Differenze trà i muri LED P2 è P3

Chì significanu P2 è P3? 

Chì sò e sferenze trà i muri P2 è P3 ?

Quandu sceglie u muru LED P2 è quandu sceglie u muru LED P3?

Prezzu di u video wall P3 LED per una risoluzione diversa

Cunclusioni

In a materia di risuluzione ligata à u display LED, si pò truvà u termu P2, P3, etc. A lettera "P" hè custante à u principiu di ogni termu.Sapete quale hè u significatu esattu di sta 'P'?A "P" denota u terminu "Pixel Pitch" o "Pitch".Pixel Pitch hè un spaziu particulare chì identifica a distanza trà u centru di u Pixel è u centru di u pixel adiacente.In questu articulu, avete da esse spartutu nantu à P2 è P3.U pixel pitch di P2 hè 2mm è u pixel pitch di P3 hè 3mm.

Chì significanu P2 è P3?

A maiò parte di i clienti di questa età cuntempuranea preferanu cumprà u display LED full-colour.I ragiuni daretu à questu hè chì - un display LED di culore pò sempre furnisce l'imaghjini di a più alta qualità è u so splicing senza saldatura è flat sò perfetti per a realizazione di grandi eventi, cunferenze impurtanti, è regulazione di alberghi è sale, etc. I dui moduli P2 è P3 sò i più esigenti trà l'omu.Ci hè una discrepanza considerableu trà P2 è P3.P2= 2mm chì hè a distanza trà i juncture centru di i punti di lampa hè 2mm.E P3 = 3mm chì hè a distanza hè 3mm quì.

Chì sò e sferenze trà i muri P2 è P3 ?

Ancu se P2 è P3 cumincianu cù a stessa lettera "P", a diffarenza trà u muru LED P2 è P3 hè vistu chjaramente.

* Per P2, a spaziatura di i punti o giunzioni hè 2 mm chì hè più chjuca di P3.U più chjucu pò furnisce ritratti più chjaru è detallati cù alta qualità cà u più grande.A qualità di l'imagine di P2 hè megliu cà P3.

* Per una risoluzione megliu, P2 hè più caru cà P3.I punti più chjuchi sempre paganu una tarifa più alta.

* In P2, 250000 pixel sò dispunibili in ogni area di unità.Per d 'altra banda, in P3, 110000 pixel sò dispunibuli in ogni area unità.

* U numaru di perle in P2 hè 1515. U numaru di perle in P3 hè 2121. In u cuntrastu di P3, a visualizazione di P2 hè assai megliu in integrità.

* P2 appartene à u prototipu LED di spaziu chjucu chì hè adupratu in casa.Per questu, P2 hè adupratu per amministrà riunioni video per istituzioni governative o private, studi è spazii interni cumuni.P3 appartene à un prototipu di visualizazione 3D di alta intenzione chì hè utilizatu in grandi sale di cunferenza, sale di lettura è altre vaste spazii.A visualizazione pò esse vista da una distanza di 3 metri.

* U pixel di P2 hè altu è impressiunanti.Dunque, u prezzu hè ancu altu.Da l'altra parte, u pixel di P3 hè menu di P2.Hè per quessa chì u prezzu hè ancu menu.

* U modu di alimentazione in u muru di display LED P3 hè megliu cà P2.

Quandu sceglie u muru LED P2 è quandu sceglie u muru LED P3?

U muru di un video LED hè custituitu da diverse schermi chì sò raggruppati inseme per pruduce una stampa solitaria nantu à una pantalla enormosa.Questu dà parechji vantaghji.Prima, u pitch di pixel, u scopu è a coherenza sò stati tutti significativamente aghjurnati.A so larghezza hè ineguagliata per cunnette cù u limitu.I pareti video guidati sò u puntu focale di cunsiderazione in ogni locu induve andà.L'individui ùn ponu micca resiste à l'urgenza di fighjulà, postu chì ponu fà piani visuali decenti à una scala chì nisuna altra innuvazione pò coordinà.Ogni affari LED stupente in tempu è locu.Nisuna altra innuvazione pò esse aumentata per affruntà i prublemi di un campu di ghjoculi.Nisuna altra innuvazione hè in tuttu cusì dinamica o versatile cum'è i divisori video.Per scopi speciali è imaginativi, i divisori di video LED sò verificabilmente fruttu.I divisori video guidati sò fattibili è ponu esse usati in una varietà di modi, però, questu ùn hè micca u benefiziu principale.Avemu da investigà.

Ci hè una quistione cumuna circa chì hè megliu trà u muru led P2 è u muru led P3.P2 pussede più punti di P3.Dentru 1 metru Square, se P2 hà 160000 punti, u P3 hà vicinu à circa 111000 punti.A distanza più chjuca offre sempre un pixel più altu.È questu offre ancu a megliu qualità di ritratti.Ùn hè micca cusì, P3 ùn hè micca bonu per voi.A distanza più larga denotarà l'estensione di vista adatta.P2 pò risponde senza l'effettu duale di l'imaghjini.Pareti LED P2 per impiegà lampade LED nere di qualità maiò.Pò rinfurzà u cuntrastu.Diminuisce ancu i riflessi di u modu scuru.Cù l'aiutu di a tecnulugia progressiva, hà conservatu a misurazione di cuntrastu esatta.U muru P2-led hà a risoluzione di un trattu ultra-altu.Si pò fà menu rumore.È hè ancu ligeru.Avà vene à u puntu di u muru led P3.I muri P3-led anu una uniformità di culore promettente.Contene u LED SMD affidabile.U rapportu rinfrescante di P3 hè abbastanza altu è u modu di alimentazione hè u megliu.L'alimentazione elettrica appruvata da UL esiste in u muru LED P3.Sè vo vulete cumprà u più caru unu cù u megliu risoluzioni di stampa tandu pò sceglie P2.Ma s'è vo vulete cumprà u muru LED cù u megliu alimentazione, sceglie P3 muru led.

Prezzu di u video wall P3 LED per una risoluzione diversa

A risoluzione hè vitale per i muri di display LED.P3 hà pussede diverse varietà di risoluzioni.È secondu a risoluzione, i prezzi sò decisi.

U fattu hè chì u pixel più chjucu sempre esige una carica più alta.Per fabricà i picculi pixelli, i materiali è i prudutti sò sempre scelti à un prezzu più altu.Ma u pixel più chjucu vi pò furnisce una risoluzione megliu.Quandu a risoluzione serà aumentata, u prezzu di u muru video led P3 serà ancu più altu.Dipende interamente da a preferenza di i clienti.In l'oghje, diversi siti di e-commerce dà alcune offerte interessanti nantu à i prezzi di i video walls P3 LED.Attenti à quella offerta.

Cunclusioni

Ci hè una variazione di pareti LED - P2, P3 è P4.Ogni muru di display LED hà alcune caratteristiche uniche.Per quessa, hè abbastanza difficiule di differenzià trà P2 è P3 in quantu vi tocca.Unu pò sceglie P2 o P3 cum'è per i so esigenze.

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/


Tempu di post: Jul-12-2022