11 + Top Fornitori di Pannelli di Display LED in Brasile

11 + Top Fornitori di Pannelli di Display LED in Brasile

Per dà à a vostra attività (di qualunque natura) l'attenzione chì hà bisognu, i LED Displays sò, senza dubbitu, unu di l'investimenti più intelligenti chì si pò fà per a so attività.Ma prima chì a vostra attività si stalla nantu à un Display LED, ùn hè micca solu impurtante, ma utile per riduce tutte l'opzioni chì avete.In questu modu, pudete piglià a decisione ghjusta dopu avè cunsideratu i fatturi per u vostruDisplay LEDInvestimentu senza avè da lamentà e vostre decisioni dopu.

Per dà un brevi rundown, LED hè un acronimu per Light Emitting Diode.Un Diode Emettitore di Luce hè una fonte di luce chì produce fotoni per via di u muvimentu di l'elettroni, quelli chì si riorganizzanu cù buchi elettroni ogni volta chì un currente elettricu passa per un materiale semiconduttivu chì hè custituitu da un tipu particulare di junction pn.A visualizazione LED o LCD hà guadagnatu una popularità di massa in l'ultimi anni per via di e so capacità di cunsumu di bassa energia, a longevità, è ancu per altre ragioni chì facenu cusì cunvene à utilizà.

Per l'imprese basate in u Brasile, ci sò, senza dubbitu, una pletora diDisplay LEDI fornitori brasiliani quì nantu à u mercatu.Dittu questu, quì hè una lista di i migliori è più prominenti trà elli per fà e cose più faciule:

LedWave

LedWave, chì hè stata fundata in u 2008, hè cunnisciuta per esse stabilita cum'è una di e cumpagnie di tecnulugia LED più dominanti è impurtanti di u Brasil.LedWave offre servizii di affittu di pannelli di visualizazione chì sò più adattati per copre conferenze, fiere, cunvenzioni è seminarii, trasmissioni in diretta, diversi tipi di cerimonie, cuncerti, sfondi DJ, è assai di più.LedWave hà vistu assai successu in furnisce grandi urganisazioni cù sfarenti tippi di pannelli LED di scena.Sò dedicati à offre à i clienti i migliori servizii pussibuli chì ponu offre.

CRIALED

Crailed, per l'ultimi quindici anni, hè specializatu in suluzioni visuali elettroniche chì realizanu diversi prughjetti in Brasile è oltremare.Sò trà e più grande cumpagnie chì trattanu di prudutti di display LED (Brasile), pigliendu a leadership di u mercatu furnisce e so suluzioni à e grande urganisazione in segmenti assai diversi.Crailed prumesse nantu à a consegna di alta qualità è ancu i prudutti più avanzati accumpagnati da una squadra altamente prufessiunale per eseguisce installazioni è mantenimentu.

A cumpagnia ospita più di dui centu impiegati impegnati in u sviluppu di u prugettu.I travaglii cum'è a selezzione di prudutti di qualità, a stallazione, a furmazione, a gestione, u mantenimentu di u pannellu, a specificazione tecnica, u supportu (in situ o fora di u situ), è a creazione di cuntenutu sò sottu à u so cuntrollu.

In più di tuttu questu, a so nova sede hè stata sviluppata specificamente per include u so grande inventariu di più di quattru mila metri quadrati di switchers, pannelli LED, laboratoriu di mantenimentu mudernu, rack di gestione è di trasfurmazioni, sala di monitoraghju remota, dipartimenti tecnichi è ingegneria. dimostrazione di u produttu, è assai di più.

Eletromidia

Stabbilita in l'annu 1993, Eletromidia hè una di e più grandi cumpagnie di media fora di casa in Brasile.A cumpagnia hà più di settanta mila pannelli presentati in diciottu di e cità più grande di u Brasile.A cumpagnia hà e so operazioni chì funzionanu in magazzini di mobili urbani, aeroporti, centri commerciali, edifici residenziali è cummirciali, è assai altri.Aghjunghjendu più di vinti nove milioni di individui ogni ghjornu, a cumpagnia hà fattu a so marca utilizendu dati è creatività per sviluppà soluzioni innovative di visualizazione è di illuminazione adattate à grandi avvenimenti.

