Guida principianti: Tuttu u muru LED

Guida principianti: Tuttu u muru LED

Cosa hè un muru LED?

Cumu funziona i muri LED?

A cosa serve i muri LED?

Tipi di pareti LED

Cumu i muri LED differenu da i cartelloni è altri signali tradiziunali?

Quantu costanu i muri LED?

Cosa da cunsiderà quandu sceglite un video wall LED

Cunclusioni

https://www.avoeleddisplay.com/

A segnaletica digitale hè un modu efficae per impegnà i vostri clienti è migliurà a vendita.Aduprendu, pudete furnisce video, testu è imagine persunalizati secondu l'ora di u ghjornu, i scopi di un affari, u locu di l'affari, è a preferenza di i vostri clienti.In ogni casu, a signalizazione digitale ùn pò micca batte u putere di un muru LED.A consegna di u listessu cuntenutu da un unicu signu digitale in più di 100 manere cum'è elli sò una parte di una sola schermu hè un attinzioni.Parechji anni fà, a tecnulugia di u video wall era dispunibule solu per un picculu segmentu cum'è stadii è avvenimenti, casinò è centri commerciali.Allora, chì hè un muru LED?

Cosa hè unmuru LED?

LED-wall o un LED Video muru hè una grande schermu fatta di diodes emettitori di luce chì vede u cuntenutu visuale cum'è video, images, testu, è altre forme di grafica.Dà a sensazione di un muru massivu è luminoso chì ùn hà micca junctions trà i diversi moduli chì a facenu.Per quessa, permette a cupertura cù video è a digitalizazione di ogni spaziu in continuità.I pareti video LED AVOE inizialmente eranu aduprati cum'è segnaletica digitale esterna è avianu principiatu cum'è monocromu.Quandu u culore di i LED RGB hà ghjuntu à u mercatu, tuttu hà cambiatu.

Custruzzione di pixel

A causa di l'evoluzione di u mercatu LED, ci sò stati migliure in a densità di pixel.Per quessa, a lacuna chì una volta si separava LCD è LED hè avà chjusa.Pinghjendu ogni LED cù resina epossidica nera, i display in u video wall LED ottenenu "veru neru".Per eliminà a riflettanza è separà l'illuminazioni, aghjunghjenu l'ombra trà e luci.

Muntà

I muri di video LED includenu parechje display LED chì sò affissati nantu à un pannellu pianu.Dunque, hè essenziale per avè a distanza di visualizazione media in mente quandu installate u muru video LED.Avete bisognu di un pitch di pixel più fine se a ghjente hà da guardà attentamente.Un pixel in u video wall LED è un dispositivu di superficia (SMD) sò uguali.Calculanu u numeru di pixel cù pitch.A distanza trà ogni LED SMD determina u pitch.

Cumu funziona i muri LED?

Cum'è impressiunanti sò i muri LED, ùn si pò aiutà ma si dumandassi, cumu funzionanu?Chì li face avè quella luminosità è chiarezza?Quì sottu sò i fatturi più critichi chì spieganu u travagliu di i muri LED.

Disegnu

Facenu pareti video LED di parechji pannelli.Altri moduli più chjuchi anu luce RGB nantu à elli.Di genere, a dimensione di u pannellu hè di circa 500 * 500mm quattru pannelli facenu un metru quadru.I LED emettenu direttamente a luce mentre sò circundati da una carcassa di plastica nera.Per quessa, hà un altu rapportu di cuntrastu.Li rende adattati per a publicità esterna induve ci hè una luce ambientale alta.

A risoluzione di l'imaghjini

Quantu distanza hè ognuna guidata nantu à u pannellu?A cummercializazione di pannelli LED tipici per un video wall si basa in u so pixel pitch.Oghje, i piazzi di pixel LED standard per i pitch LED cum'è quellu chì truverete in una chjesa varieghja trà 3-6mm.I muri di video LED esterni anu per suprattuttu un pitch di pixel più largu perchè a distanza di vista hè più longa, è a difficultà di distingue u LED individuale da una distanza.Mentre i grandi schermi sò caru per via di i piazzi di pixel lisci, u spaziu grande permette più spaziu per un spaziu largu in trà senza interferenza cù l'imaghjini.Tuttu si traduce in, cum'è vistu sopra, a densità di pixel.Quandu hè vicinu, un pitch di pixel numericamente più bassu hè necessariu.Dunque, u pitch di pixel chì sceglite hè un fattore cruciale per determinà u so costu.Calculate a densità di pixel secondu quantu hè vicinu l'audienza.In cunseguenza, avete bisognu di un tonu più fine si sò più vicinu è un più grande si l'audienza hè à distanza.

