Cumu priservà i vostri schermi LED quandu u clima hè estremamente fretu

Questu hè u tempu di l'annu quandu parechji Clienti mi dumandanu nantu à a temperatura di u funziunamentu di i muri video LED.L'inguernu hè ghjuntu è apparentemente questu serà un friddu.Allora a quistione chì aghju intesu assai in questi ghjorni hè "Quantu friddu hè troppu friddu?"

In i mesi trà dicembre è ferraghju, pudemu ghjunghje à temperature estremamente basse, in generale à -20 ° C / -25 ° C in i zoni urbani di l'Europa cintrali (ma pudemu ghjunghje à -50 ° C in i paesi sittintriunali cum'è a Svezia è Finlandia).

Allora cumu risponde una schermu led quandu e temperature sò cusì estreme?
A regula generale per i schermi led hè questu: u più fretu hè, u megliu corre.

Qualchidunu dicenu in scherzà chì una schermu led funziona megliu cù una fina strata frosty nantu à questu.U mutivu chì hè un scherzu hè chì l'umidità è i circuiti stampati elettronichi ùn si mischianu micca bè, cusì u ghjacciu hè megliu cà l'acqua.

Ma quantu bassu pò andà a temperatura prima di diventà un prublema?I fornitori di chip Led (cum'è Nichia, Cree etc.), generalmente indicanu a temperatura di u funziunamentu più bassu di i led à -30 ° C.Questa hè una temperatura minima abbastanza bona è hè abbastanza per u 90% di e cità è i paesi europei.

Ma cumu pudete prutezzione di u vostru schermu LED quandu a temperatura hè ancu più bassa?O quandu u termometru hè à -30 ° C per parechji ghjorni consecutivi?

Quandu u billboard LED hè travagliatu, i so cumpunenti (tettu di led, fornitore di energia è pannelli di cuntrollu) si riscalda.Stu calore hè allora cuntenutu in l'armadiu metallicu di ogni modulu.Stu prucessu crea un microclima più cálido è seccu in ogni armariu, chì hè ideale per u screnu LED.

U vostru scopu deve esse di priservà stu microclima.Questu significa per mantene a pantalla led chì travaglia 24 ore à ghjornu, ancu di notte.In fatti, disattivà a schermu led di notte (da mezzanotte à sei di a matina, per esempiu) hè una di e cose peghju chì pudete fà in cundizioni climatichi estremamente freti.

Quandu si spegne u screnu led di notte, a temperatura interna cala dramaticamente in pocu tempu.Stu ùn pò dannà i cumpunenti direttamente, ma si pudia creà prublemi quandu vo vulete turnà nantu à u screnu led di novu.I PC in particulare sò più sensibili à questi cambiamenti di temperatura.

Se ùn pudete micca avè u schermu LED chì travaglia 24 ore à ghjornu (per esempiu, per certi rigulamenti di a cità), allora a seconda cosa megliu pudete fà per mantene a pantalla led in stand-by (o nera) di notte.Questu significa chì a schermu led hè veramente "viva", ma ùn hè simplicemente micca affissendu alcuna maghjina, esattamente cum'è una TV quandu si chjude cù u telecomando.

Da l'esternu ùn pudete micca dì a diffarenza trà una schermu spenta è quella chì hè in stand-by, ma questu face una grande diferenza in l'internu.Quandu u screnu led hè in stand-by, i so cumpunenti sò vivi è pruducianu ancu un pocu di calore.Di sicuru, hè assai menu di u calore pruduciutu quandu u screnu led hè travagliatu, ma hè sempre assai megliu cà senza calore.

U software di playlist AVOE LED Display hà una funzione particulari chì vi permette di mette a pantalla led in modalità stand-by di notte in un solu clic.Questa funzione hè stata sviluppata apposta per i schermi led in queste cundizioni.Hè ancu permette di selezziunà trà una schermu totalmente nera o un clock cù l'ora è a data attuale quandu in modu stand-by.

Invece, sè vo site assolutamente obligatu à spegne a pantalla led cumpletamente di notte o per un periudu di tempu più longu, ci hè sempre una opzione.I cartelloni digitali di qualità più alta ùn anu micca o pocu prublema quandu l'accendete di novu (ma a temperatura hè sempre estremamente bassa).

Invece, se u screnu led ùn si accende più, ci hè sempre una suluzione.Prima di accende u screnu led di novu, pruvate à calà l'armarii cù qualchi calefactori elettrici.Lasciate scaldà da trenta minuti à una ora (secondu e cundizioni climatichi).Allora pruvate à accende di novu.

Allora per riassume, eccu ciò chì pudete fà per priservà u vostru schermu LED à temperature estremamente basse:

Ideale, mantene a vostra schermu led chì travaglia 24 ore à ghjornu
Se ùn hè micca pussibule, almenu mette in modu stand-by di notte
Sè vi sò furzati à turnà lu off è avete prublemu à turnà lu daretu, tandu pruvà à riscalda lu schermu led up.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021