Eletromidia furnisce prughjetti persunalizati chì sò luntanu da i cunvinziunali, dendu à e masse servizii utili gratuiti cum'è WiFi è carica di u telefunu.A cumpagnia hè dedicata à offre soluzioni di publicità innovativa per via di pannelli di visualizazione digitale è statici in locu interni è esterni abbundanti in trafficu.

Wolf Productions

Wolf Productions, fundata in 2017 è basata in a vibrante cità di São Paulo, hè ancu un altru contendente promettente in questa lista di fornitori di display LED basati in Brasile.A cumpagnia hè specializata in pannelli P3 LED è illuminazione in generale.U so focus principale hè di furnisceDisplay LEDe soluzioni di illuminazione per eventi è spettaculi.

Wold Productions offre una vasta gamma di prudutti avanzati, accumpagnati da una squadra tecnica altamente qualificata chì assiste è ùn discrimineghja trà avvenimenti chjuchi, medii è grandi.A so missione principale, in generale, hè di furnisce i clienti di tutti i campi di a vita cù e migliori suluzioni di qualità per ogni avvenimentu chì organizanu.A cumpagnia hè dotata di una linea cumpleta di apparecchi di illuminazione è ancupannelli LEDcum'è invistisce solu in l'ultimi prudutti.

Radius Displays

Radius hè natu in u 1995, u so anticu nome hè Second Harvest Design.L'urganizazione si concentrava principarmenti nantu à i disinni à grande scala, è ancu e soluzioni di visualizazione esterna, tenendu in mente l'annunciatori.Radius Displays hà, in l'ultimi vint'anni, trasfurmatu per diventà una sucietà di cunsultazione di prughjetti, suluzione di produttu è cunsultazione di prughjetti.Sò stati cunnisciuti per trattà è dimustranu una signalizazione LED altamente efficiente.A cumpagnia offre una larga gamma di servizii, chì includenu, ma ancu ùn sò micca limitati à l'ingegneria, a cunsultazione di u prughjettu, a fornitura, u mantenimentu è l'installazione.

A cumpagnia hè rispunsevuli di alcuni di i signali più distintivi è di i schemi di mobili di strada in u mondu.A so clientela mundiale hè custituita da grandi nomi cum'è Coca-Cola, Louis Vuitton, è Forever 21, etc.

Marc Systems

Marc Systems hè un altru fornitore di display LED promettente (basatu in u Brasile) chì si cuncentra nantu à i prudutti è installazioni cum'è sonu, strutture speciale, installazioni laser, illuminazione LED per eventi di grande scala, è assai di più.A cumpagnia hè stata rispunsevuli di parechje installazioni di illuminazione LED per cuncerti è avvenimenti principali, è ancu di l'illuminazione di facciate per edifici prominenti.Marc Systems hà ancu participatu à installazioni per spettaculi di luci, sfondi di u sistema DJ, festivals, cuncerti cù artisti populari, è assai altri.

Cum'è a maiò parte di l'imprese rinomate, Marc Systems mette u so focus in a qualità è l'integrità, dendu à i clienti ciò chì anu esattamente bisognu.Questu hè unu di i mutivi principali chì anu fattu in questa lista.

LED 10

LED 10 hè stata in funziunamentu da 2008. Hè stata una di e cumpagnie più prominenti in upannellu LEDindustria naziunale è internaziunale.A cumpagnia hè cunnisciuta per i so pannelli LED in affittu per edifizii cummirciali cum'è stazioni di benzina, magazzini dipartimentali, concessionarii di vitture, urganisazioni immubiliarii, spettaculi, fiere, è avvenimenti ch'elli sò chjuchi, medii o grandi.

