SMD & COB & GOB LED Quale sarà a tendenza di a tecnulugia LED?

SMD & COB & GOB LED Quale sarà a tecnulugia guidata di tendenza?

Dapoi u sviluppu di l'Industria Display LED, una varietà di prucessi di pruduzzioni è imballaggio di tecnulugia di imballaggio Small-pitch sò apparsu unu dopu l'altru.

Da a tecnulugia di imballaggio DIP precedente à a tecnulugia di imballaggio SMD, à l'emergenza di a tecnulugia di imballaggio COB, è infine à l'emergenza ditecnulugia GOB.

 

Tecnulugia di imballaggio SMD

https://www.avoeleddisplay.com/rental-led-display-r-series-product/
Tecnulugia di display SMD LED

 https://www.avoeleddisplay.com/gob-led-display-product/

SMD hè l'abbreviazione di Surface Mounted Devices.I prudutti LED incapsulati da SMD (tecnulugia di superficia) incapsulanu tazzi di lampade, parentesi, wafers, leads, resina epossidica è altri materiali in perle di lampada di diverse specificazioni.Aduprate una macchina di piazzamentu d'alta veloce per saldarà e perle di lampade nantu à u circuitu cù a saldatura di reflow à alta temperatura per fà unità di visualizazione cù diverse pitture.

Tecnulugia LED SMD

A spaziatura minima SMD espone generalmente i perle di lampa LED o usa una maschera.A causa di a tecnulugia matura è stabile, u costu di fabricazione bassu, una bona dissipazione di u calore è un mantenimentu convenientu, occupa ancu una grande parte in u mercatu di l'applicazioni LED.

Display LED SMD principale utilizatu per l'affissioni di display LED fissi esterni.

Tecnulugia di imballaggio COB

COB LED
Display COB Led

 Display LED COB

U nome cumpletu di a tecnulugia di imballaggio COB hè Chips on Board, chì hè una tecnulugia per risolve u prublema di dissipazione di calore LED.Comparatu cù in-line è SMD, hè carattarizatu da u risparmiu di spaziu, simplificà l'operazioni di imballaggio, è avè metudi di gestione termale efficaci.

Tecnulugia LED COB

U chip nudu aderisce à u sustrato d'interconnessione cù cola conduttiva o non-conduttiva, è dopu u ligame di filu hè realizatu per realizà a so cunnessione elettrica.Se u chip nudu hè direttamente espostu à l'aria, hè suscettibile à a contaminazione o dannu artificiale, chì affetta o distrugge a funzione di u chip, cusì u chip è i fili di ligame sò incapsulati cù cola.E persone chjamanu ancu stu tipu d'encapsulazione una incapsulazione suave.Havi certi vantaghji in termini di efficienza di fabricazione, bassa resistenza termica, qualità di luce, applicazione è costu.

SMD-VS-COB-LED-Display

05

Display LED COB principale utilizatu in spazii interni è chjuchi cù Display LED Efficient Energy.

Prucessu Tecnulugia GOB
Display LED GOB

https://www.avoeleddisplay.com/gob-led-display-product/ 

Comu tutti sapemu, e trè tecnulugia di imballaggio maiò di DIP, SMD è COB finu à avà sò ligati à a tecnulugia di u chip LED, è GOB ùn implica micca a prutezzione di chip LED, ma nantu à u modulu di visualizazione SMD, u dispusitivu SMD. Hè un tipu di tecnulugia protettiva chì u pede PIN di u bracket hè pienu di cola.

GOB hè l'abbreviazione di Glue on board.Hè una tecnulugia per risolve u prublema di prutezzione di lampa LED.Utiliza un novu materiale trasparente avanzatu per imballà u sustrato è a so unità di imballaggio LED per furmà una prutezzione efficace.U materiale ùn hè micca solu una trasparenza super alta, ma ancu una superconduttività termale.U picculu pitch di GOB pò adattà à qualsiasi ambiente duru, rializendu e caratteristiche di vera umidità, impermeabile, polvere, anti-collisione è anti-UV.

 

In cunfrontu cù u Display LED SMD tradiziunale, e so caratteristiche sò una alta prutezzione, a prova di umidità, impermeabile, anti-collisione, anti-UV, è pò esse usata in ambienti più duri per evità lumi morti di grande superficie è luci di goccia.

In cunfrontu cù COB, e so caratteristiche sò un mantenimentu più simplice, un costu di mantenimentu più bassu, un angolo di vista più grande, un angulu di vista horizontale, è l'angolo di vista verticale pò ghjunghje à 180 gradi, chì ponu risolve u prublema di l'incapacità di COB di mischjà luci, modularizazione seria, separazione di culore, povira flatness di a superficia, etc.

GOB principale utilizatu nantu à l'Indoor LED Poster Display Digital Advertising Screen.

I passi di pruduzzione di i novi prudutti di a serie GOB sò apprussimatamente divisi in 3 passi:

 

1. Sceglie i migliori materiali di qualità, perle lampade, suluzioni IC spazzola ultra-alta di l'industria, è chip LED di alta qualità.

 

2. Dopu chì u pruduttu hè assemblatu, hè invechjatu per 72 ore prima di potting GOB, è a lampada hè pruvata.

 

3. Dopu à u GOB potting, invechjate per un altru 24 ore à ricunfirmà a qualità di u produttu.

 

In a cuncurrenza di tecnulugia di imballaggio LED di picculi pitch, imballaggio SMD, tecnulugia di imballaggio COB è tecnulugia GOB.In quantu à quale di i trè pò vince a cumpetizione, dipende da a tecnulugia avanzata è l'accettazione di u mercatu.Quale hè u vincitore finale, aspittemu è vedemu.


Tempu di posta: 23-novembre-2021