Cuntrolli di u funziunamentu

L'imaghjini in un muru LED sò spartuti.Sia un PC di software, una carta video, o un controller di hardware li cuntrolla.I dui metudi di funziunamentu anu meriti è demeriti.Mentre u controller di hardware hà un altu rendiment è affidabilità, ùn furnisce micca spaziu per a flessibilità.Hà una risoluzione di pixel limitata.Dunque, a visualizazione di parechje fonti di input cù un video wall LED cuntrullatu da hardware ùn hè micca pussibule.À u cuntrariu, equipanu u controller di u software cù parechje carte di output, cù alcuni chì anu input di cattura video.Dunque, supportanu diverse fonti di input è permettenu una risoluzione di pixel cumpleta.

A cosa serve i muri LED?

L'usi di i mura LED sò assai perchè pudete cuncepimentu secondu u so usu destinatu.A causa di a so natura captivante, transizioni grafiche senza saldatura, è facilità di persunalizazione, assai industrii l'adopru in e so attività di ogni ghjornu.Quì sottu sò qualchi usi di i muri video AVOE LED.

Parchi di divertimentu

I muri LED ponu furnisce gràfiche chjaru cù transizioni senza saldatura.Sò abituati à furnisce un mumentu esaltante in i parchi di divertimentu.Pudete aduprà cum'è video displays à u publicu chì si sò riuniti per divertisce.Pò esse à cuntà i giri coperti da una persona, trasmette missaghji visuali, è assai più usi.

Chjesa

L'altra zona chì i mura video LED anu trovu enormi usi oghje hè in a chjesa.Pudete mette in locu strategichi induve tutti ponu vede è accede à elli.I muri di video LED furniscenu una cumunicazione visuale per l'innu chì i cungreganti cantanu, u versu chì leghjenu, è altre notificazioni in un locu di cultu.

Affari

Forsi l'applicazione più prominente di i muri LED hè in publicità.L'avemu applicatu in i servizii di publicità interni è esterni.I muri video LED esterni catturanu l'attenzione di i clienti potenziali.Puderanu travaglià sottu à qualsiasi quantità di luce tweaking u so pitch.Siccomu ùn anu micca biselli, ci hè una transizione liscia trà frames.A publicità cù i muri LED pò esse interni o esterni.

Spettacoli, cinema, è avvenimenti

I pareti LED sò un affettu per l'artisti di musica.Sò usati per dà lampi visuali captivanti durante i cuncerti di notte.Inoltre, per permette à l'audienza di vede l'artista, trasmettenu i movimenti è i balli di l'artisti, impegnendu l'audienza cù una sperienza di u prossimu livellu.

Tipi di pareti LED

Ci sò parechji tippi di pareti video LED.Quì sottu sò i trè tippi più cumuni diPareti video LED.

1. Direct View LED video walls

Quessi sò i video walls chì sò stati tradizionalmente usati in grandi displays esterni.Oghje, anu a risoluzione necessaria per i display interni.Pareti video LED a vista diretta per ùn avè micca bisele è avè un prufilu strettu.Per quessa, furniscenu una sperienza senza saldatura cù diverse opzioni per a muntagna.

2. Pareti video LED Indoor

Facenu display LED interni da LED montati in superficia.Dunque, ponu furnisce l'imaghjini à una alta risoluzione è ponu esse cuncepiti in diverse forme curve.Oghje, i video wall LED interni sò a tecnulugia di punta in l'educazione, l'intrattenimentu è l'annunzii interni.

3. Sistemi di muru video Blended Projection

Quessi ponu generà imagine di qualsiasi forma usendu l'output di parechji prughjettori.A forma pò esse di ogni dimensione cù una risuluzione più altu paragunata à quella di un unicu projector.

Cumu i muri LED differenu da i cartelloni è altri signali tradiziunali?

I muri LED sò una forma avanzata di signalizazione digitale cumparatu cù i cartelloni è altri signali tradiziunali.Quì sottu sò e differenze:

Interattività

Mentre i cartelloni è altri signali tradiziunali furniscenu segni statichi, i video wall LED anu una tecnulugia chì vi aiuta à dà à u vostru audience una sperienza interattiva.I muri LED lascianu una impressione durabile di a marca in a mente di l'utilizatori.

