Ultima Introduzione di GOB LED - Tutte e cose chì avete bisognu di sapè

Introduzione definitiva diGOB LED- Tutte e cose chì avete bisognu di sapè

https://www.avoeleddisplay.com/gob-led-display-product/

GOB LED - una di e tecnulugii LED più avanzate in l'industria, cunquistà una quota di mercatu crescente in u mondu per e so caratteristiche è vantaghji unichi.A tendenza prevalente ùn solu vene da a nova direzzione evolutiva chì porta à l'industria LED, ma ancu benefici tangibili di i prudutti à i clienti.

Allora, chì hèDisplay LED GOB?Cumu pò esse benefiziu è purtà più rivenuti per i vostri prughjetti?Cumu sceglie i prudutti è i pruduttori ghjusti?Seguici in questu articulu per avè più insights.

Prima parte - Cosa hè GOB Tech?

Part Two - COB, GOB, SMD?Quale hè u megliu per voi?

Part Three - Vantaggi è svantaghji di SMD, COB, GOB LED Display

Part Four - Cumu fà un display LED GOB d'alta qualità?

Part Five - Perchè duvete sceglie GOB LED?

Part Six - Induve pudete aduprà GOB LED Screen?

Part Seven - Cumu Mantene GOB LED?

Part Ottu - Cunclusioni

Prima parte - Cosa hèGOB Tech?

GOB sta per colla à bordu, chì applica una nova tecnulugia di imballaggio per assicurà una capacità di prutezzione più alta di a luce di lampa LED cà l'altri tipi di moduli di display LED, chì mira à migliurà e funzioni impermeabili, antipolvere è anti-crash di moduli LED.

Utilizendu un novu tipu di materiali trasparenti per imballà a superficia di PCB è l'unità di imballaggio di u modulu, u modulu LED tutale hè capaci di resistere à UV, acqua, polvera, crash è altri fattori potenziali chì ponu causà danni à u screnu megliu.

Chì hè u Purpose?

Hè vale a pena esse evidenziatu chì stu materiale trasparente hà una alta trasparenza per assicurà a visibilità.

Inoltre, per via di e so funzioni di prutezzione eccezziunale, pò esse largamente utilizatu per l'applicazioni esterne è l'applicazioni interni induve a ghjente pò accede facilmente à u schermu LED cum'è ascensore, sala fitness, shopping mall, metro, auditorium, sala di riunioni / cunferenza, spettaculu in diretta, avvenimentu, studio, cuncertu, etc.

Hè ancu adattatu per display LED flessibili è pò pussede una flessibilità eccellente per una stallazione precisa di u screnu basatu nantu à a struttura di l'edificiu.

Part Two - COB, GOB, SMD?Quale hè u megliu per voi?

Ci sò trè tecnulugia di imballaggio LED prevalenti nantu à u mercatu - COB, GOB è SMD.Ognunu di elli hà e so caratteristiche è vantaghji nantu à l'altri dui.Ma, chì sò i ditagli, è cumu sceglie quandu avemu affruntà sti trè scelte?

Per capisce questu, duvemu principià cun cunnosce e differenze in una manera simplice.

Cuncepzioni è differenze di e Tre Tecnulugie

tecnulugia 1.SMD

SMD hè l'abbreviazione di Surface Mounted Devices.I prudutti LED incapsulati da SMD (tecnulugia di superficia) incapsulanu tazzi di lampade, parentesi, wafers, leads, resina epossidica è altri materiali in perle di lampada di diverse specificazioni.

Allora, utilizendu una macchina di piazzamentu d'alta velocità per saldare i perle di lampade LED nantu à u circuitu per fà moduli di visualizazione LED cù diverse piazze.

Cù sta tecnulugia, i perle di lampade sò esposti, è pudemu usà una maschera per prutege.

tecnulugia 2.COB

À a superficia, COB sona simili à a tecnulugia di visualizazione GOB, ma hà una longa storia di sviluppu è hè stata aduttata recentemente in i prudutti promozionali di certi fabricatori.

COB significa chip à bordu, integra u chip direttamente à a scheda PCB, chì pò migliurà l'efficienza di l'imballu è riducendu a distanza trà e diverse lampade.Per evità a contaminazione è i danni à i patatine fritte, u pruduttore imballarà i patatine fritte è i fili di ligame cù cola.

Ancu se COB è GOB sò sembly listessi cum'è e perle di lampade seranu tutte imballate da materiali trasparenti, sò diverse.U metudu di imballaggio di GOB LED hè più cum'è SMD LED, ma cù l'applicazione di cola trasparente, a leva di prutezzione di u modulu LED diventa più altu.

