LED Wall: chì hè è cumu si travaglia?

LED Wall: chì hè è cumu si travaglia?
https://www.avoeleddisplay.com/fixed-led-display/
Un LED Wall hè una schermu LED di diverse dimensioni custituita da una seria di moduli LED quadrati o rettangulari chì, assemblati è posti fiancu à fiancu, custituiscenu una sola superficia grande uniforme nantu à quale l'imaghjini, trasmessi da un computer è processati da un cuntrollu. unità, sò mostrati.

U vantaghju principali di un Led Video Wall hè certamente u so impattu visuale assai altu capace di attirà l'attenzione di qualcunu ancu à una distanza considerableu da u so locu: più prubabilmente hè u sistema di cumunicazione visuale più efficace in u mondu di u Marketing.
Un altru vantaghju hè rapprisintatu da a pussibilità di usà un muru LED per un avvenimentu speciale grazia à una stallazione pruvisoria: certi mudelli di moduli LED sò in fatti apposta per fà u trasportu, l'assemblea è u disassemblamentu di u screnu giant rapidu è simplificatu.

I pareti LED sò principarmenti usati in l'industria di a publicità (istallazioni fissi in lochi cum'è spazii publichi, aeroporti, stazioni ferroviarie o nantu à i tetti di l'edificazioni), o cù scopi informativi per i cunduttori longu e strade arterie più impurtanti, ma ancu durante i cuncerti è i Festival di musica, o per trasmette avvenimenti sportivi impurtanti in lochi à l'aria aperta.Inoltre, hè sempre più cumuna l'acquistu di grandi schermi LED da i club di moda o da i cinema multiplex.I grandi schermi sò ancu populari in stadii, arene, piscine è strutture sportive, principalmente per vede u puntuatu o i tempi di una cumpetizione.

I muri LED ponu esse fissati (muntati nantu à un muru o nantu à un polu) o, cum'è l'esitatu sopra, tempuranee per avvenimenti speciale.I mudelli venduti da Euro Display sò dispunibuli in diverse risoluzioni (pitch) è per diversi usi: outdoor, indoor o per l'industria di l'affittu (instalazioni pruvisorie).Cuntattateci è vi suggeriremu a megliu suluzione chì risponde à i vostri bisogni.


Tempu di post: 20-lugliu-2021