SCREEN LED STADIUM

I sistemi di schermu LED sò preferiti per via di u so usu faciule è di l'alti rivenuti publicitarii.Spessu vene acroos sti sistemi di schermu LED in stadii.

Tipi di schermi è caratteristiche di u stadiu Led

I sistemi di visualizazione led di stadiu sò visti in dui maneri.Prima, i schermi guidati da u scoreboard chì mostranu u puntu di partita è l'altru sò schermi guidati à i lati di u campu.

I sistemi di visualizazione LED di u stadiu sò facilmente aghjurnati è usati cum'è scoreboards.I schermi LED ponu esse utilizati per indicà i cambiamenti di u ghjucatore, pusizioni critichi.Inoltre, i schermi led sò largamente preferiti perchè i schermi led di stadiu mostranu e pusizioni in diretta in u campu è e ripetizioni di l'imaghjini facilmente à i telespettatori quandu hè necessariu.

I schermi LED nantu à a riva di u campu sò generalmente preferiti per publicità.Inoltre, sti schermi LED furnisce un altu ingressu di publicità.I schermi LED nantu à i lati di u stadiu sò pruduciuti da materiali durable contr'à e cundizioni climatichi cattivi.

In u passatu, quandu ùn ci era micca schermi LED, i cartoni eranu usati per vede i risultati di u puntuatu è per vede i cambiamenti di u ghjucatore in l'avvenimenti sportivi.Score risultati, i cambiamenti di u ghjucatore sò stati scritti manualmente nantu à i cartoni.In questu modu, troppu tempu era persu, è à u stessu tempu era necessariu troppu putere umanu.Oghje, cù u sviluppu di a tecnulugia, stu metudu primitivu hè rimpiazzatu da i sistemi di visualizazione led stadium.

Avà, sti schermi LED, chì sò diventati una parte indispensabile di a nostra vita, sò pruduciuti cù facilità di assemblea è di disassembling, ozzione speciale anti-dust, anti-umidità.Scegliteci per un serviziu di qualità.

Tecnulugia di Display Led Outdoor

L'alta luminosità hè ottenuta cù sistemi di schermi led esterni chì sò pruduciuti per l'usu esternu.Puderanu esse aduprati in urganisazioni cum'è cuncerti, interviste, riunioni di massa, etc. Ancu s'ellu sò direttamente affettati da a luce di u sole, dà una stampa chjara è a putenza luminosa pò esse aghjustata.I sistemi di schermi LED esterni ponu esse aduprati nantu à e plataforme è ponu esse appiccicati.

Producemu l'infrastruttura più cumpleta per diversi settori di tecnulugia di publicità interna è esterna.Vi furnemu un serviziu espertu cù a nostra squadra esperta è prufessiunale in tecnulugia LED.U nostru scopu hè di esse in u settore per parechji anni cù un standard di qualità sustinibili.Ùn hè micca esse un best seller servendu cù u costu è a cuncurrenza di cuncurrenza.
Funzioni di i schermi LED esterni
- Sò resistenti à ogni tipu di cundizioni climatichi.

- Grazie à a so risoluzione di u screnu è a luminosità, furnisce una vista chjara ancu quandu a luce di u ghjornu hè à u massimu.

- I sistemi di schermi LED esterni anu un sensoru di luce nantu à elli.Grazie à stu sensoru di luce, a visualizazione aghjusta automaticamente a so luminosità secondu a luce ambientale.U risparmiu d'energia hè ancu furnitu quì.

- Un bonu software led hè utilizatu per uperà u sistema.I display LED ponu esse operati cù cuntrolli di computer o video processor.

Zone d'usu di schermi Led esterni
I sistemi di schermi LED di spazi esterni sò usati in spazii cum'è centri di divertimentu, strade principali, centri commerciali, centri commerciali, uffizii di u guvernu, parchi, aeroporti, piazze, spazii di cuncertu è stazioni ferroviarie.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021