Analisi |da l'altra parte di a produzzione virtuale, fighjate ciò chì Guo Lei, presidente di AIE Australia, hà dettu?

L'esperti dicenu a guida di visualizazione:

Siccomu u filmu originale Disney è u dramma televisiu Mandalorian hà cambiatu cumplettamente a struttura tradiziunale di filmazione è televisione in termini di rendimenti cummirciali è innuvazione tecnologica, a ripresa virtuale hà attrattu gradualmente l'attenzione di u mercatu di filmu è televisione.In questu prucessu, u sistema di stagecraft custruitu da luce industriale è magia ILM per a ripresa di stu dramma marca chì a tecnulugia di fotografia virtuale di produzzione virtuale hà righjuntu una nova altezza in applicazioni reali.

I studios virtuali LED inclusi in u quadru di u sistema di produzzione virtuale sò diventati gradualmente cunnisciuti da u mondu.I principali cumpagnii cinematografici è televisivi in ​​Europa è in i Stati Uniti anu custruitu studi virtuali guidati unu dopu à l'altru, è a tecnulugia di produzzione virtuale hè stata ancu largamente usata in u prucessu di filmazione di opere di film è televisione IP populari cum'è Raytheon 4, u mondu occidentale è novu. Batman.

Qualchi ghjorni fà, AIE Australia hà liberatu u primu corsu di diploma superiore in u mondu in a produzzione virtuale di film è televisione è espansione di a realtà, è simultaneamente hà lanciatu u pianu di custruisce u più grande studio virtuale LED in l'emisferu miridiunali.Duranti stu periodu, u presidente di l'AIE u Signore Guo Lei hè statu entrevista.Per mezu di a narrazione di u Signore Guo, ogni dettu di a produzzione virtuale hè restauratu.U sgiò Guo Lei serve ancu cum'è presidente di l'attività di produzzione di Dems entertainment, una cumpagnia australiana di film è televisione.
""

Quistione 1 : per piacè presentà i corsi di pruduzzione virtuale di l'AIE è l'AIE.

Guo Lei: AIE hè stata fundata in 1996. Hè a più antica istituzione d'istruzione superiore in u mondu per i ghjochi è l'effetti visuali.Attualmente, hà sei culleghji in Australia è i Stati Uniti.Aie hà sempre aderitu à u cuncettu di l'insignamentu di a sincronizazione cù a tecnulugia di l'applicazioni di l'effettu visuale più avanzata di u mondu, è hà furnitu un gran numaru di prufessiunali superiori per u ghjocu glubale, animazione, film è televisione è campi di creazione di cuntenutu.Dopu à a pruduzzione virtuale, l'ultima tecnulugia di filmazione di film è televisione, hè stata messa in usu, AIE hà subitu finitu u disignu è a custruzzione di l'ambiente industriale di u corsu di filmu è di produzzione virtuale, è ottimisatu u corsu acquistendu cumpagnie prufessiunali è recrutendu prufessiunali di film è televisione.

Quistione 2 : cumu AIE assicura chì u cuntenutu di l'insignamentu di stu cursu hè sincronizatu cù l'industria cinematografica è televisiva ?

Guo Lei: AIE hà da furmà i talenti cumposti chì sò prufessiunali in a prossima generazione di tecnulugia di ripresa, produzzione è direzzione attraversu dui anni di insegnamentu praticu intensivu.Avemu custruitu un ambiente industriale di fotografia virtuale guidata à u livellu di Hollywood, in modu chì i studienti AIE ponu ammaistrà tutte e tecnulugia necessarie è i prucessi operativi necessarii per a produzzione virtuale.Stu ambiente industriale include u strumentu di rendering unreal4, arri camera, motion capture system arguise, rocker meccanicu technodolly sistema di cuntrollu Brompton è u studio virtuale guidatu custruitu da LianJian optoelectronics pilot 2.6 sò a scelta mainstream in u mondu per filmà film è opere televisive basate nantu à a tecnulugia di produzzione virtuale. .

 

Quistione 3 : in più di l'educazione, ci hè un altru pianu in a pruduzzione virtuale di film è televisione di l'AIE ?

Guo Lei: prima di tuttu, in quantu à l'educazione, per via di l'epidemie, l'implementazione di l'ambienti di tirò basatu nantu à a visualizazione optoelettronica LianJian in i quattru culleghji in Australia hè stata parechji mesi più tardi di ciò chì era previstu, chì hà ancu affettatu a custruzzione ambientale di l'American di AIE. campus, ma a mo squadra è eiu pruvemu à cumpensà stu ritardu.
""

 

In a parte di filmazione di film è televisione, AIE hè pronta à apre u pianu di custruzzione di u più grande studio virtuale VP in l'emisferu miridiunali.Aduprà ancu u screnu di l'anellu LED cum'è l'infrastruttura.Stu prughjettu hà ancu ricevutu supportu finanziariu è puliticu da u guvernu lucale.Dems entertainment, a cumpagnia di film affiliata à AIE, hà ancu pensatu di inizià dui filmi di sci-fi basati nantu à u so propiu studio VP à a mità di questu annu.

 


Tempu di post: 02-09-2022