Stage Rental AVOE LED Screen: Produttu, Design, Cunsigliu 2022

Stage Rental AVOE LED Screen: Produttu, Design, Cunsigliu 2022

A schermu LED AVOE di affittu di scena, chjamatu ancu display LED di fondo, hè un rolu vitale di u palcuscenicu è esprime l'atmosfera di spettaculi.Siccomu i display LCD è a TV ùn ponu micca ottene un splicing senza saldatura è un grande schermu LED, cusì u display LED diventa u fattore sempre impurtante per i studii, è gode di una cota di mercatu crescente in u mondu.
In questu articulu, avemu da presentà à voi cumu l'affittu di u palcuscenicu di l'esposizione LED migliurà l'effettu visuale tutale di e prestazioni, è cumu pudete sceglie u megliu è u più apprupriatu per mette in risaltu i prughjetti.

https://www.avoeleddisplay.com/rental-led-display-r-series-product/

Cumu Stage Rental AVOE LED Screen Highlight Whole Stage?

1. Luminosità

Rental AVOE LED Display hà un benefiziu evidenti cumparatu cù altri tipi di media di publicità, chì hè una luminosità alta pò fà chì mostra l'imaghjini chjaramente è vivi.
Questa funzione hè particularmente impurtante per l'avvenimenti esterni è i spettaculi di scena.Inoltre, questu aiuta à accende l'intera scena attivamente per l'avvenimenti interni, ùn importa quanti o menu altri equipaghji di illuminazione sò presentati nantu à u palcuscenicu.

2. Disponibilità

Comu sapete, in generale, i schermi LED AVOE di affittu di scena ponu esse persunalizati è sò dispunibuli in una varietà di dimensioni è tipi.Questu significa chì pudete cumprà o affittu quellu chì u più adattatu per i vostri avvenimenti sia un grande avvenimentu cù millaie di invitati, o solu un picculu avvenimentu.Questu hè un vantaghju chì altri tipi di media di publicità ùn ponu micca furnisce.

3. Deliver cuntenutu in vari metudi

I schermi LED AVOE ponu risponde à u requisitu di diversi metudi di ghjocu cumpresi a visualizazione di l'imaghjini, a riproduzione, MV, primi piani, filmi, file audio è cusì.
Ci hè dui manere di cuntrollu, unu hè u cuntrollu sincronu, è l'altru hè u cuntrollu asincronu.Utilizendu cuntrolli LED avanzati è altri equipaghji corollarii, u screnu di u palcuscenicu LED pò ottene un rendimentu di ghjocu fluidu, detallatu è fluidu senza ritardu.

4. Crea vibe immersive

Cuuperendu cù l'illuminazione prufessiunale, i video è a musica, u video wall LED pò creà effetti visuali speciali è grandi chì vi portanu in u fenomenu immersivu.
Questa visualizazione pò esse più creativa se ti piace, per esempiu, pò esse un muru LED curvatu flessibile per vede l'imaghjini in una manera più chjara, ùn importa ciò chì l'angolo anu l'audienza.L'audienza pò fighjà tuttu ciò chì passa è passanu un tempu piacevule.

5. User-friendly

Hè faciule è simplice per uperà i schermi.Ùn ci sò micca principii sufisticati daretu à l'operazione, è solu uni pochi di passi simplici pudete eseguisce bè i vostri display.U software hè basicamente faciule da capisce è aduprà.
Un altru puntu grande nantu à i display LED di u matrimoniu hè chì avete sempre diverse opzioni di cunnessione cum'è DVI, HDMI, VGA è HD-SDI, è pò sustene quasi ogni tipu di formati media.

