Sviluppu di tecnulugia di display COB Mini / Micro LED in 2022

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/

Comu sapemu, a visualizazione COB (Chip-on-board) hà i vantaghji di cuntrastu super-altu, luminosità più altu, è una gamma di culori più larga.

In u prucessu di sviluppu da a mostra di pitch pitch à micro pitch, u pacchettu SMD originale hè statu difficiule di sfondà a limitazione di pitch di punti più chjuchi, è hè ancu difficiule di guarantiscia una affidabilità è una prutezzione più altu.A visualizazione di micro pitch richiede a tecnulugia COB per sustene u sviluppu di a visualizazione di micro pitch chì u pixel pitch hè menu di P1.0mm.

U display COB adopta u prucessu di imballaggio flip-chip, chì hà una strada di dissipazione di calore più corta è hè più favurevule à a cunduzzione di u calore cumparatu cù a visualizazione normale di a tecnulugia SMD.

Cù a maturità cuntinua di a tecnulugia di trattamentu di a superficia COB è a tecnulugia di mischju di chip, i prudutti di visualizazione LED chì utilizanu chips flip-chip più chjuchi di 100 microni seranu prudutti di visualizazione più promettenti in u futuru.

P0.9 COB Mini / Micro LED Display hè un pruduttu maturu, chì hè statu pruduttu in massa

In 2019, a capacità di produzzione di massa di display sottu P0.9 hè sempre relativamente limitata.Da una banda, a dumanda di u mercatu hè relativamente limitata, è a capacità di sustegnu di a catena industriale hè ancu insufficiente.

Da u 2021, cù l'avanzamentu di a tecnulugia di imballaggio, a migliurà di l'efficienza, è a rapida riduzione di u costu di chip LED, etc., a dumanda di prudutti sottu P1.0 diventerà gradualmente un mercatu populari, è i prudutti Mini LED penetreranu ancu in u 2021. mercatu high-end à u mercatu mid-to-high-end, da a visualizazione prufessiunale à l'esposizione cummerciale è dopu à u campu civile, hà cambiatu passu à passu.

Da u 2022, in quantu à a forma di imballaggio, sia COB, quattru-in-unu, o dui-in-unu, ùn hè micca un prublema per l'approvvigionamentu di dispusitivi diode P0.9mm, è sia a capacità di produzzione sia u rendimentu pò esse. garantitu.

Tuttavia, a causa di fattori di prezzu, da u mercatu attuale di picculi pitch, u mercatu di u produttu di P0.9 hè sempre relativamente cuncintratu in certi cunferenze, prughjetti di sala di cummandu è surviglianza di u guvernu o di grande imprese statali, è P1.2- P1.5 sò sempre u mainstream di u mercatu di picculu pitch..

Ma sta situazione hè megliu, è i scenarii di l'applicazione di i prudutti di visualizazione diretta P0.9 Mini sò in espansione constantemente.

U pitch intornu à u display LED P0.7 diventerà u mainstream di a prossima generazione.

P0.7mm pò uttene una risoluzione 4K per a schermu 100-200 inch

A dimensione trà 100-200 inch hè un novu mercatu di l'applicazioni potenziale enormu per i display di picculu pitch.

Perchè u mercatu sopra à 200 inch hè digià occupatu da tradiziunali P1.2 ~ 2.5mm display LED small-pitch, è a dimensione ligeramente più chjuca hè principalmente 98-inch LCD TV, u prezzu minimu attuale hè menu di 3000 USD, è a visualizazione. L'effettu hè ancu relativamente bonu.U display LED di pitch fine hè difficiule di cumpete cù LCD in u mercatu di 98 inch.

In ogni casu, a dimensione di a visualizazione di u screnu LCD hè difficiule di rompe u limitu di 100 inch.I cuncurrenti tradiziunali per i schermi 100-200-inch sò principarmenti schermi di proiezione, in ogni modu, i grandi schermi LED di pitch fine anu un rendimentu visuale megliu in "condizioni di luce" più brillanti.

A maiò parte di i mercati 100-200-inch includenu sale di cunferenza, cummerciale, publicità è altri scenarii, chì necessitanu cundizioni di illuminazione megliu.

È in u mercatu di 100-200 inch, i display LED di pitch-pitch facenu ancu a necessità di paragunà a risoluzione PPI cù display LCD.

Perchè l'applicazione 100-200-inch currisponde à a distanza di vista più vicina di 3-7 metri, o ancu a distanza di vista più vicina.A distanza di visualizazione più vicina assicura l'effettu di a qualità di l'imaghjini, ma richiede ancu una "risuluzione PPI più alta", vale à dì, richiede un pitch di pixel più chjucu.

