Colorlight C1/C2/C3/C4/C6/C7 Controller LED Nuvola-serie Player

Colorlight C1/C2/C3/C4/C6/C7Controller LEDLettore di serie nuvola

Cerchi unlettore di controller LEDchì pò migliurà u vostruDisplay LEDprestazioni di travagliu è vi aiutanu à gestisce a vostra pantalla di visualizazione cummerciale cun facilità?Sì cusì, allora i mudelli LED Controller Players di Colorlight da a serie C sò degni di a vostra fiducia è l'usu.Da a prisenza di tutti i mudelli basi à quelli avanzati cum'èColorlight C3,Colorlight C4,Colorlight C6, èC7, u lettore C-series Cloud hà abbastanza opzioni per voi per fà una decisione d'investimentu efficace.

 https://www.avoeleddisplay.com/led-controller/

Tuttavia, chì ogni mudellu hè diversu è varieghja in e so funzioni avanzate, andemu avanti è scopre ognunu di i mudelli di a serie C quì sottu.

Serie C

  • C1:

U mudellu C1 di Colorlightlettore di controller LEDA serie C vene cum'è una opzione di basa di u controller LED cù tutte e funzioni necessarie dispunibili per serve.Questu include a presenza di una funzione di gestione di nuvola chì sustene a cunnessione Internet è una capacità di carica massima di 130 000 pixel.Questa capacità di carica serve u vostru display LED cun un risultatu di cuntrollu gràficu decentu.

Include ancu una funzione di riproduzione sincronizzata precisa cù parechje lettori per cunnette cù uDisplay LEDà un tempu.Inoltre, uttene una memoria interna di 4 GB, un plug di discu USB, è un slot di ghjocu, è una funzione utilizzabile da l'utilizatori finali 1.5G.

  • C2:

U mudellu C2 di sta serie vi offre alcune funzioni più avanzate per gestisce u vostru cuntrollu di display LED.Cù a presenza di supportu di cunnessione Internet di stu mudellu attraversu LAN, WiFi è 4G, pudete facilmente cuntrullà a cunnessione Internet di u vostru display LED.Inoltre, include una funzione di gestione unificata in parechje schermi è multi-servizi in diverse regioni.Inoltre, vi permette di ghjucà parechje finestri è i finestri sovrapposti, mentre stabilisce liberamente a dimensione è u locu.

Inoltre, stu mudellu vene cù funzioni putenti di monitoraghju di l'equipaggiu, edizione di prugramma, scheduling è publicazione di cluster, è assai più chì migliurà a vostra sperienza di travagliu.Infine, supporta ancu u GPS per aiutà à ottene una sperienza d'utilizatore più avanzata.

  • C3:

QuestuColorlight C3vi offre tutte e caratteristiche basi prisenti in i mudelli precedenti.Tuttavia, ciò chì rende stu mudellu più avanzatu è affidabile hè u travagliu di cuntrollu LED senza u sustegnu o bisognu di un urdinatore.U mudellu di nova generazione serve cum'è un mudellu più cunvinziunali è costu-efficace chì pò esse gestitu è ​​cuntrullatu direttamente nantu à u vostru.Display LED.

Inoltre, stu mudellu include i cumpunenti industriali è u sistema operatore integratu chì serve cum'è una opzione chjuca è sicura per u vostru usu.Cù tuttu questu, pudete facilmente cunfidendu stu mudellu cum'è un mudellu più stabile chì hè largamente utilizatu per i display di publicità è i bisogni di cuntrollu di signage digitale.

  • C4:

Simile à u C3, questuColorlight C4Vi offre ancu e stesse caratteristiche di i mudelli precedenti offerti cù assai più stabilità è un risultatu di travagliu efficiente.Tuttavia, e funzioni supplementari in questu mudellu includenu una funzione di trasmissione di cuntenutu in tempu reale, cù u so monitoraghju, u statu di u funziunamentu, è u rendimentu di feedback immediatu.Inoltre, uttene una gestione d'autorizazione multi-livellu, un canale di dati criptatu, è una certificazione autorizata chì aghjunghje più à u so travagliu sicuru è affidabile.

  • C6:

Cù questuColorlight C6mudellu, avete a stessa funzione extra-ordinariu di u modu di ghjocu senza bisognu di cunnessione di l'urdinatore.Tuttavia, ciò chì aghjunghje più à i so vantaghji hè a prisenza di un locu WiFi integratu chì pò esse cunnessu à e rete LAN è WAN è 3g / 4G.Sta funzione pò esse amministrata è cuntrullata per mezu di un cuntrollu remoto intelligente;facendu voi facirmenti è smartly gestisce u dispusitivu.

Tuttu chistu, è tutte e funzioni di travagliu basi è efficaci di questulettore di controller LEDaghjunghje più facilità di cuntrollu è usu di publicitàschermi LEDoltri schermi LED mostra, è assai di più.In tuttu, pudete confià in stu mudellu per una sperienza di travagliu più prufessiunale è avanzata.

  • C7:

Simile à i mudelli precedenti, u C7 hà ancu tutte e funzioni basiche è necessarie di u cuntrollu di video LED da a cunnessione Internet à a gestione di parechje schermi è assai di più.Tuttavia, include ancu alcune funzioni avanzate è prufessiunali cum'è u supportu per GPS, input HDMI è portu di output in loop.Inoltre, stu mudellu pò ancu esse stabilitu cum'è modalità AP mentre sustene facilmente a gestione di u prugramma è l'impostazione di paràmetri attraversu qualsiasi dispositivu, vale à dì smartphones, PC, tablette, etc.

Oltre à tuttu questu, stu mudellu vi offre ancu un almacenamentu integratu 8G per rinfurzà a vostra facilità di travagliu è l'esperienza d'utilizatore.

Cunclusioni

Avà chì avemu discututu tutte e coseLettore di cuntrollu LEDmudelli offerti da a serie C di Colorlight, hè ora di piglià una decisione efficace chì si adatta à u vostruDisplay LEDi bisogni di cuntrollu.Allora vai avanti è sceglite intelligente.


Tempu di Postu: Dec-17-2021