Affittu interni è esterni Display LED AVOE

Display LED in affittu interni è esterni

AVOE LED offre una gamma completa di prudutti di Display LED Indoor & Outdoor Rental per eventi, palchi, magazzini, studi televisivi, sale di riunioni, installazioni AV prufessiunali è altre locu.Pudete sceglie a serie ghjusta per e vostre applicazioni di affittu.Pixel Pitch da P1.953mm à P4.81mm per Display LED in affittu interni è da P2.6mm à P5.95mm per Screen LED Outdoor Rental.

U display LED AVOE Rental pò esse una grande opzione per i vostri avvenimenti per generà rivenuti è migliurà l'esperienze di i participanti.Questa hè una guida cumpleta è approfondita di prughjetti di affittu di schermi LED, chì mira à risponde à tutte e dumande potenziale chì pudete avè per aumentà l'efficienza è i prufitti potenziali per i vostri avvenimenti.

https://www.avoeleddisplay.com/rental-led-display-r-series-product/

1. Cosa hè Affittu LED Display?

2. Chì schermi LED Rental pò fà per voi?

3. Quandu avete bisognu ?

4. Induve avete bisognu ?

5. LED Display Price Rental

6. Installazione Screen LED Rental

7. How to Control Rental LED Display Board

8. Cunclusioni

1. Cosa hè Affittu LED Display?

Una di e sfarenze evidenti trà i display LED di affittu è i display LED fissi si trova in chì i display LED fissi ùn saranu micca spustati per un bellu pezzu, ma un affittu pò esse disassemblatu dopu chì un avvenimentu hè finitu cum'è un avvenimentu musicale, una mostra, o un lanciu di un pruduttu cummerciale, è cetara.

Questa funzione presenta un requisitu di basa per a visualizazione LED di affittu chì deve esse faciule d'assemblea è di disassemble, sicura è amichevule per l'installazione è u trasportu ùn costanu micca troppu energia.

Inoltre, qualchì volta "affittu di display LED" si riferisce à "affittu di muru video LED", chì significa chì i display di affittu sò spessu grandi per risponde à u requisitu di visualizazione simultanea di massa.

Eventi di visualizazione di affittu LED

Tipi di display di affittu LED:

Display LED Indoor Rental - A visualizazione LED interna spessu richiede un picculu pixel pitch per via di a distanza di visualizazione stretta, è a luminosità hè spessu trà 500-1000nits.Inoltre, u livellu di prutezzione deve esse IP54.

Display LED Outdoor Rental - Display LED esterni di solitu deve avè una capacità di prutezzione più forte per via di l'ambiente di installazione pò affruntà più sfide è cambiamenti cum'è a pioggia, l'umidità, u ventu, a polvera, u calore eccessivu, etc.In generale, u livellu di prutezzione deve esse IP65.

In più, a luminosità deve esse più altu postu chì a luce di u sole di l'ambienti più brillanti pò purtà à a riflessione nantu à u screnu, risultatu in l'imaghjini pocu chjaru à i televidenti.A luminosità normale per i display LED esterni hè trà 4500-5000nits.

2. Chì schermi LED Rental pò fà per voi?

2.1 Da u Livellu di Marca:

(1) Incuragisce l'ingaghjamentu di i telespettatori, impressionendu megliu cù i vostri prudutti è servizii.

(2) Puderà publicità i vostri prudutti in diverse forme, cumprese l'imaghjini, i video, i ghjochi interattivi, è cusì per prumove a vostra marca, è creanu più prufitti.

(3) Pò generà rivenuti per sponsorizazione.

2.2 Da u Livellu Tecnicu:

(1) Altu cuntrastu è alta visibilità

U cuntrastu altu spessu vene da a luminosità elevata comparativa.Un altu cuntrastu significa imaghjini più chjari è più vivi è ponu purtà una visibilità più altu in parechje occasioni, cum'è quandu a schermu hè pusatu sottu u sole direttu.

