Stadio LED Screen - Considerazioni principali di sceglie unu

Stadio LED Screen - Considerazioni principali di sceglie unu

Perchè avete bisognu di una pantalla LED per u stadiu?

A storia di i schermi LED di stadiu

Cosa à cunsiderà quandu sceglie schermi stadiu-LED?

Hè LED o LCD megliu per vede fora?

Cumu sceglie u pitch di pixel ghjustu per una schermu LED di stadiu?

Cunclusioni

https://www.avoeleddisplay.com/sports-led-display/

Stadium AVOE schermi LEDsò usati di più in più per vede l'imaghjini in l'avvenimenti sportivi.Aiutate à intrattene a folla, trasmette missaghji è furnisce una sperienza memorable per i spettatori.Sè state cunsiderà installà unu in u vostru stadiu o arena, allora site ghjuntu à u locu ghjustu!Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a scelta di una schermu led di stadiu: cumu si sò evoluti cù u tempu;per quale tipu di cuntenutu ponu esse usatu;quale tipu di tecnulugia hè megliu adattatu per a visualizazione esterna;perchè u pixel pitch importa quandu sceglite un schermu LED o LCD - è assai di più.

Perchè avete bisognu di una pantalla di visualizazione per u stadiu?

Sè vo pussede un stadiu di football, allura vi sò più chè prubabile cuscenza di l 'impurtanza di un screnu di visualizazione.Sia chì avete bisognu di mostrà video in diretta, publicità, o filmati di ghjocu da un altru stadiu, ùn ci hè micca megliu modu per trasmette u vostru messagiu chè cun un tavulinu di alta qualità chì pò esse vistu da tutti in i stand.Eccu i benefici di l'usu di una pantalla di visualizazione per u stadiu.

1. Longer lifespan

I schermi di visualizazione per u stadiu anu una vita assai più longa è ponu esse aduprati più spessu cà i tabelli tradiziunali.A vita media di una pantalla LCD o LED hè di circa 25 000 ore (circa ottu anni).Questu significa chì l'aspettativa di vita tipica durà assai oltre ogni ghjocu ghjucatu in u vostru stadiu!

I schermi ùn sò micca cusì suscettibili à e cundizioni climatichi cum'è a pioggia, a neve, o u sole, perchè sò fatti per superà questi fatturi ambientali.Puderanu bisognu di qualchì aghjustamentu per mantene a so luminosità quandu piove fora, ma questu ùn hè micca un prublema.

2. Power saver

A schermu di display LED di stadiuhè ancu un risparmiu di energia.Questu significa chì pò riduce l'usu di u putere di u vostru stadiu, chì puderia traduce in risparmi per voi à longu andà.Anu ancu aiutà à mantene i costi di l'energia è vi permettenu di spegne o di attenuà qualsiasi altra forma tradiziunale di illuminazione in u vostru locu sportivu - questu include spotlights nantu à a signalizazione, luci di sicurezza intornu à i posti di sedie, è ancu lumi decorativi interni in tuttu u stadiu. .

I schermi di visualizazione sò fatti cù una retroilluminazione LED, cusì usanu assai menu elettricità cà i pannelli LCD (chì necessitanu un rinfrescante constante).A prossima volta chì e vostre bollette di utilità ghjunghjenu, cunsidereghja quante ore à ghjornu sti schermi avissiru funzionatu senza elli!

3. Cuntrolla di illuminazione programmable

I schermi di visualizazione offrenu ancu un cuntrollu di illuminazione programabile integratu, chì pò esse usatu per creà una atmosfera unica in u vostru stadiu.Questu significa chì pudete cambià cumu si vede secondu u ghjocu chì hè ghjucatu, ancu durante a mità di tempu o altre pause trà i ghjoculi!

Un schermu LED permetterà parechji effetti di luce predeterminati, cum'è transizioni liscia da u culore à u culore, luci lampeggianti, effetti stroboscopici (per esempiu, fulmini), fading in / out, etc. Questu permette di fà veramente a vostra visualizazione si distingue creendu qualcosa. memorabile per i fan di tutte l'età.

Oghje, un saccu di app sò dispunibuli chì aiutanu à cuntrullà queste funzioni remotamente via una cunnessione WiFi - fantasticu sè ùn site micca vicinu à u locu quandu fate cambiamenti!

4. Più prufessiunale è presentable

I schermi di visualizazione furniscenu un aspettu più prufessiunale è presentable per u vostru stadiu.A grande dimensione è l'alta qualità di l'imaghjini aiutanu à creà una sensazione generale chì hè assai sfarente di ciò chì avete da ottene cù l'usu di tabelli tradiziunali (per esempiu, tavulini flip-board o lavagne).