3.tecnulugia GOB

Avemu discututu i principii tecnulugichi di GOB prima, cusì ùn andemu micca in dettagli quì.

4.Tavola di paraguni

Tipu Modulu LED GOB Modulu LED tradiziunale
Impermeabile Almenu IP68 per a superficia di u modulu Di solitu più bassu
A prova di polvere Almenu IP68 per a superficia di u modulu Di solitu più bassu
Anti-coccu Eccellente prestazione anti-knock Di solitu più bassu
Anti-umidità Resistente à l'umidità in a presenza di diffirenzii di temperatura è di pressione in modu efficace Puderia accade pixel morti per via di l'umidità senza prutezzione efficace
Durante a stallazione è a consegna Nisuna caduta di perle di lampada;prutegge e perle di lampada in u cantonu di u modulu LED in modu efficiente Puderia accadere pixel rotti o caduta di perle di lampada
Angulu di vista Finu à 180 gradi senza maschera U bulge di maschera pò diminuisce l'angolo di vista
À l'ochji nudi Longu tempu di visualizazione senza cecamentu è danni à a vista Puderia ferisce a vista se guardalu per un bellu pezzu

Part Three - Vantaggi è svantaghji di SMD, COB, GOB LED

1.SMD LED Display

Pro:

(1) Alta fideltà di u culore

U display LED SMD hà una alta uniformità di culore chì pò ottene una alta fideltà di culore.U livellu di luminosità hè adattatu, è a visualizazione hè anti-glare.Pò serve cum'è schermi di publicità per l'applicazioni interni è esterni bè, è ancu u tipu predominante di l'industria di display LED.

(2) Risparmio d'energia

U cunsumu d'energia di una sola lampada LED hè comparativamente bassu da circa 0.04 à 0.085w.Ancu s'ellu ùn hà micca bisognu di assai elettricità, pò ancu ottene una luminosità alta.

(3) Affidabile è solidu

A luce di a lampada hè in vaso cù resina epossidica, chì porta una strata di prutezzione solida à i cumpunenti interni.Allora ùn hè micca faciule per esse danatu.

Inoltre, a macchina di piazzamentu hè avanzata per fà a saldatura precisa è affidabile per assicurà chì e luci di lampade ùn sò micca faciuli à parte da u bordu.

(4) Risposta rapida

Ùn ci hè bisognu di tempu inattivu, è hà una risposta rapida à u signale, è pò esse largamente utilizatu per un tester d'alta precisione è display digitale.

(5) Longa vita di serviziu

A vita di serviziu cumuni di u display LED SMD hè da 50 000 à 100 000 ore.Ancu si mette in funziunamentu per 24 ore, a vita di travagliu pò esse finu à 10 anni.

(6) Bassu costu di produzzione

Siccomu sta tecnulugia hè stata sviluppata per parechji anni è hè stata sviluppata in tutta l'industria, cusì u costu di produzzione hè relativamente bassu.

Cons:

(1) Capacità di prutezzione in attesa di più migliuramentu

E funzioni di anti-umidità, waterproof, dust-proof, anti-crash anu sempre u putenziale per esse migliuratu.Per esempiu, deadlights è luci rotte ponu accade spessu in un ambiente umitu è ​​durante u trasportu.

(2) A maschera pò esse sensibile à i cambiamenti in l'ambiente

Per esempiu, a maschera pò sbulicà quandu a temperatura circundante hè alta, affettendu l'esperienze visuali.

Inoltre, a maschera pò esse ingiallita o diventa bianca dopu aduprà un periudu di tempu, chì degraderà ancu l'esperienze di visione.

2.COB LED Display

Pro:

(1) Alta dissipazione di calore

Unu di l'ugettivi di sta tecnulugia hè di trattà cù u prublema di dissipazione di calore di SMD è DIP.A struttura simplice dà vantaghji nantu à l'altri dui tipi di radiazione di calore.

(2) Adatta per a visualizazione LED di picculu pixel

Siccomu i chips sò direttamente cunnessi à a scheda PCB, e distanze trà ogni unità sò strette per diminuisce u pitch di pixel per furnisce i clienti cù l'imaghjini più chjaru.

(3) Simplificà l'imballu

Comu avemu citatu sopra, a struttura di COB LED hè più simplice di SMD è GOB, cusì u prucessu di imballaggio hè relativamente simplice ancu.

