LED Sign: Tuttu ciò chì duvete sapè prima di ottene unu

Chì sò i segni LED programmabili usati per?

Cumu funziona i segni LED programabili?

Diversi tipi di segni LED programmable

Segnale LED per l'internu è l'esterno

Pros è cuns di aduprà un signu LED programmable

Ci sò suluzione megliu à i vostri bisogni di publicità?

I segni LED sò un strumentu novu è in rapidu sviluppu per e cumpagnie per impegnà cù i so cunsumatori, rinfurzà a cuscenza di a marca è u fatturatu, è generà più soldi, frà altre cose.

Qualchese tipu di segnu LED chì vulete, hè di voi, postu chì ognunu hà una visualizazione diversa chì pò mostrà tuttu da u testu chjaru à e fotografie à i filmi.A signalazione LED hè ancu più efficiente in energia.Sfurtunatamente, altru ch'è u vostru nome di a cumpagnia è l'ore è u tempu, ùn ci pò esse assai chì pudete mette in u modu di testu per vede nantu à u segnu LED.

Tuttavia, a bona nutizia hè chì questa hè una opportunità incredibile per ottene esposizione per e piccule imprese.Allora pusate è amparà cumu vi insegneremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i segni LED programmabili in l'esternu.Parleremu ancu di cumu si ponu esse aduprati per generà publicità grafiche attraenti per a vostra cumpagnia.

Chì sò i segni LED programmabili usati per?

A maiò parte di i stabilimenti induve a ghjente si riunite, cum'è ristoranti, motels, magazzini di vendita, cinema, è altri lochi di riunione, anu segni programmable LED programmable.Questi segni ponu esse utilizati per marcianise articuli, prumove una marca, indicà induve andà in una urganizazione, o offre struzzioni.

Hè quì chì simu avà: in u mondu di a digital signage.Utilizà i signali LED hè un modu novu è più efficau di furnisce l'infurmazioni à e persone mentre aspettanu in fila, compranu o vanu à a scola.

I venditori anu avutu un successu eccellente cù i display LED perchè li mettenu in lochi adattati è mostranu e cose ghjusti.I rivenditori aumentanu l'esperienza di compra di i cunsumatori, mostrendu un novu inventariu, avvisendu i clienti nantu à e promozioni, è furnisce à i clienti idee fresche chì li aiutanu à generà più vendite.

Cumu funziona i segni LED programabili?

L'impulsi elettronici sò mandati à ogni lampadina LED (diode emettitore di luce) utilizendu circuiti integrati è software in a lampada.Questi impulsi attivanu a lampadina LED quandu u LED hè accesa.Pudete determinà a lunghezza è l'altezza di u screnu LED organizendu e lampadine LED uniche (pixels) di u screnu.

Per sapè quantu hè largu u screnu, avete bisognu di sapè quanti pixel sò in a matrice.Quandu u segnu hè stallatu è attivatu, ogni pixel pò lampà nantu à u so propiu è apparisce mentre viaghja cù u cartellu.Un mudellu on-off carica ogni luce LED, risultante in una signalazione visuale accattivante.

Diversi tipi di segni LED programmable

A signalazione LED hè un modu fantasticu per attirà l'attenzione à a vostra marca è impegnà cù i cunsumatori.Se vulete acquistà unu per a vostra cumpagnia, ci sò parechje scelte per sceglie.I segni LED ponu vene in una larga varietà di forme, dimensioni, culori è stili.Scuprite quale cunvene u vostru affari u megliu cù questi cinque tipi di segni LED elencati quì sottu.

Segnale LED per l'internu è l'esterno

Hè pussibule cumprà signalazioni LED per l'usu interni o esterni, è sò dispunibili in una varietà di dimensioni, funzioni è capacità.Sicondu i vostri obiettivi di marketing è di prumuzione, a vostra cumpagnia pò esse benefiziu più di un tipu di prumuzione chì l'altru.

Per attruverà novi clienti à a vostra cità, in particulare quelli chì viaghjanu da luntanu, pudete vulete cunsiderà a stallazione di un segnu LED programmable outdoor.Per d 'altra banda, sè vo site in una zona di vendita al dettaglio cù parechje persone chì passeghjanu, un segnu LED in l'internu o fora di a vostra attività puderia aiutà à cunvince più persone à cumprà subitu, facendu sapè di offerte è promozioni.

