Chì sò GOB LED Display è COB LED Display?

Chì sòDisplay LED GOBè Display LED COB?

 

Introduzione

 

I display LED sò in ogni locu.Da u streetlight fora di a vostra casa à u screnu LED installatu fora di un centru cummerciale, ùn pudete mai scappà i LED.Hanu ancu evolutu cù u tempu.I LED convenzionali ùn sò più a preferenza di u mercatu.Cù una larga gamma di LED megliu è più prugressivi, i mudelli tradiziunali perde u so incantu.Display LED GOBè a visualizazione LED COB sò alcune di tali tecnulugia novi.

l'ultime nutizie di a cumpagnia nantu à ciò chì sò GOB LED Display è COB LED Display?0

Queste duie tecnulugii offrenu una gamma di funzioni megliu cà i mudelli precedenti.In questu articulu, esploreremu ciò chì sò sti dui tecnulugii, i so vantaghji è i contra è e so applicazioni.

 

Cosa hè GOB LED Display

Display LED GOBhè un Display LED cù una tecnulugia di cola à bordu (GOB).Questa tecnulugia innovativa sigilla a superficia di u modulu cù cola epossidica trasparente.Questu prutege u LED da qualsiasi accidenti dannosi facenduli anti-collisione, impermeabile, anti-UV è a prova di polvere.A vita di sti LED hè ancu allargata per via di a dissipazione di u calore causata da a cola di scudo.

 

A tecnulugia GOB prutege ancu u LED da a rottura in u risultatu di qualsiasi accidenti bruschi, cum'è a caduta durante a stallazione o a consegna.Siccomu hè a prova di scossa, tutti questi accidenti ùn causanu micca rotture.Sta tecnulugia permette un rendimentu di trasparenza ultra elevata cù una conduttività termica ultra alta.

 

Sta tecnulugia hè ancu assai più simplice di mantene in paragone cù altre tecnulugia simili.Ùn solu ùn costa menu, ma hè ancu longu.Hè assai adattabile è pò esse usatu in ogni ambiente, indipendentemente da e cundizioni climatichi.Ancu se GOB ùn hè micca diventatu mainstream finu à avà, ma per via di e so funzioni di riduzione di risicu cum'è l'anti-knock, diventerà certamente più cumuni in u futuru postu chì hè una necessità per i display chì necessitanu prutezzione di diodi LED.

 

Pro è Cons diDisplay LED GOB

Pros

 

Certi di i vantaghji di GOB LED Display sò,

 

1. A prova di scossa

 

A tecnulugia GOB rende i display LED a prova di scossa per via di quale ogni dannu causatu da qualsiasi durezza esterna hè impeditu.Ogni chance di rottura durante l'installazione o a consegna hè assai ridutta.

 

2. Anti colpu

Siccomu a Glue pruteghja a visualizazione, i LED cù a tecnulugia GOB ùn anu micca crack causati da i batti.A barriera creata da a cola impedisce danni à u screnu.

 

3. Anti collision

Spessu caduta durante l'assemblea, a consegna o l'installazione risulta in collisione.GOB hà largamente riduciutu stu risicu di collisione per via di a so colla protettiva sigillata.

 

4. A prova di polvera

A tecnulugia di cola nantu à bordu prutege u display LED da a polvera.Questa natura a prova di polvere di i LED GOB mantene a qualità di u LED.

 

5. A prova d'acqua

L'acqua hè un nemicu di tutte e tecnulugia.Ma i LED GOB sò pensati per esse impermeabili.In casu di ogni scontru cù a pioggia, o ogni umidità, a tecnulugia di cola nantu à bordu impedisce à l'acqua di mette in u LED è in u risultatu pruteghja.

 

6. Affidabile

I LED GOB sò assai affidabili.Siccomu sò pensati per esse salvu da a maiò parte di i risichi, cum'è a rottura, l'umidità o qualsiasi scossa, duranu assai.

 

Cons

 

Certi di i Cons di GOB LED Display sò

 

1. Difficultà in a riparazione

 

Unu di i svantaghji di a tecnulugia GOB hè chì rende i LED difficili di riparà.Ancu s'ellu riduce u risicu di qualsiasi scontri è colpi da a so cola, a cola sfurtunatamenti rende u prucessu di riparà u LED dura.

 

2. DEFORMAZIONE PCB BOARD

A cola hè colloide nantu à u screnu cù un altu stress.A causa di questu, i pannelli PCB ponu esse deformati, chì ponu esse affettati da a flatness di u screnu.

 

3. Alterazione termale

Cù l'alterazione termale di u caldu è u friddu ripetutamente, ci hè risicu di decolorazione di colloidi è degumming parziale.

 

4. Image secundaria

U colloide copre a superficia luminosa di u Display LED.Questu crea una maghjina ottica secundaria è pò causà prublemi in vede l'effetti.

 

5. Saldatura falsa

In casu di saldatura falsa, i Display LED GOB sò assai difficiuli di riparà.

 

Applicazioni diGOB LED DISPLAY TECHNOLOGY

 

Certi LED sò più propensi à danni cà altri.Per tali display LED, a tecnulugia GOB hè essenziale.Impedisce ogni dannu è vi risparmia assai soldi.

