LED video wall per a chjesa hè dispunibule in diverse dimensioni è pudete ancu persunalizà a dimensione in quantu à i vostri bisogni.Per esempiu, a dimensione di schermi digitale per e chjese deve esse comparativamente grande à a visualizazione di a cafeteria.

Locu: Se vulete accoglie i visitatori, i monitori di grande schermu per e chjese duveranu esse visibili à ogni persona mentre entranu in a vostra facilità.Se u so scopu hè di svià u trafficu, assicuratevi chì u massiu puderà vede u locu induve installate u muru led.

Installazione: Pianu di stallà a TV à schermu piatta per e chjese in modu chì pudete ammuccià tutti i cavi di putenza è di rete è l'adopru.

Zona circundante: Esaminà e zone circundante induve site per installà monitori per u santuariu di a chjesa deve esse sicura è chjaramente visibili da tutti i lochi è i lochi.

Cuntinutu: In principiu pudete vulete vede l'imaghjini è i video, ma dopu pudete ancu vede u testu è tutti l'altri tipi di dati.

Futuru: Installa a TV LED di scena di a chjesa in modu chì pudete aduprà per parechji anni.

Video-Walsl-and-Church-Stage-Display

Induve Buy SuitableChjesa Video Wall?

À circà un affare adattatu per l'ausiliari di a schermu di a chjesa, duvemu cunsiderà alcuni metudi per i proiettori di a chjesa.Per esempiu, pudemu cumprà in linea da Google, Amazon, Alibaba è altre plataforme in linea.

U mudellu di muru video LED più vendutu in u mercatu?

Da tutte l'infurmazioni sopra, pudemu truvà qualsiasi suluzione video adatta chì risponde à i nostri bisogni.chì pò esse persunalizatu riguardu à i bisogni induve vo vulete stallà umuru video led.

Conclusioni: Per tutte e discussioni sopra hè chì i muri di vide led sò diventati necessarii in e chjese per cumunicà è cuncerti in diretta.Sè vo avete idee in questu sensu, per piacè cuntattateci discutendu cù i nostri ingegneri.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021