U cuntrastu altu face chì i display di affittu LED anu un rendimentu eccezziunale in visibilità è cuntrastu di culore.

(2) Alta luminosità

A luminosità di i display LED esterni pò ghjunghje à 4500-5000nits, più altu ch'è i proiettori è TV.

Inoltre, u livellu di luminosità regulabile benefiziu ancu a vista di e persone.

(3) Dimensioni personalizzabili è rapportu d'aspettu.

Pudete persunalizà a dimensione è u rapportu di l'aspettu di i schermi LED perchè sò cumposti da moduli di display LED unichi chì ponu custruisce grandi pareti video LED, ma per TV è proiettore, ùn pò micca esse rializatu in generale.

(4) Alta capacità di prutezzione

Per u display LED di affittu interni, u livellu di prutezzione pò ghjunghje à IP54, è per u display LED di affittu esterni, chì pò esse finu à IP65.

L'alta capacità di prutezzione impedisce a visualizazione di elementi naturali cum'è a polvera è l'umidità in modu efficace, chì ponu allungà a vita di serviziu, è evità una degradazione inutile di l'effettu di u ghjocu.

3. Quandu avete bisognu ?

Per i vostri prughjetti di affittu, ci sò trè scelte prevalenti in u mercatu - projector, TV, è LED display screen.Sicondu e cundizioni specifiche di i vostri avvenimenti, avete bisognu di decide quale hè u più adattatu per spinta u trafficu umanu è i rivenuti per voi.

Quandu avete bisognu hè AVOE LED display?Per piacè riferite à e cundizioni sottu:

(1) A visualizazione serà posta in un ambiente cù una luce ambientale forte comparativa cum'è a luce di u sole.

(2) Ci sò putenziali di pioggia, acqua, ventu, etc.

(3) Avete bisognu di u screnu per esse una dimensione specifica o persunalizata.

(4) A scena hà bisognu di vista di massa simultaneamente.

Se i requisiti di i vostri avvenimenti sò simili à quelli sopra, significatu chì duvete sceglie un schermu LED AVOE di affittu cum'è u vostru assistente utile.

4. Induve avete bisognu ?

Comu sapemu, i display LED di affittu sò parechji tippi chì si adattanu à diversi scenarii d'applicazione cum'è display LED di affittu interni, display LED di affittu esterni, display LED trasparenti, display LED flessibile, display LED d'alta definizione, etc.Chistu significa, ci sò parechji scenarii chì utilizanu per noi per utilizà tali schermi per migliurà i nostri prufitti è u trafficu umanu.

5. LED Display Price Rental

Questu pò esse unu di i fatturi più preoccupati per a maiò parte di i clienti - u prezzu.Quì avemu da chjarificà parechji fatturi impurtanti chì influenzanu i costi di affittu di schermu LED.

(1) Display LED di affittu modulari o mobile

In generale, i display LED di affittu mobile costaranu menu di display LED modulari, è u costu di u travagliu serà menu.

modulu o schermu led affittu

(2) Pitch pixel

Comu sapete, un pitch di pixel più chjucu spessu significa un prezzu più altu è una risoluzione più alta.Ancu s'è a fine pixel pitch rapprisenta imaghjini più chjari, sceglie u megliu valore di pixel secondu a distanza di visualizazione attuale pò esse un modu costu-efficace.

Per esempiu, se i vostri visori mirati seranu 20 m di distanza da u screnu a maiò parte di u tempu, allora sceglite un display LED P1.25mm pò esse un bonu affare cum'è a prima innecessaria.Basta à cunsultà cù i fornituri, è sò sospettati di dà pruposte ragiunate.

(3) Usu esterno o internu

I schermi LED esterni sò più caru cà i display LED interni a maiò parte di u tempu postu chì i requisiti per i display esterni sò più alti, cum'è una capacità di prutezzione più forte è luminosità.

