Cume selezziunà un display LED adattatu in i lochi sportivi

U 7u ​​Ghjochi Militari Munniali hè u primu avvenimentu sportivu cumpletu à grande scala tenutu in Cina.Più di 300 prughjetti è 35 stadii sò stati tenuti in questi ghjochi militari.Trà i 35 stadii, ci sò posti interni è esterni. Display LEDè i lochi sportivi vanu in manu.Cù l'arrivu di sta onda di custruzzione di u locu di sport, a visualizazione LED hà certamente un grande putenziale.Cumu selezziunà un schermu di visualizazione LED di culore adattatu per stadii simili?
Display LED

1, tipu di schermu

Applicazioni specifiche deve esse cunsideratu.Per esempiu, in più di i schermi di pitch LED, i stadii interni è i gymnasiums (sala di basket, etc.) sò spessu schermi di bucket chì ponu esse aghjustati in su è in giù.Parechji picculi schermi di bucket (chì ponu esse spustati verticalmente) sò ridutti à un grande schermu di bucket, chì ponu adattà à diverse occasioni in a trasmissione in diretta di ghjochi (sala di basket, etc.).

2、 Prestazione protettiva di u screnu

Per i gymnasiums interni o esterni, a dissipazione di u calore hè sempre stata una parte di a pantalla di sport.In particulare per i schermi esterni in climi cambianti, un altu gradu di ritardante di fiamma è un gradu di prutezzione sò necessarii.In generale, u gradu di prutezzione IP65 è u gradu di filu di ritardante di fiamma V0 sò scelte ideali, è hè megliu avè un fan di raffreddamentu.

In particulare, l'avvenimenti sportivi all'apertu anu da piglià in contu l'ambiente climaticu spiciale è cambiante in Cina.Per esempiu, i zoni custieri in u sudu fucalizza nantu à a resistenza di marea, mentri l'area di l'altipiano sò resistenti à u friddu, mentre chì i zoni deserti anu bisognu di cunsiderà a dissipazione di u calore.Hè necessariu di utilizà schermi cù un altu livellu di prutezzione in tali spazii.

3 、 Cuntrastu di luminosità generale è efficienza energetica

U requisitu di luminosità di u schermu di visualizazione di sport all'apertu hè più altu ch'è quellu di u schermu di visualizazione interna, ma più altu hè u valore di luminosità, più apprupriatu hè.Per a schermu LED, a luminosità, u cuntrastu è l'effettu di risparmiu d'energia deve esse cunsideratu cumpletamente.Un pruduttu di display LED cù un disignu di alta efficienza energetica hè sceltu per assicurà a sicurezza, a stabilità è a vita di serviziu.
Display LED

4、 Selezzione di u modu di stallazione

A pusizione di stallazione determina u modu di stallazione diDisplay LED.Quandu si stallanu schermi in stadii è gymnasiums, hè necessariu di cunsiderà s'ellu u screnu deve esse in terra, muru o incrustatu, s'ellu sustene u mantenimentu pre è post, è quantu faciule hè di stallà è mantene.

5 、 Distanza di visualizazione

Cum'è un grande stadiu all'apertu, hè spessu necessariu di cunsiderà l'utilizatori chì fighjanu da una longa distanza, è generalmente sceglite un schermu di visualizazione cù una distanza di puntu grande.P6 è P8 sò dui distanzi di punti cumuni per i stadii esterni.. L'audienza interna hà una intensità di vista più alta è una distanza di vista più vicinu, cusì P4 è P5 sò più appropritatu per u spaziu di punti.

6 、 Sia l'angolo di vista hè largu

Per i spettatori in i lochi sportivi, per via di diverse pusizioni di sedie è di a listessa schermu, l'angolo di vista di ogni spettatore hè più spargugliatu.U schermu LED wide angle pò assicurà chì ogni spettatore hà una bona sperienza di vista.

U screnu cù una freccia di rinfrescante elevata pò assicurà a continuità liscia di e stampe di trasmissione in diretta di grandi avvenimenti sportivi, è fà chì l'ochju umanu si senti più còmode è naturali.
Display LED

Per riassuntu, se vulete selezziunàPantalla di visualizazione LEDper i stadii è i gymnasiums, duvete attentu à questi prublemi.À u listessu tempu, hè necessariu di fucalizza nantu à se u fabricatore hà preparatu una seria di suluzioni adattati per a trasmissione di l'avvenimenti sportivi in ​​u stadiu.


Tempu di post: 29-oct-2022