 

Alcune di i display LED chì necessitanu tecnulugia GOB sò,

 

1. Affittu schermu LED

 

I LED di affittu si movenu assai.Spessu passanu per u prucessu di assemblea, installazione, disassemblamentu, imballaggio è consegna.Per via di questu, sti LED sò spessu guastatu durante unu di tali prucessi.Questu aumenta u costu di mantenimentu postu chì anu bisognu di riparazione frequente.Cù a tecnulugia GOB, però, i LED Rental sò ben prutetti è sicuri.

 

2. Display LED trasparente

 

Siccomu u PCB di LED trasparenti hè strettu, u LED è u PCB sò propensi à danni.Questi LED sò veramente populari in questi ghjorni, ma postu chì sò facilmente danucati, pò spessu affettà a risoluzione è a trasparenza di a visualizazione.A tecnulugia Glue on board (GOB) assicura chì a visualizazione LED resta sicura è sicura da ogni collisione o dannu.

 

3. Small pitch LED display

 

L'indicazione LED di pitch pitch hà un pitch pixel di menu di 2,5 mm.Siccomu u pitch hè cusì chjucu, u dannu hè inevitabbile.Pò esse dannatu ancu cù un pocu di forza.U mantenimentu hè ancu assai difficiule è costu.A tecnulugia GOB risolve stu prublema pruteggendu u screnu chì impedisce ogni probabilità di danni chì altrimenti sò pussibuli.

 

4. Display LED Flexible

Siccomu i LED Flexibili utilizanu moduli morbidi, a tecnulugia GOB pò aumentà l'affidabilità di i LED Flexibili pruteggendu da danni di umidità è graffi.

 

5. Pianu LED Screen

Convenzionalmente, i LED Floor utilizanu una capa acrilica per prutege u screnu.Questu pò influenzà a visuale è a trasmissione di luce.Cù a tecnulugia GOB, stu prublema pò esse impeditu.Ùn solu GOB pò offre una migliore trasmissione di luce è effetti visuali, ma offre ancu una tecnulugia impermeabile, antiurtu è antipolvere, cusì ancu s'è qualcunu si mette nantu à ellu, hè sempre prutettu.

 

6. LED di forma Irregular

Irregular shaped LEDs sò spessu usati in lochi publichi interni, cum'è clubs è saloni LED schermi sferica etc.. A causa di sta, spilling drinks è esercite pressione accidintali nant'à hè inevitabbile.A tecnulugia Glue on board (GOB) pruteghja u display LED da qualsiasi dannu causatu da u stress di spills.Si pò ancu riduce in gran parte u costu di mantenimentu.

 

Cosa hè COB Led Display

Chip on Board cunnisciuti ancu cum'è display COB LED sò LED furmati da parechje chips minusculi legati à u sustrato chì creanu un solu modulu.Questi LED ùn sò micca tradizionalmente imballati è occupanu menu spaziu di quelli cunvinziunali.Sta tecnulugia riduce ancu u calore generatu da i patatine fritte è in u risultatu risolve u prublema di dissipazione di calore.

 

Questi LED offrenu un angolo di vista largu è menu perdita di luce per u fattu chì questi imballaggi supplementari o lenti ùn sò micca usati in mudelli cunvinziunali.

 

Pro è cuntrariu di u display Cob Led

 

Pros

Certi di i vantaghji di COB LED Display sò,

 

1. I LED COB sò compacti postu chì i chips sò uniti inseme è ùn sò micca implicati lenti extra è imballaggi.Questu reduce largamente a dimensione è risparmia assai spaziu.

2. I LED COB anu una efficienza luminosa più altu ch'è i LED cunvinziunali

3. L'effettu di l'illuminazione nantu à questi LED hè migliuratu da i mudelli tradiziunali.

4. U calore generatu da patatine fritte hè ridutta è ùn ci hè micca dissipazione di calore

5. Solu un circuitu hè necessariu.

6. Siccomu i punti di saldatura sò abbastanza menu di i mudelli tradiziunali, ci hè menu risicu di fallimentu in questi LED.

Cons

 

Certi di i cunsuntivi di COB LED Display sò

 

1. L'uniformità di u culore hè difficiuli di ottene per tutta a visualizazione per via di a luce splitting between the chips.

2. Cum'è a dimensione di chip aumenta, l'efficienza luminosa di i chips è LED hè diminuita.

3. A varietà di culore hè assai limitata.

 

Applicazioni di COB LED DISPLAY TECHNOLOGY

 

Alcune di l'applicazioni di a Tecnulugia COB sò,

 

1. Tecnulugia COB pò esse usata in Street lights per aumentà l'efficacità di a luce.

2. Lamps LED usatu in casa pò spessu generà assai di calori, pigghiannu assai di putenza è riscalda a casa.A tecnulugia COB pò esse aduprata in queste lampade LED per riduce u cunsumu di energia è a dissipazione di calore.

3. A tecnulugia COB pò esse usata in l'illuminazione di u campu di ghjocu, postu chì operanu cun efficienza più altu è anu un angulu di vista più largu.

4. A tecnulugia COB LED pò esse aduprata in u flash di a camera di smartphone per ottene megliu risultati di foto.

Cunclusioni

 

Sceglie u LED currettu ùn hè micca una decisione faciule.Ci sò parechji LED diffirenti in u mercatu èDisplay LED GOBè a visualizazione LED COB sò in cuncurrenza avà.Pudete solu fà a decisione curretta una volta chì site bè infurmatu.Assicuratevi di fà a vostra ricerca per truvà quale sò u megliu per voi.


Tempu di post: 25-novembre-2021