Simply put, 75-98-inch LCDs anu digià ottinutu risuluzione 4K;a risoluzione di 100+ schermi LED d'alta definizione ùn pò esse troppu male.

L'indicatore P0.7 pò furnisce una risoluzione 4K nantu à un 120-inch+, chì hè esattamente a risuluzione di l'applicazioni audiovisive mainstream attuali è hè più grande di un LCD 98-inch.

In questu sensu, una analogia hè chì u pitch di pixel attuale di i TV LCD mainstream hè trà 0,3 è 0,57 mm.Pò esse vistu chì u spaziu di schermu LED di piccula pitch di P0.7 mm pò cunnetta megliu l'esperienza di l'applicazione di i monitor LCD, è furnisce prudutti differenziati in dimensioni più grande di 100-200 inch.

Dunque, da a dumanda di u mercatu per a dimensione è a risoluzione, pò esse vistu chì P0.7 diventerà l'indicatore mainstream di a prossima generazione per i schermi LED micro-pitch.

Ma u sviluppu di u mercatu di display P0.7 100-200 inch hà bisognu di prezzi megliu avà.In questu riguardu, i LED di piccula pitch sò sempre più ottene risultati per mezu di l'accumulazione cuntinuu di sperienza è di a migliione graduale di u prucessu di produttu.In particulare in l'ultimi trè anni, i prudutti P0.9 anu ottinutu un certu successu in u mercatu high-end, è u prezzu hè cascatu da circa 30%.L'analista di l'industria crede chì i prudutti P0.7 sò previsti per esse à u listessu prezzu cum'è i prudutti P0.9 prima.

L'industria aspetta chì in i prossimi dui anni, a catena di l'industria upstream di display LED cumpresi mini chips LED, etc., serà assai migliuratu, è u livellu di a tecnulugia di u produttu è u prucessu di fabricazione serà ancu migliuratu significativamente.U mercatu di l'industria hè affruntatu à una rotonda Possibilità di riduzzione di prezzu.Questu hè ancu un "tempu favurevule" per u layout di una nova generazione di prudutti "P0.7 pitch".

L'applicazione 100-200-inch hè un "novu scenariu" tipicu chì prova a tecnulugia di l'industria è u cuntrollu di i costi.

Di sicuru, diverse cumpagnie feranu ancu aghjustamenti per mette in risaltu i so vantaghji di u produttu: per esempiu, per riduce i costi è e difficultà, i pruduttori ponu furnisce i prudutti 4K 136-inch cù un pitch pixel un pocu più grande;o furnisce una risoluzione 4K per i prudutti di dimensioni più chjuche, cum'è Samsung The Wall usa un pitch 0.63mm.

Chì sò e sfide di a visualizazione di pitch P0.7?

Costu più altu

U primu hè u costu.Ma ùn hè micca u più grande sfida.

Questu hè chì u P0.7mm deve esse un display high-end, è sò quelli clienti chì dumandanu u rendiment cum'è a priorità.Questu hè cum'è qualsiasi generazione di prudutti LED di picculi pitch chì sò "tagliati in u mercatu high-end" è guadagnanu rapidamente ricunniscenza di u mercatu.Da a perspettiva di u costu, ùn hè micca assai difficiule per i display P0.7 per cumincià à espansione in u mercatu high-end à u principiu.

Tecnulugia di pruduzzione unmature

Comparatu cù P1.0, u numeru di cumpunenti per unità di spaziu di visualizazione di P0.7 hè radduppiatu.In ogni casu, ancu s'ellu hè pussibule di eredite l'esperienza tecnica accumulata da i prudutti P0.9-P1.0 precedente, hè ancu bisognu di novi sfide à difficultà scunnisciute.L'industria hè sempre in u stadiu iniziale di a tecnulugia matura per fà veramente efficace i prudutti di visualizazione P0.7mm.

Pitch ligeramente sfarente, senza standard

In più di i sfidi tecnichi di u costu è di u prucessu di produzzione, un altru sfida per i prudutti P0.7 hè chì u spaziu hè difficiule di standardizà.

L'applicazione 100-200-inch hè spessu una "schermu all-in-one" piuttostu cà un prughjettu di splicing, chì significa chì l'imprese LED di grande schermu anu bisognu di truvà i "requisiti di dimensione di l'applicazione" più cunvinziunali è cumminà cù capacità tecniche per forma qualcosa di simile à: risoluzione 4K, 120 inch, 150 inch, 180 inch, 200 inch è altre dimensioni unità fissi, ma a densità di pitch pixel hè diversa.

