Display LED di poster, LED Portable Poster Board Full Color per mostre, Aeroporti, Stazioni

LED Poster Display incarna caratteristiche chì includenu diverse soluzioni di installazione, facilità di operazione, modi di cumunicazione multipli, alta luminosità, bassu cunsumu d'energia è corpu ultra-sottile per assicurà un effettu di visualizazione stabile è di alta qualità ancu in spazi luminosi.Hè un novu pruduttu chì annulla u lettore di publicità LCD tradiziunale (costu altu, stampa di bassa qualità,
luminosità irregolare, corpu pisanti è altu cunsumu d'energia), chì ponu esse largamente installati in alberghi, ristoranti, centri commerciali, banche, agenzie di guvernu, ospedali è cusì.

Vantaghji di u lettore di display LED di poster:

1. U disignu di luce è portable permette una stallazione rapida è diverse modi di stallazione.

2. Una stampa viva è culurita furnisce un effettu visuale fantasticu.A luminosità hè aumentata 3 volte cumparatu cù l'LCD convenzionale (400 nits).Funzionamentu faciule solu bisognu di 3 minuti, chì guarantisci una maravigliosa sperienza d'utilizatore.

3. L'aspettu dilicatu è u culore di u cunfini persunalizatu attrae più attenzione, è u numeru di visitatori cresce da 42% almenu.

4. Nisuna tarifa di licenza, u CTU (costu d'usu) hè bassu.In media, solu $ 4,5 costanu ogni ghjornu, ma l'ingudu aumenterà da 2 volte.

LED Advertising Player hè previstu d'offre una nova è preferibile soluzione di display led per u scambiu d'infurmazioni interni è a promozione di l'affari all'apertu per i magazzini, centri commerciali, aeroporti, stazioni di treni, biblioteche, ospedali, ristoranti è supermercati.In più di i siti è l'occasioni sopra, ci hè sicuramente assai spaziu per Crius per decorate in u futuru.

Caractéristiques du joueur publicitaire de l'affiche à LED:

1. U corpu ultra-sottile è ligeru - u gruixu hè di 40 mm è pesa menu di 40 kg, facenu a stallazione faciule è veloce.

2. suluzioni installazione Optional--pieghendu-out stand, Hanging, standby è wall-mounting pò esse realizatu à scuntrà differente esigenze.

3. Esperienza visuale HD--2.5 mm è 3 mm pixel pitch, alta freccia di rinfrescante (2000Hz) è luminosità (1200 nits) furnisce l'utilizatori cù un effettu di visualizazione perfettu.

4. High Brightness of outdoor 3.91mm, 4.81mm with> 6000 Nits, and Waterproof features for outdoor weather, stabile and long lifetime.

5. Diversi modi di travagliu--oltre à u modu di travagliu unicu di visualizazione, più schermi di visualizazione led ponu esse cumminati in modu creativo per portà una varietà di effettu di visualizazione è migliurà l'efficienza di publicità.

6. Elegante apparenza --- frame in lega d'aluminiu, coperchio posteriore ghiacciatu cumplettamente chjusu, superficia di vetru acrilicu, hè una visualizazione LED di specchiu è un culore di cunfini persunalizatu prisenta un aspettu incantevule è attraente.

7. Modes di cumunicazione multiple--comunicazione via USB, WIFI, cable di rete è HDMI aumentanu l'efficienza di u serviziu.

8. Hardware altamente integratu--sistema di cuntrollu internu integratu è supply supply assicuranu a cumunicazione è a gestione indipendenti senza altru hardware, salvenendu u costu per u cliente.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021