Un bon esempiu di sta diffarenza hè quandu paragunate LED vs LCD displays: schermi LED sò generalmente più grande in grandezza per via di a so risuluzione più altu per ch'elli ponu mustrà un testu chjaru è detallatu è ancu gràfiche cum'è logò;mentre chì i pannelli LCD anu risoluzioni più bassu chì ponu risultatu in testi sfocati o video distorti s'ellu ùn hè micca dimensionatu bè.

5. Un modu extra per fà publicità

I schermi AVOE LED Display ponu ancu esse usatu cum'è una manera diversa di fà publicità.Truverete chì i schermi di visualizazione di u stadiu sò spessu un spaziu populari per l'annunzii, per quessa chì vede tutti l'annunzii in TV durante l'avvenimenti sportivi maiò (per esempiu, a Copa Mondiale o l'Olimpiadi).Hè impurtante di nutà, però, chì se u vostru locu hà qualchì tipu di restrizioni quandu si tratta di sponsorizzazioni, allora solu certi annunzii seranu permessi quì - ma questu hè sempre una grande opportunità!

Ci hè assai più benefizii cà l'usu di schermi guidati da u stadiu in quantu à l'efficienza è u risparmiu di costu, dunque assicuratevi di includere queste considerazioni quandu sceglite u vostru prossimu board!

A storia di i schermi guidati di u stadiu

Una cumpagnia chjamata Jumbotron hè stata unu di i primi à vende schermi guidati da u stadiu.L'annu era 1985, è cercanu un modu per fà u so pruduttu più cumpetitivu in un mercatu digià affollatu - ma questu hè quandu i display LED hà veramente cuminciatu à decolla!Questu hà risultatu in certi cambiamenti maiò chì anu sempre un impattu cumu si sò cuncepiti sti schede oghje:

I stadii cù capacità elevate avianu bisognu di risoluzioni più elevate per via di un gran numaru di persone chì fighjanu da luntanu, mentre chì i posti più chjuchi anu benefiziu da l'usu di pannelli di risoluzione più bassa, postu chì saria abbastanza difficiule di pruvà à vede ciò chì succede nantu à u screnu senza più limitazioni (per esempiu, sfocatura).

In u 1993, a Digital HDTV Grand Alliance hà introduttu a tecnulugia HDTV in a so nova installazione di scoreboard digitale in i Stati Uniti.

U prossimu cambiamentu maiò era di utilizà a tecnulugia LCD per i display di stadiu invece di i schermi LED tradiziunali.Questu hà permessu una risuluzione più alta chì hà facilitatu i spettatori è anguli di vista migliurati - chì significa chì ci hè menu distorsione ancu s'è vo guardate da un angolo stranu!Ma questu significava chì i pannelli di mostra ùn sò più limitati à esse solu quattru piedi di larghezza cum'è prima, perchè puderanu esse più grande senza sacrificà a qualità (per esempiu, 160 inch)!Questu hè statu unu di i più grandi cambiamenti in u disignu di sti tavulini da tandu.

Cosa à cunsiderà quandu sceglie schermi stadiu-LED?

Ci hè parechje aspetti da cunsiderà quandu sceglite una schermu LED di stadiu.Quessi ponu esse;

1. Efficienza energetica è cuntrastu di luminosità

Quandu si cunsiderà un schermu guidatu da u stadiu, hè impurtante cunsiderà l'efficienza energetica è u cuntrastu di luminosità.

U scopu tutale di sti tavulini hè cusì chì a ghjente pò vede ciò chì succede - è s'ellu ùn pò micca, allora ùn ci hè micca veramente assai puntu!Ùn aiuta à nimu nè quandu i display sò scuri o troppu brillanti, postu chì questu puderia esse dannusu à i telespettatori in certi casi (per esempiu, quelli chì anu epilessia).

Dunque, avete bisognu di una visualizazione cù una bona cobertura in tutti i spettri di luce, cum'è luci calde, è una cun un livellu ottimale di cuntrastu di luminosità perchè questu assicurarà chì tuttu hè chjaru nantu à u screnu senza esse distracting eccessivamente.

2. Scelta di stallazione

Sè avete da investisce in una schermu guidata da u stadiu, deve esse stallatu currettamente per chì tutti i spettatori ponu vede a visualizazione bè.Questi schermi varienu da ottu piedi di larghezza finu à 160 inch, è quattru scelte di stallazione diverse dependeranu di a dimensione di u vostru locu (per esempiu, se avete un spaziu pocu, allora u muru hè probabilmente megliu per questu).