In u risultatu, l'unità apparentemente simili 110/120/130-inch anu bisognu di utilizà una "struttura di tecnulugia di prucessu dinamicamente regulabile" chì fluttua cù u standard di pitch P0.7.

Affruntà a cumpetizione diretta da i fornitori tradiziunali di LCD o di proiezione cummerciale

Inoltre, in u mercatu di display LED micro-pitch trà 100-200 inch, cumpagnie di schermi LED di picculi pitch anu ancu bisognu di affruntà i sfidi di a cuncurrenza di cumpagnie chì utilizanu schermi LCD tradiziunali cummirciali cum'è i so prudutti.

In u mercatu di LED di picculi pitch precedenti, l'imprese LED di grande schermu cumpetenu cù i so pari, ma avà anu bisognu di espansione u scopu di a cumpetizione à quasi tuttu u mercatu di visualizazione cummerciale.Hè ancu affruntà a pressione competitiva di i prudutti TFT-MINI / MICOR LED lanciati da BOE è Huaxing Optoelectronics.

Fornitori di Display COB cunnessi

Samsung

Samsung hà lanciatu un novu The Wall in 2022, cumpresu un set TV Micro LED 4K 110-inch è un schermu gigante 8K 220-inch.

L'intera TV Micro LED 110-inch utilizza una scheda di modulu di pixel ultra-picculu P0.63 in un pacchettu COB full-chip.A risoluzione di u screnu hè 4K ultra-alta definizione, a luminosità hè 800 nits è sopra, è u valore di a gamma di culori hè 120%.U grossu hè solu 24,9 mm.

U schermu giant 8K 220-inch hè cumpostu di quattru pannelli 4K 110-inch.

U Muru usa a tecnulugia Micro LED, chì hà ancu e caratteristiche di l'auto-illuminazione.A luminosità massima di sta TV pò ghjunghje à 2000 nits, u tonu biancu hè più luminoso, u neru hè più profundo, è u culore naturali hè più realistu.Samsung furnisce 0,63 è 0,94 Dui opzioni di pixel sò dispunibili.

A freccia di rinfrescante pò ghjunghje sin'à 120Hz, supporta HDR10, è HDR10+, è a luminosità massima hè 2000 nits.Inoltre, u processore Micro AI integratu in 2022 U Wall TV supporta una prufundità di culore di 20-bit, pò analizà ogni secondu di cuntenutu in tempu reale è ottimisà a qualità di visualizazione di l'imaghjini mentre elimina u rumore.

Torna in 2018, Samsung hà presentatu un gigante 4K TV chjamatu "The Wall" à u CES.Basatu nantu à l'ultima tecnulugia di schermu MicroLED di Samsung, misura finu à 146 inch è hè pensatu per i cinema.U so puntu più grande ùn hè micca a schermu Micro LED 146-inch, ma "modularità".

Leyard

U 30 di ghjugnu di u 2022, a cunferenza di lanciu globale di u novu pruduttu di Leyard hà publicatu ufficialmente a serie "Lead Black Diamond" di tecnulugia Micro LED è novi prudutti.

I primi prudutti di a serie Leyard Black Diamond Diamond di u mondu applicanu a tecnulugia di display Micro LED più avanzata.I prudutti copre i prudutti novi P0.9-P1.8, è ancu i prudutti Nin1 Micro LED sottu P1.0, chì copre u 80% di i prudutti di l'internu Small pitch.

Sta serie di prudutti adopta a più avanzata Micro LED full flip-chip è a tecnulugia di imballaggio, cù alta stabilità è alta affidabilità (per risolve u prublema di caterpillars), u cuntrastu hè aumentatu da 3 volte, a luminosità hè aumentata da 1,5 volte, u l'uniformità hè megliu, è l'energia Comprehensive tecnulugia è vantaghji di u produttu cum'è u cunsumu più bassu è u costu più altu performance (vicinu à u prezzu di lampade filu d'oru).

À u listessu tempu, Leyard hà superatu cù successu u collu di buttiglia di l'enorme costu di trasferimentu sottu à u micro-pitch P1.0, hà lanciatu prudutti di display Micro LED cù un rendimentu di costu estremamente elevatu, è hà spintu a linea di prudutti Micro LED da applicazioni high-end à l'inclusi. mercatu (micro-pitch à picculu pitch, Indoor à esterno) per ottene una copertura cumpleta di u pruduttu.In u futuru, i prudutti COG, POG è MiP si scontranu ancu cun voi.