Cons:

Cum'è una nova tecnulugia in l'industria LED, COB LED ùn hà micca avutu abbastanza sperienza di esse appiicata in display LED di pitch pixel.Ci sò ancu assai ditaglii chì ponu esse migliurati durante a produzzione, è i costi di produzzione ponu esse ridutta da u prugressu tecnologicu in u futuru.

(1) Scarsa coerenza

Ùn ci hè micca primu passu per selezziunà e perle di luce, risultatu in una coherenza povira in u culore è a luminosità.

(2) Prublemi causati da modularizazione

Ci ponu esse prublemi causati da a modularizazione cum'è una modularizazione alta pò esse risultatu in inconsistenza in u culore.

(3) Uniformità di a superficia inadegwata

Perchè ogni perla di lampa serà cola in potted separatamente, l'uniformità di a superficia pò esse sacrificata.

(4) Mantenimentu difficiule

U mantenimentu deve esse operatu cù un equipamentu speciale, chì porta à un altu costu di mantenimentu è un funziunamentu difficiule.

(5) Altu costu di pruduzzione

Cum'è u rapportu di rifiutu hè altu, cusì u costu di produzzione hè più altu ch'è SMD small pixel pitch LED assai.Ma in u futuru, u costu pò esse ridutta cù a tecnulugia currispondente chì si sviluppa.

3.GOB LED Display

Pro:

(1) Alta capacità di prutezzione

A caratteristica più impurtante di GOB LED hè l'alta capacità di prutezzione chì pò prevene i display da acqua, umidità, UV, collisione è altri risichi in modu efficace.
Questa funzione pò evità pixels morti à grande scala è pixel rotti.

(2) Vantaghji nantu à COB LED

In cunfrontu cù COB LED, hè più faciule di mantene è hà costu più bassu di mantenimentu.

Inoltre, l'angolo di vista hè più largu è pò esse finu à 180 gradi sia verticalmente sia horizontale.

Inoltre, pò risolve a cattiva uniformità di a superficia, l'incongruenza di u culore, u altu rapportu di rifiutu di u display COB LED.

(3) Adatta per l'applicazioni induve a ghjente pò accede facilmente à u screnu.

Cum'è a capa protettiva chì copre a superficia, pò trattà cù u prublema chì i danni innecessarii causati da e persone, cum'è a caduta di e perle di lampade, in particulare per i lampi LED posti in u cantonu.

Per esempiu, schermu in ascensore, sala fitness, centru cummerciale, metro, auditorium, sala di riunioni / cunferenza, spettaculu in diretta, avvenimentu, studio, cuncertu, etc.

(4) Adatta per display LED di pixel fine è display LED flessibile.

Stu tipu di LED sò appiicati soprattuttu nantu à una piccula schermu LED PP cù pixel pitch P2.5mm o sottu avà, è hè ancu adattatu per a pantalla LED cù pixel pitch più altu.
Inoltre, hè ancu cumpatibile cù una scheda PCB flessibile è pò risponde à l'alti requisiti per una alta flessibilità è una visualizazione senza saldatura.

(5) Cuntrastu altu

A causa di a superficia matta, u cuntrastu di u culore hè migliuratu per aumentà l'effettu di u ghjocu è più largu l'angolo di vista.

(6) Amichevule à l'ochji nudi

Ùn emetterà micca UV è IR, è ancu a radiazione, chì hè sicura à l'ochji nudi di a ghjente.
Inoltre, pò prutege e persone da u "periculu di luce blu", postu chì a luce blu hà una lunghezza d'onda curta è una freccia alta, chì pò purtà à danni à a vista di e persone se guardala per un bellu pezzu.
Inoltre, i materiali chì usa da LED à FPC sò tutti amichevuli di l'ambiente è riciclabili chì ùn pruvucanu micca a contaminazione.

Cons:

(1) Cum'è un tipu tipicu di display LED si applica à a tecnulugia di imballaggio di stents cum'è display LED SMD, ci hè ancu un longu viaghju da piglià per risolve tutti i prublemi tecnichi esistenti, cum'è una megliu dissipazione di u calore.

(2) A pruprietà di a cola pò esse migliurata in più per elevà a forza di a cola è u ritardo di l'infiammazione.

(3) Nisuna prutezzione esterna affidabile è capacità anti-collisione per display LED trasparenti all'aperto.

Avà, sapemu i diffirenzii trà i trè tecnulugia schermu LED cumuna, vi pò avè digià cunnisciutu GOB hà assai vantaghji cum'è include i meriti di dui SMD è COB.

Allora, chì sò i criteri per noi à sceglie u dirittu GOB LED?

Part Four - Cumu fà un display LED GOB d'alta qualità?

