Scienza pupulari |Display LED di picculu pitch

In u mercatu, ci sò parechji tipi di display cummirciali, cum'è LCD, OLED, etc., ma in quantu à a velocità di sviluppu,display LED di picculu pitchhè sempre unu di i prudutti chì attrae assai attenzione.

Sicondu l'indagine di dati, già in 2019, a dimensione di u mercatu globale dischermi LED di picculu pitchhà righjuntu 17,3 miliardi di yuan, cuntendu 38,23% di u tutale.È dopu una breve stagnazione durante l'epidemie, vene una nova onda di sviluppu.

Ancu s'è u display LED di pitch pitch hè caldu, poche persone sanu veramente.

1 、 Cosa hè un picculu display LED di pitch

Display LED di picculu pitchsi riferisce à u screnu di visualizazione cù un pitch di punti LED di P2.5 o menu, cumpresu principalmente P2.5, PP1.8, P1.5, P1.25, P1.0 è altri prudutti.Cù a migliione di a scienza è a tecnulugia, a risoluzione di u screnu LED hè stata assai megliu, chì pò purtà un effettu di visualizazione più chjaru, più realistu è dinamicu à l'audienza.

2 、 Vantaghji di pocu spaziu

Immagine chjara

In cunfrontu cù l'altri prudutti di visualizazione cummerciale, a schermu di visualizazione LED di pitch pitch hà una risuluzione più alta, finu à 4K, alta definizione di stampa, è pò restaurà i dettagli di l'imaghjini à a maiò parte.

Più stabile

U schermu di visualizazione LED cù spazii chjuchi hà e caratteristiche di una freccia di rinfrescante elevata, una scala di grigia alta, una visualizazione di stampa più stabile, una velocità di risposta rapida, è pò sguassà in modu efficace i residui di l'imaghjini è l'ondulazione di l'acqua, in modu chì l'esperienza di vista liscia hè megliu.

Alta plasticità

U schermu di visualizazione LED di pitch chjuca adopta u modu di splicing senza saldatura, è a dimensione è a forma necessaria pò esse persunalizata, cum'è a schermu di visualizazione di fiocchi di neve di l'Olimpiadi invernali, u "giant picture scroll" di l'Olimpiadi d'estate, etc., chì ponu perfettamente. risponde à i bisogni di l'industrii speciali.

Longa vita di serviziu

A vita di serviziu di u schermu di visualizazione LED di pitch pitch hè di solitu più di 100.000 ore, chì ponu efficacemente riduce i costi di l'usu è di mantenimentu è riduce a carica di travagliu di u persunale di mantenimentu.

3 、 Campu d'applicazione largu

Udisplay LED di picculu pitchschermu hà una larga gamma di appiicazioni, micca solu in securities, media publicitariu, educazione è altri campi, ma dinù in u palcuscenicu cuncertu, scena Ghjochi Olimpichi, filmati è altre scene d'arte.Cù u so eccellenti rendimentu è una sperienza di visualizazione super, u display LED di pitch pitch s'hè infiltratu gradualmente in a vita di e persone è diventa un pruduttu tecnologicu indispensabile.

347a73d3 e91bdb56


Tempu di Postu: Nov-08-2022