Crea un spaziu di sperienza immersiva cù u screnu LED AVOE d'alta definizione

https://www.avoeleddisplay.com/

U spaziu d'arte immersivu di 2000 m² usa un gran numaru di schermi LED AVOE P2.5mm d'alta definizione.A distribuzione di u screnu hè divisa in dui spazii cumuni à u primu pianu è u sicondu pianu.

U schermu LED è a machina cooperanu per compie a cunversione di u spaziu, chì permette à e persone di sperienze diverse scene spaziali in u stessu spaziu.

 https://www.avoeleddisplay.com/

U primu pianu hè divisu in una pantalla fissa è una pantalla mobile.Quandu u screnu hè meccanicamente chjusu, i schermi 1-7 formanu una stampa cumpleta, cù una lunghezza tutale di 41,92 metri X altezza di 6,24 metri, è una risoluzione tutale di 16768 × 2496 pixel.

U sistema visuale di tuttu u spaziu hè classificatu per culore, è hè divisu in 7 culori per a presentazione: rossu, biancu, verde, blu, viole, neru è biancu.In i sette cambiamenti di culore, u squadra di disignu hà aghjustatu l'arti digitale CG, a tecnulugia di rendering in tempu reale, u radar è a tecnulugia di cattura di càmera d'alta definizione.

 https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/ Immersive-sperience-space-with-AVOE LED-screen-4

 

Per assicurà un rendering fluidu in tempu reale, hè statu cuncepitu un sistema di cuntrollu visuale chì integra u cuntrollu di emissioni è u rendering.Un totale di servitori di video 3 sò stati utilizati, chì ùn solu assicuravanu un cambiamentu senza saldatura cù u video CG, ma ancu cumpletu a funzione di sincronizazione di frame multi-server.À u listessu tempu, sicondu i bisogni di stu travagliu, u principale squadra creativa hà sviluppatu indipindentamente u prugramma è u software operativu.L'interfaccia di u software pò operà i cambiamenti di u screnu in tempu reale, è cambià a densità di u sonu, a velocità, a forma è u culore di u cuntenutu di u screnu.

 https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/ Immersive-sperience-space-with-AVOE LED-screen-6

Esperienze di l'Illuminariu

S'ellu ci hè mai esistitu un passu più luntanu da l'attuale spaziu di esperienza immersiva, hè Illuminarium Experiences, una nova razza di immersione multisensoriale chì unisce ambienti immersivi, cinema d'altu budgetu, cuncepimentu teatrale è tecnulugia è equipaggiu avanzati.U sensu di immersione, interazzione, participazione è spartera purtatu hè senza paragone.

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/

Illuminarium combina e tecnulugia più avanzata cum'è a prughjezzione interattiva 4K, l'audio immersivo 3D, a vibrazione di u pavimentu è i sistemi di profumu per creà una sperienza multi-sensoriale di vista, udito, odore è toccu.È rializà visualmente l'effettu di "VR à l'occhiu nudu", vale à dì, pudete vede a stampa presentata cum'è VR senza portà un dispositivu.

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/

L'esperienza di l'Illuminariu di 36.000 piedi quadrati apre in AREA15 in Las Vegas u 15 d'aprile di u 2022, offre trè esperienze immersive tematiche diverse - "Wild: Safari Experience", "Space: The Moon" Journey and Beyond" è "O'KEEFFE: Centu Fiori".Inoltre, ci hè Illuminium After Dark - una sperienza immersiva di vita notturna di pub.

Ch'ella sia a jungla africana, esplorendu a prufundità di u spaziu, o sorsi un cocktail in e strade di Tokyo.Da meraviglie naturali esaltante à sperienze culturali ricche, ci sò tante meraviglie straordinarie chì pudete vede, sente, annusate è toccu si sviluppa davanti à i vostri ochji, è sarete parte di questu.

A sala di sperienza di l'Illuminariu usa più di $ 15 milioni in equipaghji tecnichi è diverse tecnulugia di punta.Quandu andate in l'Illuminariu, hè sfarente in ogni locu induve site mai statu,

U sistema di prughjezzione usa l'ultimu sistema di prughjezzione Panasonic, è u sonu vene da u sistema di sonu più avanzatu di HOLOPLOT.A so "tecnologia di furmazione di fasci 3D" hè stupente.Hè solu uni pochi metri di distanza da u sonu, è u sonu hè diversu.U sonu in strati farà l'esperienza più tridimensionale è realistica.

In quantu à l'haptics è l'interazzione, l'haptics di bassa frequenza sò stati integrati in u sistema di Powersoft, è u sistema LIDAR di Ouster hè stallatu nantu à u tettu.Pò seguità è catturà i muvimenti di i turisti è cunduce u monitoraghju di dati in tempu reale.I dui sò superposti per creà una sperienza interattiva perfetta.

L'odore in l'aria serà ancu aghjustatu cum'è a schermu cambia, è l'odore riccu pò attivà una sperienza più profonda.Ci hè ancu un revestimentu otticu speciale nantu à u video wall per rinfurzà l'effettu visuale di VR.

Cù più di trè anni di pruduzzione è investimentu di decine di milioni di dollari, l'emergenza di l'Illuminariu senza dubbitu elevà l'esperienza immersiva à un altru livellu, è l'esperienza multisensoriale diventerà definitivamente una direzzione di sviluppu in u futuru.

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/


Tempu di post: Jul-25-2022