Flessibilità di cuntenutu

Ùn pudete micca cambià u vostru missaghju in segni tradiziunali è cartelloni statici.À u cuntrariu, pudete varià u missaghju in un video wall LED secondu i bisogni di l'audienza.

Efficacia è cambiamenti interessanti

Perchè sò captivanti è ponu cambià i missaghji, i muri LED sò efficace in publicità.Pudete utilizà a grafica per vede cumu fà qualcosa o utilizà un pruduttu.In cuntrastu, perchè i billboards sò statici, i so missaghji spessu diventanu obsoleti è irrilevanti.Avete ancu à parte cù qualchi soldi, rimpiazzà u billboard spessu.

Flessibilità di u software

Pudete aghjustà i muri video LED cuntrullati da u software facilmente per risponde à situazioni cum'è l'ora di u ghjornu.Ùn affetta micca a so bellezza di l'illuminazione.U messagiu in cartelloni è altre forme di signage tradiziunale ùn permettenu micca tali alloghji.

Quantu costanu i muri LED?

U costu di un video wall LED dipende da parechji fatturi, cum'è in ogni altra tecnulugia persunalizata.E caratteristiche chì un muru LED hà sò ancu un determinante.Questi fattori includenu:

Chì sò i requisiti per u processu di video?

L'opzioni per stallà u muru LED.Puderanu esse stallati in u muru o à u tettu.
U tipu d'applicazione.Pò esse interni o esterni, è ognunu hà esigenze diverse per a densità di pixel.
A dimensione di u display.Quantu grande vulete chì u vostru muru video LED sia?Affetta u numeru di materiali da esse usatu.
Quantu cumplessu hè u prucessu di stallazione?Puderete finisce cuntrullà un tecnicu per installà è fà e cunfigurazioni?
U disignu.Vulete chì u muru LED sia trasparente, pianu o curvatu?

Tutti i fattori sopra anu un impattu direttu nantu à u costu di un muru LED.A maiò parte di l'imprese di solitu mette da parte trà $ 50- $ 350k per u prughjettu di u muru Led.

Cosa da cunsiderà quandu sceglite un video wall LED

A taglia

Pudemu persunalizà pareti video LED à quasi ogni dimensione basatu nantu à i bisogni di un utilizatore.Per quessa, avete bisognu di dumandà sè stessu, "Quale hè a dimensione ghjusta per u muru video LED per u mo usu?"Vi tocca à selezziunà a taglia dritta di u muru video LED per u vostru usu.

U pitch

Riferitu ancu com'è dot pitch, u pixel pitch determina a chiarità grafica nantu à u muru LED.Per avè un graficu chjaru, avete bisognu di un pitch più chjucu (menu spaziu trà i pixel).Hè perchè ci hè una densità di pixel più altu è una risoluzione di schermu megliu.Se tenete un picculu publicu vicinu à u muru LED, un pitch di pixel più bassu hè ideale.Sì avete un grande audience distante da u muru, pudete aduprà un altu puntu di puntu.

L'usu

Avete ancu bisognu di cunsiderà s'ellu avete aduprà u LED in casa o fora.Muri Video Indoor LED hannu un pitch di pixel bassu, mentri lu pitch di pixel di i muri Video outdoor hà un pitch supiriuri.Inoltre, sò generalmente pareti video LED outdoor resistente à l'intemperie.Sò ancu più brillanti cumparatu cù i video wall interni.

Possibilità di affittu invece di cumprà

Comu avemu vistu sopra, i muri di video LED ponu esse abbastanza caru.Per quessa, avete bisognu di evaluà i vantaghji è i contra di a compra contru à quelli di l'affittu.Se l'usu hè per un cortu periudu, cum'è tornei, manifestazioni è cruciate, andarè cù l'affittu, ma s'è vo site una persona d'affari in bisognu di publicità regulare, avè u vostru muru LED hè probabilmente a scelta bona.Avete ancu bisognu di cunsiderà u rapportu d'aspettu di u muru video LED.

Cunclusioni

U mondu di a publicità hè cambiatu rapidamente da i culori RGB.A causa di e so inadegwatezze, e forme tradiziunali di publicità sò lentamente affruntate da a tecnulugia cum'è i video wall LED.Prima di stabilisce nantu à l'acquistu di un muru di video LED AVOE, cunsiderà i fatturi di sopra, perchè ponu salvà qualchì costu.

https://www.avoeleddisplay.com/

 


Tempu di post: Feb-24-2022