Requisiti 1.Basic per A High-quality GOB LED

Ci sò alcuni requisiti stretti per u prucessu di produzzione di display LED GOB chì deve esse cumpletu:

(1) Materiali

I materiali di imballaggio deve avè caratteristiche cum'è una forte aderenza, una alta resistenza à l'allungamentu, una durezza adatta, una alta trasparenza, una resistenza termica, una bona prestazione di abrasione è cusì.È deve esse antistaticu è pò resiste à l'alta pressione per evità l'accortamentu di a vita di serviziu per via di crash da l'esternu è staticu.

(2) Prucessu di imballaggio

A cola trasparente deve esse imbottita accuratamente per copre a superficia di lumi di lampade è ancu riempie i spazii cumpletamente.
Deve aderisce strettamente à a scheda di PCB, è ùn deve esse micca bolla, foru d'aria, puntu biancu, è gap chì ùn hè micca pienu di u materiale.

(3) Spessore uniforme

Dopu à l'imballu, u gruixu di a capa trasparente deve esse uniforme.Cù u sviluppu di a tecnulugia GOB, avà a tolleranza di sta strata pò esse guasi trascurata.

(4) Uniformità di a superficia

L'uniformità di a superficia deve esse perfetta senza irregularità cum'è una piccula pozza.

(5) Manutenzione

A schermu LED GOB deve esse faciule di mantene, è a cola pò esse faciule di spustà in cundizioni speciali per riparà è mantene a parte di u restu.

2.Technical Punti chjave

(1) U modulu LED stessu deve esse cumpostu di cumpunenti di altu standard

L'imballu di colla cù u modulu LED presenta esigenze più elevate per a scheda PCB, perle di lampada LED, pasta di saldatura è cusì.
Per esempiu, u spessore di a scheda PCB deve ghjunghje à almenu 1,6 mm;a pasta di saldatura hà bisognu à ghjunghje à una temperatura specifica per assicurà chì a saldatura hè rigida, è a luce di lampa LED deve avè una alta qualità cum'è perle di lampada prodotte da Nationstar è Kinglight.
U modulu LED d'altu standard prima di u potting hè unu di i fatturi chjave per ottene u pruduttu finali di alta qualità, postu chì hè u prerequisite per u prucessu di imballaggio.

(2) A prova di anziane duverà durà 24 ore

U modulu di visualizazione LED prima di a cola di potting necessita solu una prova d'invecchiamentu chì dura quattru ore, ma per u nostru modulu di visualizazione LED GOB, a prova di l'invecchiamento duverà durà almenu 24 ore per assicurà a stabilità in modu di diminuisce i risichi di rielaborazione quant'è pussibule. .
U mutivu hè simplicemente - perchè ùn assicurà a qualità in prima, è poi pozzu a cola?Se u modulu LED accade cù qualchì problema cum'è a luce morta è a visualizazione fuzzy dopu à l'imballu, custarà più energia per riparà ch'è lancià a prova di l'anziane in modu cumpletu.

(3) A tolleranza di trimming deve esse menu di 0,01 mm

Dopu una seria di operazioni cum'è paraguni di l'attrezzi, riempimentu di cola, è siccazione, a cola sopra à l'anguli di u modulu LED GOB avia da esse tagliata.Se u tagliu ùn hè micca abbastanza precisu, i pedi di lampade ponu esse tagliati, chì devendenu tuttu u modulu LED in un pruduttu rifiutatu.Hè per quessa chì a tolleranza di trimming deve esse menu di 0,01 mm o ancu menu.

Part Five - Perchè duvete sceglie GOB LED?

Avemu vi elencu i mutivi principali di voi à sceglie GOB LEDs in sta parte, forsi vi pò esse cunvince megliu dopu à fà chjaru i distinzioni è funziunalità avanzata di GOB cunziddiratu da un livellu tecnicu.

(1) Capacità di prutezzione superiore

In cunfrontu cù i display LED SMD tradiziunali è i display LED DIP, a tecnulugia GOB favurisce una capacità di prutezzione più altu per resiste à l'acqua, l'umidità, UV, statica, collisione, pressione è cusì.

(2) A cunsistenza mejorata di u culore di tinta

GOB migliurà a cunsistenza di u culore di tinta di a superficia di u screnu, facendu u culore è a luminosità più uniformi.

(3) Grande effettu mat

Dopu u trattamentu otticu duale per a scheda PCB è perle di lampada SMD, un grande effettu matt nantu à a superficia di u screnu pò esse realizatu.