A cumpagnia valuta ideologie cum'è impegnu, efficienza, agilità è etica, etc. Offrenu tecnulugia d'avanguardia in forma di pannelli LED d'alta risoluzione.Offrenu ancu cunsultazioni tecniche per i clienti chì avianu bisognu di qualchì direzzione cù prughjetti interni o esterni.Vantendu una cartera larga generale, LED 10 furnisce cunsultazioni, installazioni è mantenimentu per a maiò parte di l'industrii cum'è cummerciale, publicità è divertimentu.A missione di LED 10 hè di aiutà i clienti à aghjunghje valore à e so marche offrendu solu suluzioni ingegnose, volenu ancu rende prufittuali suluzioni di visualizazione elettronica in Brasile.

Pruduzioni LED

LED Produções, basatu in Belém, hè una sucietà famigliali è operata chì hè cunnisciuta per u so cuntenutu audiovisuvu è fotograficu chì hè specificamente destinatu à i paràmetri corporativi.Offrenu e so suluzioni à i clienti chì appartenenu à diverse diversità, vale à dì l'industria, a minera, i servizii è u cummerciu.Ciò chì rende stu fornitore di display LED basatu in Brasile u più unicu hè u fattu chì sò ancu implicati in a produzzione di rapporti di publicità, publicità TV è spots radio.

TOPLED Multimedia

TOPLED Multimídia hà operatu per l'ultimi vint'anni, in fattu, ancu più di questu.A cumpagnia hè sempre stata in sincronia cù i grandi avanzati tecnologichi in a so industria.TOPLED hà ancu allargatu i so servizii per include l'alta risoluzionepannelli LED esternicume a logistica di l'avvenimenti è di cuncerti.A cumpagnia hà participatu à a furmazione in Europa, i Stati Uniti è a Cina.

Cù tanti rializazioni sottu u so cinturione, TOPLED Multimídia hè prominente in l'urganisazione di spettaculi, pannelli LED elettronichi, fiere, è presentazioni artistiche è spettaculi, etc. Offrenu ancu cunsultazioni è quote gratuiti à quelli interessati.Cù elli affittu pannelli LED muderni è avanzati à artisti è ancu avvenimenti in u Brasile, TOPLED hà guadagnatu u so postu cum'è una di e cumpagnie più prominenti in a so industria.

LedsUniverse Lighting

LedsUniverse hè una cumpagnia chì ùn solu furnisce luci LED è suluzioni, ma ancu fabrica.Sviluppanu a so propria tecnulugia è facenu constantemente sforzi per migliurà a pianificazione è espansione nantu à qualsiasi cuncetti è mudelli novi chì venenu.Per questa cumpagnia, u sviluppu è a ricerca sò u fundamentu chì li hà fattu ciò chì sò.

Hanu a so propria squadra chì sperimenta è applica diverse strategie di marketing, sempre avè un approcciu creativo versu i so prughjetti.A cumpagnia prumesse di furnisce prudutti di alta qualità cù i migliori materiali è tecnulugia avanzata.LedsUniverse hà una vasta gamma di prudutti chì comprende lampioni, luci di tunnel, proiettori, luci di cartelloni, luci di pannelli, è assai altri, etc.

Biodelic

Ultimu nantu à sta lista di u cimaDisplay LEDI fornitori basati in u Brasile sò Biodelic chì hè prominente per a so innuvazione è a qualità ineguagliabile in l'avanzamentu è l'esekzione di prughjetti chì appartenenu à l'industria scenografica cum'è proiezioni, assemblei speciali è soluzioni LED.

A cumpagnia hè abbastanza versata quandu si tratta di creà suluzioni persunalizati in a prughjezzione di cuntenutu è in l'industria di a produzzione.A cumpagnia, in attualità, s'associa cù decoratori è scenografi prufessiunali, offrendu u travagliu attraversu a so propria squadra prufessiunale.


Tempu di Postu: 22-Jan-2022