LED Billboard Truck per a Publicità - Cumu Funziona?

Camion di pannelli LED 1

Cosa hè un camion di billboard LED?

Cumu funziona un camion di billboard LED?

Beneficii di utilizà un camion di billboard LED per publicità

Quantu costa un camion di billboard mobile?

A publicità esterna hè stata, storicamente parlante, una di e tattiche di marketing più prominenti è diffusa per via di l'ingrossi forti chì hà sappiutu purtà à una pletora di imprese.Cumpagnia cum'è McDonald's, Amazon, Google è Geico spende una quantità copiosa di soldi nantu à questu modu di publicità, chì duverebbe dà à i lettori indicazioni evidenti in quantu à u so successu.

Unu di i modi più efficaci di fà publicità esterna hè per via di l'usu di veiculi (tipicamente camioni) chì ponu vede u nostru materiale di marketing digitale in parechje locu.

In questa scrittura attuale, spiegheremu ciò chì hè un camion di billboard LED, cumu funziona, perchè duvete investisce in questu, è i so prezzi (per l'affittu è l'acquistu).

Cosa hè un camion di billboard LED?

Un camion di billboard digitale o "billboard mobile", cum'è u so nome puderia suggerisce, hè un veiculu equipatu di una o parechje schermi LED, capaci di mostrà publicità video o immagini fisse o messagi istituzionali.Hè un strumentu assai creativa è utile per a publicità fora di casa.

Cumu funziona un camion di billboard LED?

I cartelloni tradiziunali sò grandi pannelli publicitarii all'apertu chì fermanu essenzialmente liati à spots specifichi (normalmente autostrade è altre strade d'altu trafficu) per seduce a ghjente à pagà soldi per un pruduttu o serviziu chì offre. 

I cartelloni mobili o i camioni di billboard sò custruiti intornu à questu cuncettu ma, invece di esse stazionari, puderanu muvimenti da un locu à un locu, chì permettenu à l'annunciatori di ghjunghje à i posti è i lochi chì comprendenu un percentinu più grande di u so publicu di destinazione, invece di esse simpliciamente visibili à a pupulazione generale (a maiò parte di quale ùn pò micca esse adattatu à u so prufilu di cliente ideale).

Ci hè una grande varietà di camioni chì ponu esse compru o affittu.Certi camioni più avanzati avarianu tappe idrauliche è ascensori incorporati per attivà spettaculi in diretta, discorsi, o esibizioni di produttu cum'è l'annunziu hè mostratu (soprattuttu utile in u cuntestu di eventi speciali è fieri).L'altri purteranu solu schermi LED unichi o multiplici, l'ultime chì permettenu a ripruduzzione di parechji fugliali media o a visibilità di u stessu materiale publicitariu da diversi anguli.

Beneficii di utilizà un camion di billboard LED per publicità

I camioni di billboard LED sò ricchi di vantaghji cumparati cù parechje altre strumenti di marketing.Per sapè:

1. Better Reach

L'obiettivu generale di u marketing hè di portà a cunniscenza di un pruduttu o serviziu à quelli chì puderanu bisognu è prufittà da ellu.

Normalmente, per una strategia di cummercializazione per travaglià, duveria esse diretta versu e persone chì cumpienu i nostri criteri di "clienti ideali" o "persone di cumpratori", vale à dì l'archetipi di una persona reale chì saria più propensu à gastru soldi in i nostri. pruduttu o serviziu.

I cartelloni mobili vi cuncede a capacità di visualizà u vostru annunziu in i lochi induve un grande percentualità di u vostru publicu di destinazione si riunite.Per esempiu, se a vostra impresa vende vestiti sportivi, pudete spustà u vostru camion di billboard à l'avvenimenti sportivi per aumentà a cuscenza di a vostra marca à e persone chì amanu u sport è chì prubabilmente averebbenu e so dumande soddisfate da a vostra merchandise.

2. Più notorietà

I cartelloni statici ponu esse efficaci à volte, ma, in parechji casi, u vostru billboard avissi da cumpete cù una pletora di altri in un spaziu sbulicatu, sopraffandu u publicu di destinazione è ancu fastidiu à un certu gradu. 