Per i lochi più grande cù più spaziu dispunibule, pò esse una opzione di installà cum'è schermi montati in pavimentu o in u tettu chì permettenu risoluzioni più altu perchè hè stallatu à u livellu di l'ochju invece di sottu à u livellu di a terra!Ma questi necessitanu qualchì travagliu supplementu quandu si tratta di parentesi di muntatura, etc., mentri un prufilu bassu - cum'è un inch altu - ùn hà micca bisognu di travagliu supplementu.

3. Viewing distanza è angle

Quandu si tratta di schermi guidati da u stadiu, avete bisognu di cunsiderà quale distanza di vista è angulu sò richiesti.

Per esempiu, se u vostru locu hà assai posti in u spinu, allora forse ùn ci hè micca bisognu di grandi schermi cù alta risoluzione perchè ùn saranu micca visti bè da una distanza cusì longa!Ma più importantemente, questu significa chì quelli spettatori à u spinu avarà una sperienza eccellente à fighjà senza alcuna interferenza o distorsione, chì pò accade quandu si vede nantu à una schermu più chjuca - ancu una grande quant'è quattru piedi di larghezza.

Tuttavia, sè vo circate di una risoluzione più alta per via di limitazioni di spaziu, allora i display low-profile sò probabilmente più adattati in questi casi induve a sicurità ùn hè micca assai prublema.

4. Prutezzione di u screnu

In u passatu, i schermi LED di stadiu eranu propensi à danni per l'usura di l'usu regulare.Tuttavia, i recenti avanzati in a tecnulugia anu resu assai più difficiuli per questi schermi per esse graffiati o crackati - cusì a prutezzione di u screnu hè avà assai menu di prublema.Questu ùn significa micca chì evità stu aspettu sanu, ancu s'ellu ci sò ancu casi induve questu pò accade se u vostru locu hà spaziu limitatu.

Alcune opzioni pussibuli per mantene a vostra visualizazione prutetta includenu: utilizendu cinta di polizia o film protettivu nantu à l'ambienti (per esempiu, pareti circundante), aghjunghjendu strati supplementari cum'è pellicola di bolle, etc.;ma ancu solu cura quandu li pulisce cù detergenti liquidi, chì puderianu risultatu in i marchi ligati à l'acqua esse lasciati in u bordu stessu).

Hè LED o LCD megliu per vede fora?

Questu pò esce da preferenza secondu u vostru locu è ciò chì avete bisognu di i display.

I schermi LED sò più brillanti, più culuriti, è anu una risuluzione megliu cà i LCD, chì significa chì sò grandi per quelli chì volenu una maghjina più nitida, ma ùn aiuta ancu chì i LED necessitanu menu putenza, cusì risparmianu soldi à longu andà. !

Tuttavia, i LCD offrenu un vantaghju quandu sò usati fora perchè e so retroilluminazione ponu esse disattivate (mentre chì i LED ùn ponu micca), significatu chì questu puderia esse impurtante s'ellu ùn l'utilizate micca di notte o durante e cundizioni nuvole.Hanu ancu un rapportu di cuntrastu più altu, chì hè essenziale per e persone cù una vista povera, postu chì migliurà a visibilità di u testu aumentendu a diffarenza di luminosità trà l'imaghjini / texture di u primu pianu è di u fondu.

Cumu sceglie u pitch di pixel ghjustu per una schermu LED di stadiu?

U pitch di pixel di a visualizazione hà da ghjucà una grande parte in quantu l'imaghjini chjari è croccanti sò nantu à u screnu, ma dipende ancu da altri fattori, cum'è a distanza di vista, a risoluzione, etc. Per esempiu, sè vo circate di schermi utilizati fora , ùn ci hè nunda di spende soldi in alta risoluzione perchè ùn si vedenu micca da luntanu !Allora questu hè qualcosa di piglià in contu quandu sceglite quale schermi di stadiu-LED avete bisognu.

Cunclusioni

Ci hè parechje cose da cunsiderà quandu sceglite i schermi LED di stadiu appropritatu, cum'è a distanza è l'angolo di vista, a scelta di l'installazione, a qualità di vista, etc. Tuttavia, sè ùn site micca sicuru di quale tipu di display hè megliu per u vostru locu, allora ci hè. ùn ci hè bisognu di preoccupari perchè stu post di u blog duverebbe sperendu avè furnitu uni pochi di punti nantu à cumu sceglie cun prudenza.

https://www.avoeleddisplay.com/sports-led-display/


Tempu di Postu: Feb-11-2022