(4) Costu di u travagliu

Per esempiu, se a stallazione hè cumplessa, è u nùmeru di moduli LED chì avete bisognu di stallà hè grande, o a durazione di u tempu hè longu, tutti questi portanu à un costu di travagliu più altu.

(5) Tempu di serviziu

Quandu a pantalla di affittu hè fora di u magazzinu, a carica principia.Significa chì u costu hà da piglià a quantità di tempu chì ci vole à stallà u screnu, stallà l'equipaggiu, è disassemble dopu à a fine di l'avvenimentu.

Cumu uttene u Display di affittu più efficiente in u costu?

Cumu negozià u megliu prezzu per i vostri prughjetti di schernu di affittu?Dopu avè cunnisciutu i fatturi cunnessi chì decidenu u prezzu, vi daremu alcuni altri cunsiglii per ottene i display LED di affittu più efficienti.

(1) Ottene u tonu di pixel ghjustu

U più chjucu u pixel pitch, u più altu u prezzu.Per esempiu, a tarifa di affittu di a visualizazione LED P2.5 pò esse più espansiva di u display LED P3.91 assai.Allora spende i vostri soldi per perseguite u numeru di pixel più bassu à volte pò esse inutile.

A distanza di visualizazione ottima hè tipicamente 2-3 volte u numeru di pixel pitch in metri.Se u vostru audience sarà à 60 metri di distanza da a visualizazione, allora ùn anu micca scupertu e differenze trà i dui pixel LED bordu.Per esempiu, a distanza di vista adatta per i schermi LED di 3,91 mm serà 8-12 piedi.

(2) Accurtà u tempu tutale di u vostru prughjettu di affittu di schermu LED.

Per i prughjetti di affittu LED, u tempu hè soldi.Pudete organizà a messa in scena, l'illuminazione è l'audio in u locu prima, è dopu intruduce u screnu in u situ.

In più, ùn vi scurdate di u trasportu, a ricezione è a stallazione costanu qualchì tempu.Hè una ragiuni per quessa chì u disignu amichevule di i display LED hè abbastanza impurtante perchè risparmià assai tempu è energia è sò spessu servizii di fronte è di ritornu dispunibili.Pruvate di simplificà u prucessu per risparmià più budget!

(3) Pruvate per evità i periodi di punta o riservà in anticipu

Diversi avvenimenti anu a so finestri di dumanda di punta.Per esempiu, pruvate d'evità l'affittu in certi vacanze maiò cum'è l'annu novu, Natale è Pasqua.

Se vulete allughjà a visualizazione per l'avvenimenti tenuti in queste vacanze, riservà a visualizazione in anticipu per prevene un stock strettu.

(4) Preparate redundancy à tariffu ridutta

I pezzi di ricambiu è a redundanza ponu stabilisce a reta di salvezza per i vostri avvenimenti, è parechji fornituri vi offrenu sta parte à una tarifa ridutta o ancu gratuitamente.

Assicuratevi chì a cumpagnia chì sceglite hà un staffu espertu per a riparazione è a sostituzione, vale à dì riducendu i risichi di ogni emergenza durante i vostri avvenimenti.

6. Installazione Screen LED Rental

L'installazione di a schermu LED di affittu deve esse faciule è rapida, postu chì i display ponu esse spediti in altri posti dopu chì l'avvenimenti sò finiti.Di solitu, ci sarà un staffu prufessiunali specializatu in l'installazione è u travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu per voi.

Quandu si stallanu u screnu, per piacè nutate parechji aspetti cumpresi:

(1) Move l'armadiu cun cura per evità i bumps di bordu chì portanu à i prublemi di perle di lampada LED chì cascanu, è cusì.

(2) Ùn installate micca l'armarii LED quandu sò accesi.

(3) Prima di accende u screnu LED, cuntrollà i moduli LED cù un multimetru per escludiri i prublemi.

Giniralmenti, ci sò qualchi metudi di stallazione cumuna cumpresi lu mètudu impiccatura, è stacked mètudu, è cetara.

