Guide To Buy Stage LED Screen

Guida per cumpràStage LED Screen

LED significa diodi emettitori di luce, hè un display di pannellu drittu chì usa una cullizzioni di LED per furmà una maghjina nantu à u screnu.Nta l'ultimi anni, sò diventati in tendenza in diversi avvenimenti, cumprese sale di matrimoniu, schermi guidati da chjesa, schermi guidati da u matrimoniu, segni di designazione di trasportu publicu, è assai altri.Trà i so diversi tipi, i display di scena led sò più cumunimenti in usu.

Guide-To-Buying-Stage-LED-Display

1. Chì hèStage LED Screen?
I schermi guidati da u palcuscenicu sò guadagnatu tanta popularità in u globu.Un avvenimentu hè cunsideratu incompletu senza, è u palcuscenicu guidatu sia un cuncertu, una presentazione di l'affari, una scena di scena, un annunziu, qualsiasi festival, o un avvenimentu.Un schermu led hè un cumpunente must-have.U mutivu principale di stu statutu hè perchè pruduce l'imaghjini d'alta qualità.

Cù l'aiutu di sti schermi led stage, hè pussibule di vede ciò chì succede nantu à u palcuscenicu per l'invitati chì sò seduti nantu à l'ultimi posti.A qualità di sti schermi di visualizazione hè, pruducenu una maghjina di qualità uguale quandu a vedemu da diverse anguli.

2. Pochi Benefici di Stage Screen:
• Pudete ottene l'orientazione verticale è horizontale.
• Quessi sò dispunibuli in tutte e dimensioni è pesi.
• Cù una schermu led stage affittu, u trasportu hè facile.
• It aiuta à pruduce un effettu vibrante nant'à u palcuscenicu.

3. Stage LED Screen VS Display cunvinziunali.
In l'ultimi anni, l'usu di schermi di scena led hè statu aumentatu.L'offerta di schermu led di affittu hè andata in corta.I schermi di scena ùn sò micca listessi cù i nostri display interni è esterni.Eccu uni pochi di differenzi trà elli.

1).Modu di stallazione:

A stallazione di u screnu in scena hè faciule è còmuda.Un avvenimentu o cuncertu pò esse smantellatu è trasportatu à un altru stadiu o zona quandu hè finitu.In cuntrastu, u led cunvinziunali serà fissu è ùn serà micca faciule da spustà.

2).Effettu di visualizazione:

A schermu led convenzionale hà solu un effettu di propaganda.Puderà solu ghjucà ritratti è video.Ma i schermi guidati da u palcuscenu accettanu camere d'alta definizione.Avarà un effettu più impurtante di mostra.

3).Cabinet :

U tradiziunale led outdoor serà impermeabile è pesu pesu.Indoor led usa un armariu simplice.Mentre a scena guidata, i display sò continuamente trasferiti è smantellati.Dunque, seranu magre è ligere in pesu.Quessi sò generalmente in armadiu d'aluminiu.

4).Sicurezza è Stabilità:

Sapemu tutti chì i display led interni fighjanu nantu à un muru, è seranu cunsiderati sicuri.Cù stu puntu di vista, i schermi led di scena seranu alti in l'aria.

Hè per quessa ch'elli devenu esse ligeri è magre, è e articuli deve esse fermu è faciule da detectà per evità ogni minaccia potenziale per via di a negligenza.

4. Cambia A Stage LED Can Bring?
I schermi led di scena seranu ancu in usu di u fondu di scena.Puderà furnisce un sfondate di scena abbundante.Dà una cumminazione di stampi vibranti è musica, chì crea una occasione spettaculare.

Dà una dicurazione schermu led, schermu di scena LED custituitu da i schermi primari, secundarii è estesi.A funzione di u screnu principale hè una trasmissione in diretta è musica di bona qualità.

Questa schermu principale hè cunnessa i schermi di manca è di diritta cù parechje display secundari.Questa funzione pò furnisce a megliu vista di u rendiment à l'invitati.Portanu scintilla à e vostre idee imaginative è creative.