Sottu l'influenza di parechji fatturi, cum'è a migliione di u rendiment, a catena industriale liscia, l'aumentu di a prumuzione di i canali, l'aumentu di a ricunniscenza di a marca, è a prumuzione cumuna di i fabricatori glubale, l'industrializazione di Leyard Micro LED hà acceleratu, l'efficienza di a produzzione di massa hè migliorata significativamente, è u costu di u produttu A sharp. goccia, rompe u mudellu di guerra di i prezzi.

Cedru

L'8 di ghjugnu 2022, Cedar Electronics hà lanciatu i primi prudutti di a serie di cristalli magici COB full-flip-chip in u mondu è i prudutti di a serie di ossidiana di prima classe in Guangzhou.
Questa cunferenza hà riunitu l'ultimi successi tecnologichi di flip-chip COB, è novi prudutti novi putenti, cum'è a serie fantasma è a serie di ossidiana lanciata da Cedar Electronics sò stati tutti svelati - 75-inch 4K Mini LED display direct super TV, 55-inch standard. Risoluzione di visualizazione 4 * 4 schermi di splicing, 130-inch 4K smart conference all-in-one machine, 138-inch 4K smart touch all-in-one screen, nova ossidiana 0.9mm pitch 2K display, etc.

A serie Phantom hè un pruduttu blockbuster lanciatu da Cedar Electronics in u campu di a visualizazione "verde ultra-alta definizione".Integra una quantità di disinni affidabili, adopta un chip emettitore di luce di grande dimensione, è hà una visualizazione di a fonte di luce di a superficia, chì riduce in modu efficace a radiazione luminosa è suppressa moiré..Questa serie di prudutti hà quattru forme di produttu: LED 55-inch, 60-inch, 65-inch unità di visualizazione standard, 4K cunferenza all-in-one machine, 4K super TV, è pannellu di visualizazione standardizatu.È a tecnulugia di "multiplicazione di pixel", pò presentà infurmazioni più ricche di l'imaghjini à l'utilizatori, migliurà assai l'esperienza di percepzione di u cuntenutu, è ottene un cuntrollu precisu di i costi cumpleti attraversu a produzzione magra.Attualmente, a serie Phantom hà ottinutu P0.4-P1.2 micro-pitch COB pruduzzione in massa è fornitura, copertura di risoluzione 4K / 8K ultra-alta definizione è espansione di risoluzione più alta, layout full-size 55-inch-330-inch. , u pruduttu hè liberatu Marca chì Xida Electronics hà intrutu in u stadiu di produzzione di massa di "prodotti micro-pitch ultra-high-definition" davanti à l'industria.

LEDman

Ledman hà liberatu i prudutti di a serie di schermi giganti Ledman da 110 pollici / 138 pollici adattati per l'usu in casa in 2021, è hà liberatu prudutti di 163 pollici in 2022, implementendu attivamente una traccia di display di casa Micro LED di qualità cunsumadore.

U 16 d'aprile di u 2022, Ledman hà purtatu prudutti di schermi gigante di 138-inch è 165-inch in ultra-alta definizione à Yitian Holiday Plaza, OCT, Nanshan District, Shenzhen.Questa hè ancu a prima mostra in u mondu di u magazzinu pop-up offline di schermu giganti di LEDMAN.

 

À propositu di AVOE LED

AVOE LED Display hè un principale fabricatore di display led basatu in suluzione persunalizata situatu in Shenzhen, u centru di sviluppu è di fabricazione di display led high-end.

Semu dedicati à aduprà a nova tecnulugia per arricchisce e linee di visualizazione è dà più valore à i nostri clienti per aiutà à vince u mercatu.AVOE LED Display trova una bona reputazione per i moduli di visualizazione COB è producendu prudutti di visualizazione COB finiti per i prughjetti di i nostri clienti.

Avemu iniziatu a produzzione in massa di COB P0.9mm / P1.2mm / P1.56mm 16: 9 600: 337.5mm schermi di pitch small, 4K 163-inch all-in-one screen, è P0.78mm è P0.9375mm Mini 4in1 600: Display standard 337,5 mm.

COB-Display-VS-Normal-Fine-Pitch-Display
U screnu COB hà un neru assai più profundo
Pantalla LED COB Fine Pitch

Sè site interessatu à uttene un display COB d'altu rendimentu per u vostru cliente, ùn esitate micca à compie u furmulariu per uttene a nostra cunsultazione.


Tempu di Postu: Aug-21-2022