Display LED grande schermu mostra u futuru

Ristampatu da l'età di prughjezzione

A seconda dicada di u 21u seculu hè ligata à esse "l'età di a visualizazione": cù u sviluppu di a nova generazione di l'informazioni è a tecnulugia intelligente, l'era di i schermi ubiquitous è a visualizazione in tutti l'aspettu di a vita digitale hè ghjunta.
Display LED GOB

Questa funzione di grande era hè una grande opportunità per qualsiasiDisplay LEDimpresa.Cum'è unu di i pionieri in l'industria.

Natu in u sole, hè ovvi - cun questu cum'è u core, pettinendu u quadru strategicu di l'impresa, approfondisce continuamente l'integrazione di l'"universu schermu" di "onnipresenza di mostra" in a sucetà futura, è crea una "nova primavera" di l'industria di display LED grande schermu.

In u 2022, sottu a situazione sfavorevule di "alti è bassi" di l'epidemie di COVID-19 causata da Omicron, u rendiment di u mercatu hà fattu un altru sfondate.U so rapportu di prestazione per u primu trimestre di u 2022 mostra chì a proporzione di l'ingudu operativu di l'attività di display LED hè ancu aumentata à quasi 90%;Dopu a deduzzione di u prufittu non nettu, u tassu di crescita annu era 54,36%, è a prufittuità è u flussu di cassa in u primu trimestre sò stati migliurati!
Display LED GOB

Sicondu l'ultimi dati di cunsultazione di Trendforce Jibang, u valore di pruduzzione di u mercatu LED hè previstu di cresce à $ 30,312 miliardi in 2026, cù un tassu di crescita cumpostu di 11% da 2021 à 2026. À mezu à elli, a crescita di i prudutti di tecnulugia mini / micro rapprisentanu. a direzzione di l'innuvazione tecnologica serà più evidenti.Per esempiu, certi studii predicenu chì in i prossimi cinque anni, u tassu di crescita annuale di a scala di u mercatu di u screnu di visualizazione di u micro pitch sottu p1.0mm serà 75,53%, è u tassu di crescita annuale di a scala di u mercatu di a visualizazione di pitch pitch. schermu serà 19.01%.Questi dati di ricerca mostranu chì a crescita di l'industria di u grande schermu LED hè "in ascendente".Sottu à un tali fondu,Display LED AVOEsi focalizeghja nantu à l'affari principali di novu, chì hè un altru "captura in profonda" di l'opportunità di i tempi è un altru "resonance synchronous" cù a tendenza di l'industria - vicinu à l'industria di display LED.
Display LED GOB


Tempu di post: 19-sep-2022