U modu impiccatu significa chì a schermu sarà rigged à sia un sistema di truss sopra, una griglia di tettu, una gru, o qualchì altra struttura di supportu da sopra;è u metudu stacked rapprisenta u persunale metterà tuttu u pesu di u screnu in terra, è u screnu sarà braced in parechje lochi per fà u screnu "stand" stabile è rigidu.

7. How to Control Rental LED Display Board

Ci hè dui tipi di metudi di cuntrollu cumpresi i sistemi di cuntrollu sincroni è asincroni.A struttura di basa di u sistema di cuntrollu LED hè in generale cum'è ciò chì mostra a stampa:

Quandu sceglite un display LED cù u sistema di cuntrollu sincronu, significa chì a visualizazione mostrarà u cuntenutu in tempu reale di u screnu di l'urdinatore cunnessu à questu.

U metudu di cuntrollu sincronu hà bisognu di l'urdinatore (terminale di input) per cunnette a scatula di trasmissione sincrona, è quandu u terminal di input furnisce u signale, a visualizazione mostrarà u cuntenutu, è quandu u terminal di input ferma a visualizazione, u screnu ferma ancu.

È quandu applicate u sistema asincronu, ùn mostra micca u listessu cuntenutu chì hè ghjucatu nantu à u screnu di l'urdinatore, vale à dì chì pudete edità u cuntenutu prima in l'urdinatore è mandà u cuntenutu à a carta di ricezione.

Sottu à u metudu di cuntrollu asincronu, u cuntenutu serà editatu prima da l'urdinatore o u telefuninu mobile è serà mandatu à a scatula di mittente LED asincrona.I cuntenuti seranu guardati in a casella di u mittente, è a schermu pò vede u cuntenutu chì hè digià statu guardatu in a casella.Questu permette à i display LED per vede u cuntenutu stessu separatamente.

Inoltre, ci sò qualchi punti per voi per capisce megliu e differenze:

(1) Sistema Asynchronous cuntrolla principarmenti lu schermu da WIFI / 4G, ma vi dinù ponu cuntrullà u screnu attraversu lu computer troppu.

(2) Una di e differenze più evidenti si trova in a verità chì ùn pudete micca ghjucà u cuntenutu in tempu reale da u sistema di cuntrollu asincronu.

(3) Se u numeru di pixel totali hè sottu à 230W, allora i dui sistemi di cuntrollu ponu esse sceltu.Ma s'è u numeru hè più grande cà 230W, hè cunsigliatu vi ponu solu sceglie u mètudu di cuntrollu syn.

Sistemi tipici di cuntrollu di display LED

Dopu avè cunnisciutu i dui tipi di metudi di cuntrollu cumuni, avà avemu principiatu à capisce parechji sistemi di cuntrollu chì spessu applicà:

(1) Per u cuntrollu asincronu: Novastar, Huidu, Colorlight, Xixun, è cusì.

(2) Per u cuntrollu sincronu: Novastar, LINSN, Colorlight, è cusì.

Inoltre, cumu sceglite i modi di carta d'invio / carta di ricezione currispondenti per i display?Ci hè un criteriu simplice - sceglite quellu basatu nantu à a capacità di carica di e carte è a risoluzione di u screnu.

È u software chì pudete aduprà per diversi metudi di cuntrollu sò listati quì sottu:

8. Cunclusioni

Per l'avvenimenti chì necessitanu una visualizazione di ghjornu, una visualizazione di massa simultanea, è ponu affruntà certi fatturi ambientali incontrollate cum'è u ventu è a pioggia, a visualizazione LED di affittu pò esse a scelta ottima.Hè faciule d'installà, cuntrullà è gestisce, è pò impegnà l'audienza è migliurà largamente i vostri avvenimenti.Avà avete digià cunnisciutu assai display di affittu LED, basta cuntattateci per a vostra quotazione favurevule.


Tempu di post: May-09-2022