Questu pò aumentà u cuntrastu di visualizazione per perfezzione l'effettu di l'imaghjini finali.

(4) Angulu di vista largu

In cunfrontu cù COB LED, GOB estende l'angolo di vista à 180 gradi, chì permette à più telespettatori di ghjunghje à u cuntenutu.

(5) Eccellente uniformità di a superficia

U prucessu speciale guarantisci una superficia uniformità eccellente, chì cuntribuisce à a visualizazione di alta qualità.

(6) Pitch fine di pixel

I schermi GOB sò più adattati per l'imaghjini d'alta definizione, chì sustenenu u pixel pitch sottu 2.5mm cum'è P1.6, P1.8, P1.9, P2, etc.

(7) Meno contaminazione luminosa per e persone

Stu tipu di display ùn emetterà micca luce blu chì pò dannà l'ochji nudi di e persone quandu l'ochji ricevenu una tale luce per un bellu pezzu.

Hè abbastanza utile per prutege a vista, è per i clienti chì anu bisognu di mette u screnu in l'internu, postu chì ci hè solu una distanza di vista vicinu per i telespettatori.

Part Six - Induve pudete aduprà GOB LED Screen?

1.I tipi di display chì i moduli GOB LED ponu esse usatu per:

(1) Display LED di pixel fine

(2) Display LED affittu

(3) Display LED interattivu

(4) Display LED di pavimentu

(5) Display LED di poster

(6) Display LED trasparente

(7) Display LED flessibile

(8) Display LED intelligente

(9)……

A cumpatibilità eccezziunale diModulu LED GOBà sfarenti tippi di display LED vene da u so altu livellu di prutezzione chì pò prutezzione di u screnu LED display da danni da UV, acqua, umidità, polvara, crash è cetara.

Inoltre, stu tipu di display combina a tecnulugia di SMD LED è riempimentu di cola, facendu adattatu per quasi tutti i tipi di schermi à u modulu SMD LED pò esse applicatu.

2.Using scenarii diPantalla LED GOB:

GOB LED pò esse usatu per l'applicazioni sia interni sia esterni è hè statu più largamente utilizatu in applicazioni interni apparentemente.
U scopu principale di u sviluppu di sta tecnulugia hè di aumentà a forza di prutezzione è a durabilità per resiste à i materiali dannosi da l'esternu.Cusì, i display LED GOB sò assai capaci di serve cum'è schermi di publicità è schermi interattivi in ​​diverse applicazioni in particulare per i posti induve a ghjente pò accede facilmente à a visualizazione.

Per esempiu, ascensore, sala fitness, centru cummerciale, metro, auditorium, sala di riunioni / cunferenza, spettaculu in diretta, avvenimentu, studio, cuncertu, etc.
I roli chì ghjucanu includenu, ma ùn sò micca limitati à: u fondu di scena, l'esposizione, a publicità, u monitoraghju, u cumandante è a spedizione, l'interazzione, è cusì.
Sceglite u display LED GOB, pudete avè un assistente versatile per interagisce è impressiunà i telespettatori.

Part Seven - Cumu Mantene GOB LED?

Cumu riparà i LED GOB?Ùn hè micca cumplessu, è solu cù parechji passi pudete ottene u mantenimentu.

(1) Scuprite u locu di u pixel mortu;

(2) Aduprate una pistola d'aria calda per riscalda l'area di u pixel mortu, è scongelu è caccià a cola;

(3) Applica pasta di saldatura à u fondu di a nova perla di lampada LED;

(4) Pone a perla di lampada in u locu ghjustu (presta attenzione à a direzzione di e perle di lampada, assicuratevi chì l'anodi pusitivi è negativi sò cunnessi in modu ghjustu).

Part Ottu - Cunclusioni

Avemu discututu diverse tecnulugia di schermi LED focalizatiGOB LED, unu di i prudutti di display LED più progressivi è d'alta efficienza in l'industria.

Tuttu in tuttu,Display LED GOBpò trattà cù prublemi di anti-polvere, anti-umidità, anti-crash, anti-static, periculu di luce blu, anti-oxidant, etc.A capacità protettiva più alta rende abbastanza adatta à l'esterno cù scenarii è applicazioni induve a ghjente pò toccu facilmente u screnu.

Inoltre, hà un rendimentu notevule in sperienze di visualizazione.A luminosità uniforme, u cuntrastu migliuratu, un effettu opaco megliu è un angolo di vista più largu finu à 180 gradi permettenu à u display LED GOB di pussede un effettu di visualizazione di altu standard.


Tempu di post: 20-May-2022