Colorlight X1/X2/X3/X4/X6/X7/X8 Video Controller

Colorlight X1/X2/X3/X4/X6/X7/X8Video Controller

Cerchi uncontroller videoper u vostruP3.91 schermu di visualizazione LED?Avete bisognu di dettagli grafichi cuntrullati in profondità per i video LED affissati?Sì cusì, hè megliu cercà un controller video chì pò aiutà à cumpiendu queste richieste.

Per questu, i cuntrolli video di a serie X di Colorlight offrenu una grande varietà di mudelli efficienti chì rispondenu à i vostri bisogni - da uLuce di culore x2à uLuce di culore x6,Luce di culore x8, è assai più mudelli basi è avanzati.Dunque, senza più preghjudiziu, andemu avanti è discutemu u megliu di i mudelli di a serie X, daveru?

 https://www.avoeleddisplay.com/led-controller/page/2/

Serie X:

  • Colorlight X1:

Unu di i cuntrolli video più basi è facili da funziunà da a serie X di Colorlight hè X1.Stu mudellu vene cù tutte e funzioni necessarie è e funzioni di supportu per cumpiendu i vostri bisogni di basa di cuntrollu di video nantu à u display LED o altre configurazioni.Include i porti di input video di HDMI × 1, DVI × 2a, è un portu USB 2.0.Inoltre, vene cun una capacità di carica di 1,31 milioni di pixel;dendu una qualità decente di a visualizazione grafica.Inoltre, uttene ancu supportu per migliurà a scala di grisgiu à bassa luminosità, luminosità è regolazione di cromaticità, slicing è cascata, cambiamentu arbitrariu di l'input video, è assai più funzioni supplementari per aiutà à gestisce u cuntrollu di u video secondu e richieste di u video. industria di i media.

  • Colorlight X2

Avà u prossimu mudellu hèColorlight X2, chì hè sicuru un mudellu più avanzatu chè u precedente.Include i porti video HDMI × 1, SDI × 1, DVI × 1, VGA × 1, CVBS ×, è supportu per a risoluzione di input di finu à 1920 × 1200@60Hz.Inoltre, avete ancu una capacità di carica di 1,3 milioni di pixel;chì vi permette di ottene risultati grafichi più chjaru.Oltre à questu, e caratteristiche di cambiamentu arbitrariu di l'input video, ingrandimentu liberu di l'imaghjini, un portu duale USB2.0 chì offre una cunfigurazione efficiente è d'alta velocità è cascata, è assai altri supporti cumpresi Supports HDCP1.4, etc. .;stu mudellu di cuntrolli video vene cù tutte e caratteristiche basi cù un rendimentu più efficaci è affidabile.

  • Colorlight X3:

The X3 comes with a loading capacity of 2.60 million pixels making it a lot more efficient for you to gain high-quality graphics in the LED videos. Additionally, it has input ports for videos of HDMI×1, DVI×2, and support for input resolution being up to 1920×1200@60Hz.other than these advanced graphical controlling features of the X3, you also gain all the basic and necessary features offered by the previous models here too.

  • ColorlightX4:

Simile à i mudelli precedenti, stu mudellu X4 di a serie X vene ancu cù tutte e funzioni basiche è necessarie per un cuntrollu di video affidabile è efficiente.Tuttavia, ciò chì face a diferenza quì hè chì stu mudellu sustene i porti di input per i video cumpresi SDI × 1, HDMI × 1, DVI × 1, VGA × 1, è CVBS × 1. Inoltre, stu mudellu include ancu una capacità di carica di 2,6 milioni di pixel. cù 4096 pixel per a larghezza massima è 2560 pixel di altezza massima.In u risultatu, pudete cuntà stu mudellu per pixel più avanzati è più grande chì cuntrollanu i video nantu à u vostru filu d'oru.Display LED.

  • Colorlight X6:

U novuColorlight X6serve cum'è un mudellu di cuntrollu di video più avanzatu cù a presenza di diversi porti di signali digitale.Questu include 1 × SDI, 1 × HDMI, 2 × DVI, è supportu per a risoluzione di input finu à 1920 × 1200 @ 60Hz.Inoltre, a presenza di 3,9 milioni di capacità di carica è supportu per aghjustà a luminosità, a cromaticità, u rapportu di cuntrastu, u tonu è a saturazione;tutti aghjunghjenu un toccu speciale à a vista gràfica di i video nantu à u vostru display LED.Inoltre, postu chì stu mudellu hè cumpatibile cù tutti i tipi di carte di ricezione, carte multifunzione è cunvertitori di fibre ottiche (manly by Colorlight);pudete esse sughjetti per fà u più usu di stu mudellu - senza affruntà troppu difficultà tecniche.

  • Colorlight X7

U mudellu X7 hè un mudellu di u prossimu livellu di a serie X chì offre tutte e funzioni offerti da u mudellu X6, ma cù un aghjuntu di più funzioni.Questu include principalmente a presenza di supportu di 16 modi preset differenti, chì vi permettenu di carricà i paràmetri predeterminati salvati per u cuntrollu è a gestione nantu à u display LED - ogni volta chì avete bisognu.Inoltre, a presenza di una capacità di carica di 5,2 milioni di pixel aghjunghjenu una qualità grafica più efficiente è di prima qualità à u video di visualizazione.Inoltre, a prisenza di supportu di trè foto-display aghjunghje ancu più qualità à i vostri utilizatori cù stu mudellu X7.

  • Colorlight X8

Infine, ma di sicuru, micca u minimu, uColorlight X8hè senza dubbitu unu di i mudelli di punta di i cuntrolli video di a serie X.Vi offre un supportu di diversi porti di signali digitale, una capacità di carica di 5 milioni di pixel, è supportu per display di sei strati (induve pudete aghjustà liberamente u locu è a dimensione).Queste caratteristiche è e funzioni di basa è avanzate offerte da u mudellu X7;tutti questi combinanu per aghjunghje più qualità è efficienza à u video prufessiunale high-end chì cuntrolla u rendiment di stu mudellu.

Conclusioni:

Ancu s'è bundanza di e caratteristiche di ognunu di questi ColorlightVideo Controllermudelli di a serie X sò simili, ma l'aghjuntu di piùpitch pixelqualità è megliu risultati cù ogni mudellu hè dinù prisente.

Dunque, se cunsiderà ciò chì i vostri bisogni è e dumande di cuntrollu di video di l'imprese / autousu è LED ponu esse;vi ponu facirmenti sceglie u mudellu dritta.Allora vai avanti, sceglite cun pacienza, è fate u massimu.


Tempu di Postu: Dec-22-2021