Segnale LED bifacciale

Pudete influenzà significativamente a vostra zona cù un segnu LED à doppia faccia.Questa hè una di e variità più esteticamente piacevuli.Pudete vede a stessa foto, missaghju, o video nantu à i dui lati, o pudete mudificà ogni latu cum'è vede apprupriatu.

Segnale LED cù illuminazione piena di culore

A signalazione LED à colori pò esse usata sia in l'internu sia in l'esterno.Questi signali flessibili permettenu di cambià a visualizazione d'alta definizione cum'è spessu.I missaghji di testu, i filmi full-motion, l'animazioni è i gràfici realisti ponu esse usatu per uttene u vostru messagiu davanti à un publicu più largu.

Segnale LED tricolore

Rossu, verde è giallu sò i sfumaturi primari di a segnaletica LED tricolore.Pudete aduprà missaghji di testu, ritratti attraenti è animazioni per cunnette cù i cunsumatori.A dichjarazione o u disignu pò esse cambiatu, cum'è cù a signaletica di culore è doppia faccia!

Una versione unicu culore di segnaletica LED

I segni LED cù un solu culore, cum'è una tinta gialla brillanti o ambra, sò i più simplici è ancu abbastanza forti.Sè vo circate qualcosa abbastanza chjuca per mette in una finestra o nantu à un pruduttu, avete assai opzioni.I gràfici simplici è i missaghji ponu esse mandati à u vostru audience in seconde.

Pros è cuns di aduprà un signu LED programmable

I segni LED anu parechji vantaghji / vantaghji.I seguenti sò esempi:

User-friendly

I culori di u vostru segnu LED, a formulazione è l'opera d'arte ponu esse facilmente cambiati.I segni LED ponu esse programabili, cusì pudete fà chì u vostru caratteru pare diversu in ogni mumentu.Ùn avete micca bisognu di cumprà o installà qualcosa extra per utilizà a vostra segnaletica LED per prumove affari promozionali o sconti per via di a so versatilità.

Durable

I segni LED ùn sò micca solu versatili, ma sò ancu longu.I segni LED anu una vita di bulbe di 100 000 ore o più, chì hè assai più di i segni illuminati tradiziunali.

Cost-efficace

Quandu si cunsiderà a vita estesa di i segni LED è u so bassu cunsumu d'energia, truverete chì sò abbastanza convenienti.Questi segni mettenu assai luce cù poca electricità, facendu l'alternative ideali di risparmiu d'energia per a vostra attività.

A signalazione LED hà ancu parechji inconvenienti, cum'è: 

Caru

A signalazione LED hà u svantaghju di esse pruibitivamente caru quandu hè acquistatu prima.In u risultatu di u so prezzu bassu, venenu cun un costu iniziale altu.I prezzi di a luce LED anu calatu significativamente in l'anni precedenti, ancu s'ellu fermanu più di quelli di e fonti di luce convenzionali.

Temperature

Mantene e vostre luci LED fresche per prevene u surriscaldamentu.Quandu i segni LED chì utilizanu assai putenza diventanu troppu caldi, ponu andà in modu overdrive è ùn funziona micca.Un dissipatore di calore hè un must-have per a vostra segnaletica LED.Ùn saranu micca troppu caldi in questu modu.

Qualità bassa / scarsa

U mercatu hè pienu di segni LED di qualità varieghja chì varieghja da i prudutti più altu à i più budget-friendly.Un segnu LED chì hè statu impropriamente custruitu si deprezzarà più rapidamente è darà visuale indesevule s'ellu hè acquistatu.

Ci sò suluzione megliu à i vostri bisogni di publicità?

Iè, ancu s'ellu ùn avete micca un signale LED, ci sò ancu parechje manere di publicità a vostra attività.I segni LED ponu esse un grande postu per cumincià sè site novu in u mondu cummerciale.Pudete ancu diversificà i vostri sforzi di publicità creendu siti web, cunti di e social media è altri tipi di presenza in linea per ghjunghje à un publicu più largu.Una volta chì a vostra cumpagnia hà guadagnatu ricunniscenza in u mondu sanu, avete avà a libertà di aghjurnà a vostra strategia di marketing in ogni mumentu.

Segnale LED programmabile 1


Tempu di Postu: Apr-24-2022