AVOE LED Display in u passu cù i tempi in l'era di l'Industria 4.0

AVOE LED Display in u passu cù i tempi in l'era di l'Industria 4.0
https://www.avoeleddisplay.com/fixed-led-display/
U terminu Industria 4.0 hè stata utilizata prima in una fiera di Hannover in u 2011. Un annu dopu, un gruppu di prufessiunali, prufessori è imprenditori cuminciaru à travaglià una seria di pruposte presentate à u guvernu tedescu in 2013 nantu à cumu implementà una seria di cunsiglii. per permette a diffusione di l'Industria 4.0 è dà nascita à a trasfurmazioni di a basa entrepreneurial è industriale.

L'industria 4.0 si riferisce à a quarta rivoluzione industriale in a storia in u mondu uccidintali, quandu i prudutti è i prucessi aduttati per pruduce sò strettamente interconnessi grazia à l'usu à grande scala di e novi tecnulugia digitale.In particulare, ci sò 4 settori grazia à quale l'industrii ponu trasfurmà a so produtividade: l'usu di dati, a so analisi, a manera di l'omu interagisce cù e macchine è l'applicazione pratica di a transizione da u mondu digitale à l'operazioni di a cumpagnia.

AVOE LED Display hà travagliatu da ghjennaghju 2020 per aduttà i normi dettati da l'Industria 4.0 orientendu cusì versu l'ottimisazione di i prucessi di ricerca, produzzione è gestione interna di e risorse umane implicate in l'attività di produzzione.L'acquistu di novi macchine di cuntrollu numericu computerizatu (CNC), a prestazione di una doppia linea di assemblea chì pò esse configurata dinamicamente, in più di a Certificazione è Conformità CE Europea, è ancu a Certificazione di Qualità è di Sicurezza Elettrica ISO 9001, permettenu à Euro Display micca. solu per ghjunghje à capacità di produzzione di più di 1.500 metri quadrati di schermi LED per mese, ma ancu per guarantiscia una riduzione di i costi finali cù un aumentu ulteriore di a qualità di u pruduttu finali.

Frà i primi benefici derivanti da l'adopru di e linee guida di l'Industria 4.0, ricurdemu l'aghjurnamentu tecnologicu di i prudutti digià esistenti nantu à u mercatu destinatu à riduce u cunsumu d'energia di i schermi LED chì pruduciamu, inseme à una eliminazione simplificata à a fine di a so vita. sempre in cunfurmità cù i regulamenti europei attuali.

Semu piacè di accoglie i nostri clienti in u showroom di più di 1000 metri quadrati à pochi chilometri da Turin per lascià li toccu a qualità di i schermi LED esterni è interni pruduciuti da noi in a pianta di Shenzhen.L'ochju vole ancu a so parte è hè per quessa chì in più di u rendiment è di l'affidabilità di u pruduttu finali avemu ancu cura di u disignu, u flagship di i nostri schermi Made in China.


Tempu di post: 20-lugliu-2021