5. Stage LED ScreenDisegnu.
Oltre à i benefici chì furnisce, u disignu di u screnu di u palcuscenicu hè ancu un aspettu impurtante per fighjà.Allora prima di cumprà, hè megliu per scopre u disignu prima.

I display LED includenu un disignu tecnologicu.Sò user-friendly è liscia in u travagliu.Questi disinni led stage sò ligeri è sottili.Questa funzione facilita u trasportu è a stallazione.

Inoltre, u corpu esterno di u screnu hè di materiale affidabile è hardcore.Chì rende stu disignu più durable.

Guide-To-Compra-Stage-LED-Screens

6. Prima di cumprà ADisplay LED di scena.
Quandu compra un led stage, duvete sapè cumu cumprà u dirittu per voi.Hè per quessa chì duvete esse bè cuscenti di e funziunalità chì duvete guardà mentre compra un schermu led stage.

1).Taglia:

Hè imperativu per capiscenu a dimensione di u screnu chì installerà in un avvenimentu o festival.Queste caratteristiche dipendenu principarmenti da a dimensione di l'avvenimentu chì avete urganizatu è u numeru di invitati chì aspettate.

S'ellu hè un grande avvenimentu cù parechji spettatori, allora una minuscula mostra di fondo ùn farà micca ghjustizia à i telespettatori distanti.Dunque, un grande display hà bisognu.Ma s'ellu hè un picculu avvenimentu, una taglia più chjuca serà preferita.

2).Locu:

U locu di u vostru avvenimentu è u situ induve led hà da esse installatu hè ancu significativu.Stu paràmetru si riferisce à u tipu di stallazione chì avete da fà in u vostru avvenimentu.

3).Tipu di media:

I media chì eseguite nantu à u vostru avvenimentu pò include video in slow-motion, ritratti, o qualsiasi altra opzione di ritrazione di media casuale è avanzata.

Tuttu chistu deve cunsiderà prima di selezziunà un schermu led.Allora una volta analizà ciò chì u vostru avvenimentu richiede, assicuratevi di sceglie a scelta bona chì pò vede i media in ogni formatu chì vulete.

4).Distanza di visualizazione:

Hè una opzione altamente cunsigliata per cunsiderà.Dipende da quantu grande o chjucu un avvenimentu chì site urganizatu.Dunque, se pianificate un grande avvenimentu cù parechji invitati, ma selezziunate un picculu led, ùn farà micca ghjustizia à i telespettatori distanti o ultimi di u vostru avvenimentu.

U stessu scenariu vale per una grande schermu per un picculu avvenimentu.Esse troppu vicinu à una schermu di visualizazione distante alta farà chì i pixelli notevuli.

5).Pixel Pitch:

Pudete chjamà a risoluzione di u screnu per a visualizazione di led di scena.Sia avete pianificatu un avvenimentu di ghjornu o un avvenimentu di notte.A risoluzione di u screnu per i dui timings serà sfarente.Una schermu cù una risuluzione più alta vi costarà soldi extra.

6).prezzu:

U prezzu di u screnu di u palcuscenicu LED varierà secondu e caratteristiche chì cercate in una schermu.

7. Cumu cumprà u nostruScreen Stage?
• I nostri navi in ​​u mondu sanu attraversu parechji servizii di spedizione.
• Per stima i vostri costi di spedizione.Avete bisognu di registrà in u nostru situ web cum'è cliente internaziunale.
• Pone l'articuli in u carrettu.Quandu andate à u prucessu di check-out, valuterete l'opzioni di spedizione è u prezzu di ogni pruduttu.

8. Conclusioni:
Cù tutte l'infurmazioni furnite in questu articulu.Beneficii, caratteristiche, è scegliendu u dirittu secondu a dimensione di u vostru avvenimentu.Ùn ci hè guasi un mutivu lasciatu per dubbità a vostra decisione di cumprà una schermu led stage, right?

Allora, vai avanti è cumprà u megliuschermu led stageper rinfurzà a prospettiva di a vostra attività o l'avvenimentu chì avete urganizatu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021