Precauzioni per u almacenamentu di display LED

In parechji casi, ùn pudemu micca installà u screnu LED immediatamente dopu l'acquistu per via di certi fattori.In questu casu, avemu bisognu di almacenà bè u screnu LED.Display LED, cum'è un pruduttu elettronicu di precisione, hà esigenze elevate per u modu di almacenamento è l'ambiente.Pò esse u risultatu di danni di display LED se ùn site micca attentu.Oghje, parlemu di cumu per almacenà a visualizazione LED currettamente.
Display LED GOB

I seguenti ottu punti deve esse nutatu quandu si guarda a visualizazione LED:

(1) U locu induve a scatula deve esse posta deve esse pulita è pusata cù lana perla.

(2) U schermu di visualizazione LED ùn deve micca stack moduli in modu aleatoriu o più di 10 pezzi.Quandu i moduli sò impilati, i facci di lampade sò posti relative à l'altri è u cuttuni perla hè utilizatu per l'isolamentu.

(3) Hè ricumandemu di mette a casella di display LED orizontale cù a lampada rivolta in sopra.Se u numeru hè troppu grande, una attenzione particulari deve esse pagata à a prutezzione quandu deve esse postu verticalmente.Hè pruibitu di piazzà verticalmente in lochi cù grande vibrazione.

(4) A scatula di u screnu deve esse trattata cun cura.Quandu sbarca, a parte posteriore deve sbarcà prima, è dopu a superficia di a lampada deve sbarcà, per evità contusioni.

(5) Tutti i travagliadori devenu portà braccialetti anti-statici senza cordone durante a stallazione o a manutenzione.

(6) Braccialetto antistatico per l'installazione di display LED

(7) Quandu si trasporta a scatula, deve esse elevata è ùn deve esse imbuttata o trascinata in terra per evità danni à u modulu di fondu causatu da terra irregolare.A scatula deve esse equilibrata durante l'elevazione, è ùn deve micca swing o rota in l'aria.A scatula o u modulu deve esse stallatu cù cura è ùn deve esse micca ghjittatu.
Display LED GOB

(8) Se uPantalla di visualizazione LEDu pruduttu deve esse aghjustatu, aduprate un martellellu di gomma molle per chjappà a parte metallica di a scatula.Hè strettamente pruibitu di chjappà u modulu.Hè pruibitu di strincà o collide trà i moduli.In casu di spazii anormali è pusizioni, hè strettamente pruibitu d'utilizà martellu è altri oggetti duri per chjappà a scatula è u modulu.Pudete ripiglià a scatula è pruvate di novu dopu avè eliminatu e cose straniere.


Tempu di post: 29-oct-2022