Display LED per esterni, serviziu di alta qualità

Precauzioni per l'installazione di display LED esterni

1. Misure di prutezzione di fulmini per l'edificazioni è i schermi installati

In ordine per prutezzione di u screnu di visualizazione da un forte attaccu elettromagneticu causatu da lampi, u corpu di u schermu è a strata protettiva di l'imballu esternu di u screnu deve esse messe à terra, è a resistenza di u circuitu di terra deve esse menu di 3 Ω, perchè u currente causatu. da u lampu pò esse scaricatu da u filu di terra in u tempu.

2. Misure impermeable, antipolvere è umidità per tutta a pantalla

A unione trà a scatula è a scatula, è ancu a unione trà u screnu è l'ughjettu di stallazione stressatu, deve esse cunnessu senza saldatura per evità a fuga d'acqua è l'umidità.E boni misuri di drenaje è di ventilazione sò pigliati in l'internu di u corpu di u screnu, perchè s'ellu ci hè accumulazione d'acqua in l'internu, pò esse trattatu in u tempu.

3. Nantu à a selezzione di circuiti chips

In u nordeste di a Cina, a temperatura in l'inguernu pò generalmente ghjunghje à minus 10 gradi Celsius, cusì quandu selezziunate chips di circuitu, deve selezziunà patatine industriali cù una temperatura di travagliu di minus 40 gradi Celsius à 80 gradi Celsius, per evitari a situazione chì u screnu di mostra. ùn pò micca principià per via di a bassa temperatura.

4. E misure di ventilazione sò pigliate in u screnu

Quandu u screnu hè alimentatu, generà una certa quantità di calore.Se u calore ùn pò esse scaricatu è accumulatu à un certu puntu, pruvucarà a temperatura di l'ambienti internu per esse troppu altu, chì affettarà u funziunamentu di u circuit integratu.In i casi serii, pò causà brusgiate è a pantalla di visualizazione ùn pò micca operà.Per quessa, e misure di ventilazione è di dissipazione di u calore deve esse pigliatu in u screnu, è a temperatura di l'ambienti internu deve esse guardatu trà minus 10 gradi è 40 gradi.

5. Selezzione di wick highlighted

A selezzione di tubi LED cù una alta luminosità luminosa pò fà noi vede bè in u sole direttu, è pò ancu rinfurzà u cuntrastu cù l'ambienti circundante, cusì chì l'audienza di a stampa serà più larga, è ci sarà sempre un bonu rendimentu in i lochi cù distanza luntanu è largu angolo di vista.

Tipu F Reale 11


Tempu di Postu: Feb-21-2023