U listessu cù u marketing online.Mentre hè utile in certi scenarii, a maiò parte di a ghjente duverebbe solu cliccà u buttone "skip ad" o scroll away, lascendu u restu di l'annunziu largamente invisibili.

I camioni di Billboard sò alternative assai versatili, chì permettenu à l'utilizatori di trasfurmà in lochi strategichi luntanu da a contaminazione visuale.Spessu, questi camioni ponu esse situati ind'è zoni affollati cù un trafficu lento, basicamente "furzendu" l'audienza à fighjà tuttu u video o u missaghju inavvertitamente, tuttu in a speranza di generà più leads in u risultatu.

Un altru elementu chì deve esse fattu hè l'attrattiva di i pannelli mobili.Siccomu ùn sò micca cumunu cum'è l'altri media di marketing, in fine pruvucaranu più attenzione da l'audienza.

Per illustrà, u tassu di retenzioni di publicità presentati nantu à un camion di publicità LED pò ghjunghje sin'à u 97% secondu l'articulu di u Magazine di Publicità Outdoor.Accoppiate questu cù i studii chì mostranu chì u 68% di i cunsumatori facenu decisioni di compra mentre in a vittura è pudete cumincià à vede u quadru più grande.

3. U costu-efficacità

I spazii di Billboard ponu esse assai onerosi, chì varienu da 700-14,000 $ per mese.Intantu, cum'è vedemu prestu, i cartelloni mobili ponu custà assai più in affittu (in particulare s'ellu pensa à allughjà unu per un mese o annu sanu). 

Tuttavia, pudete ancu catturà un camion di billboard mobile in vendita, una grande alternativa se vulete risparmià soldi per a più longa durata.

Infine, avete ancu avè da calculà u rapportu risicu / ricumpenza.À u primu sguardu, l'opzione di affittu di cartelloni mobili pò esse assai più caru in cuntrastu cù quelli statici, ma avete ancu bisognu di ponderà u numeru di cunduttori è i clienti potenziali chì generarete cù questu investimentu, in uppusizione à i ritorni. averete da avè un annunziu inattivu imbuttatu à u latu o mischju cù una mansa di altri prudutti assortiti.

Quest'ultima considerazione serve cum'è u segway perfettu per a nostra prossima quistione.

Quantu costa un camion di billboard mobile?

Ùn hè micca troppu faciule di truvà un camion di schermu LED in vendita, perchè a maiò parte di sti camioni sò dispunibuli solu per affittu.Tuttavia, certi venditori offrenu questi per un minimu di $ 1,500 o finu à $ 50,000.

I prezzi di l'affittu sò generalmente calculati nantu à una basa di ogni ghjornu.Queste tariffu pò varià secondu e cundizioni di u mercatu, è ancu u disignu, a dimensione è a durata di a campagna di marketing.

I cartelloni mobili cù l'imaghjini statici ponu costà trà $ 300 è $ 1000 per camion / per ghjornu.Intantu, i cartelloni mobili digitali puderanu spende finu à $ 1800 per camion / per ghjornu.

I camioni di billboard LED sò naturalmente più caru per via di a tecnulugia impiegata per fà u travagliu.Averete ancu un tempu limitatu per vede l'annunziu o u missaghju.

Per certi imprese, l'affittu di un camione rapprisentanu una scelta megliu postu ch'elli ùn anu micca aduprà continuamente sti veiculi.In parechji casi, però, l'imprese firmavanu accordi à longu andà cù i fornitori di billboard mobile, cù termini chì sò generalmente da 4 à 52 settimane, secondu a natura è u scopu di a strategia di marketing.

Sariamu tentati di dì chì hè assai più prufittuosa per cumprà un camion di billboard, soprattuttu s'ellu pensa à aduprà in permanenza per i vostri bisogni di publicità.Indipendentemente, duvete decide secondu u vostru pianu di marketing è e proiezioni.


Tempu di Postu: Apr-15-2022