Caratteristiche di P0.4 Micro LED Display

https://www.avoeleddisplay.com/fine-pitch-led-display/

Attualmente, a tecnulugia di visualizazione Micro LED più avanzata chì adotta RGB full flip-chip, u spaziu minimu di u puntu passa à 0,4.

U display P0.4 Micro LED hà fattu una volta una volta un grande avanzu in parechji vantaghji di prestazioni cum'è 7680Hz alta freccia di rinfrescante, 1200 nits alta luminosità, 15000: 1 cuntrastu ultra-altu, 120% gamma di culori NTSC, bassa riflessione è superficia impermeabile. , ecc.

Eccellenti caratteristiche di u produttu generanu più prospettive di applicazione di u mercatu.I display Micro P0.4 ponu rimpiazzà l'LCD è l'OLED in i mercati di visualizazione tradiziunali, cum'è i centri di cummandu è i display cummirciali.Havi ancu ampie prospettive in campi innovatori cum'è 3D senza occhiali, AR / XR, è home theater.

Caratteristiche di P0.4 Micro LED Display

7680Hz Frequenza di Refresh Display LED

Chì pò fà un display LED di 7680Hz Refresh Rate?

Da u principiu di a visualizazione diretta di LED, pò esse cunnisciutu chì a visualizazione LED rinfresca u screnu accendendu è spenghjendu u chip line-emitting light line by line, formendu cusì l'imaghjini.U "numaru di rinfreschi" per seconda hè ciò chì chjamemu a freccia di rinfrescante.

A freccia di rinfrescante 7680Hz significa chì u chip di emissione di luce di u display LED hè illuminatu è rinfriscatu 7680 volte per seconda.

Allora, chì vantaghji pò purtà à l'utilizatori una alta freccia di rinfrescante?

Cunfortu è prutezzione di l'ochji

Quandu a visualizazione hà una freccia di rinfrescante bassu, hè faciule fà pruduzzione d'imaghjini simili à decine di millaie di fonti di luce lampanti à u stessu tempu.Ancu s'ellu hè difficiule per l'ochju umanu di detectà, pò causà disconfort è ancu danni à l'ochji quandu si vede.

7680Hz Ultra-alta Frequenza di rinfrescante alta VS 3000Hz Frequenza di rinfrescante bassa

U megliu per a produzzione virtuale, XR, ambiente digitale immersivu

A freccia di rinfrescante ultra-alta di 7680Hz pò evità prublemi cum'è scanning line in u display LED ancu in u casu di fotografia è videografia.

Cumminatu cù e caratteristiche di culore eccellente, splicing infinitu è ​​angolo di vista ultra-largu, l'imaghjini nantu à a visualizazione LED pò esse assai più chjaru è più delicatu.Qu'il s'agisse d'un tir en studio professionnel ou d'un tir de téléphone mobile, l'effet final peut être cohérent avec l'observation à l'œil nu.

P0.4 display micro led per a produzzione virtuale

A risposta à u nivellu di nanosecondi hè sincronizzata à ghjucà nantu à i schermi per a trasmissione in diretta, a cumpetizione di E-sports

À u listessu tempu, a freccia di rinfrescante ultra-alta di 7680Hz significa chì a schermu di riproduzione pò ottene una risposta di livellu di nanosecondi, chì permette una vera riproduzione sincrona.

U display LED 7680Hz ùn pò ottene micca smear quandu si riproduce un video à alta velocità di frame, rendendu l'interazzione più liscia è veloce, è u gradu di restaurazione di l'imaghjini hè più altu.

Micca solu l'audienza in diretta, ma ancu l'audienza remota chì fighja per a trasmissione pò sente l'eccellente effettu di visualizazione di u display LED ultra-alta definizione.

1200Nits P0.4 Display LED

Display micro LED 1200nits P0.4

15000:1 Cuntrastu ultra-altu, fondu neru profondu

15000:1 P0.4 display micro LED

Gamma di culori 120% NTSC

120% NTSC Wide Color Gamut P0.4 Display Micro LED

True 16 Bits, 22 bits dopu a trasfurmazioni

Temperature di travagliu ultra-bassa è cunsumu d'energia

I display convenzionali pò fallu per via di e alte temperature

U display micro LED P0.4 usa tecnulugia di schermu ultra-cool, u cunsumu massimu di energia di l'armadiu hè di circa 68W, è a temperatura davanti à u screnu hè di 30 ° C (600 nits, 25 ° C a temperatura ambiente)

Bassa temperatura-micro-LED-display

Impermeabile in superficia, display LED COB anti-crash

Display LED COB

Tempu di Postu: Aug-05-2022