6. Interattività

I display interattivi AVOE LED ghjucanu un rolu crescente in tuttu u mercatu.Comparatu cù i display LED tradiziunali, i schermi LED interattivi ponu ottene a cumunicazione è u feedback in tempu reale cù l'audienza.
Per esempiu, u palcuscenicu interattivu di u palcuscenicu AVOE LED chì s'illuminarà quandu e persone pisanu.Questu pò cuntribuisce à l'esperienza straordinaria ligata à l'audio è a visualizazione.
Avà, avemu capitu quantu utile è impurtante prughjettu di affittu di schermu di u palcuscenicu LED per a performance finale eccezziunale.Allora, cumu pudemu avè un schermu LED AVOE d'alta qualità cù un altu costu-efficienza?Andemu à u prossimu capitulu cun noi.

https://www.avoeleddisplay.com/rental-led-display-r-series-product/

Cumu sceglite u Display LED AVOE di Affittu Stage Right?

1. Scelta dritta schermu principale è sottu schermu.

Per a visualizazione LED di u palcuscenicu principale, hè cunsigliatu di sceglie un display LED di pixel altu, postu chì generalmente i schermi principali mostraranu a trasmissione in diretta di u spettaculu in tempu reale, o pigliate a carica di visualizà i principali materiali audio è video.Inoltre, a dimensione hè generalmente grande.
Dunque, se a definizione ùn pò micca risponde à un altu requisitu, a schermu pò sembra grossa è affetterà seriamente l'esperienze di visualizazione.
In generale, ricumandemu chì u pixel pitch sottu P6mm per a pantalla principale.
È per u sub-schermu, pudete avè più liberu di sceglie diverse forme è dimensioni innovative.Per esempiu, schermi curvi in ​​forma di S, display LED cilindrici, display LED cubi, etc.

2. Installazione faciule è armadiu di luce

Siccomu u prugettu pò esse u travagliu è u tempu, hè megliu d'utilizà armari di luce chì sò faciuli d'installà.A facilità d'installazione è u trasportu pò salvà assai tempu, energia è ancu costu.Inoltre, l'adopru struttura standardizata pò ancu simplificà tuttu u prucessu.

3. Multi-funziunali LED Control System

Per furnisce u cuntenutu accuratamente, u sistema di cuntrollu deve esse affidabile, è pò ottene una trasmissione di segnali à alta velocità, una grande capacità di carica, una cascata d'alta efficacia, etc. Per piacè sceglite una carta di cuntrollu LED d'alta qualità èPudete cunsiderà u processatore video LED per aiutà à ottene più funzioni cumpresi a riproduzione simultanea, l'effettu speciale di i materiali video è altri effetti di ghjocu. 

4. Sceglie u fornitore dritta

Oghje, a tecnulugia di l'Internet hè avanzata è pudete ottene una longa lista di fornituri s'ellu cerca solu in Internet.Ma, cumu sceglie quellu chì hè veramente affidabile è pò offre boni prudutti è servizii?Basta à cunsiderà da l'aspetti chì listemu quì sottu:

a.Servizi

Prima, i servizii tecnichi prufessiunali chì ponu guidà i pussibuli prublemi tecnichi.
Siconda, serviziu in situ.Ch'elli anu una guida specializata è una capacità adatta per sustene.
Terzu, servizii di pre-vendita.A cumpagnia deve furnisce un pianu maturu è detallatu per i prughjetti di affittu di schermi LED.

b.Qualificazione

Qualificazione quì ùn significa micca solu certificazione, ma ancu sperienze speciali in u display LED di scena.A scelta di una cumpagnia chì hà parechje sperienze di prughjettu speciale in i tipi di avvenimenti chì vi tenete pò esse una azzione sicura.

c.Altri equipaggiu

Eccettu da u screnu stessu, l'equipaggiu corollariu hè ancu meritatu di esse cunsideratu.Per esempiu, prucessore video LED, LED sender è altri accessori.
Questi accessori anu ancu un grande impattu nantu à u prezzu finali è l'effettu di visualizazione, è ponu esse cusì impurtante cum'è a pantalla stessu.

Cunclusioni:

Oghje, avemu discututu stage schermu LED affittu: ciò chì sò i so funzioni principali vi ponu aduprà à lampà u palcuscenicu, è quantu à sceglie u dirittu stage schermu LED affittu.Per più infurmazioni utili nantu à u display LED è u sistema di cuntrollu LED, benvenuti à cuntattateci.


Tempu di Postu: Apr-28-2022