Taxi Top Display LED

Chì ghjèTaxi Top Display LED?
Taxi esiste in ogni locu, Taxi hè diventatu sempre più necessariu in a nostra vita di ogni ghjornu.Cum'è a ghjente sà, u simbulu di u taxi hè a scatula luminosa in cima di a vittura cù a parolla "TAXI".A cumpagnia di taxi scopre chì ponu guadagnà soldi extra mettendu un annunziu nantu à a cima di u light-box.

A publicità mobile hè diventata sempre più populari, pudete vede in ogni locu.Hè largamente utilizatu per publicità, consegna di cibo, Uber, cumpagnie di taxi, etc.

L'antica publicità tradiziunale nantu à a scatula luminosa mantene per un tempu assai longu finu à chì u display LED di taxi hè surtitu per rimpiazzà.

Perchè u display LED Taxi Top pò rimpiazzà a scatula luminosa?
A light-box hà limiti: difficiuli di cambià l'annunziu è solu puderia mette ritratti nantu à questu.Ma, u display Taxi Top LED puderia cambià facilmente i publicità in ogni locu in ogni mumentu.In più, i monitors LED Taxi Top per visualizà publicità video creative è captivanti chì trasmettenu a marca è u cuntenutu promozionale mentre e vitture guidanu attraversu lochi pertinenti (à i tempi pertinenti)

Hè u pruduttu perfettu per fà publicità in cima di u taxi.Cum'è un novu media per a diffusione di l'infurmazioni publicitarii, ùn solu furnisce un livellu più altu u serviziu per i passageri, ma ancu porta enormi profitti à l'operatori.

Cumu funziona a publicità cù una publicità superiore di taxi?
Per i taxis chì sò pussede da una cumpagnia di taxi principale, tutti i schermi LED sopra i so taxi seranu cuntrullati da elli.Questu significa chì ogni individuu chì cerca di publicità nantu à queste schermi duverà pagà a cumpagnia direttamente per u spaziu di publicità.

Probabilmente sarete incaricatu da u numeru di schermi chì sceglite per publicità, a quantità di tempu chì vulete i vostri banners up è tuttu ciò chì u cuntrattu di a cumpagnia implica.

https://www.avoeleddisplay.com/taxi-roof-led-display/

Taxi Top Display LED

Perchè ottene una schermu LED hè una bona idea
A publicità mobile in i veiculi di transitu diventerà prestu un metudu accettabile è più diffusa di prumove l'imprese.A maiò parte di l'imprese cercanu di truvà una manera di publicità cù a vostra cumpagnia.Questu face assai soldi in entrate

U costu di publicità di publicità hè totalmente dipendente da voi cum'è u pruprietariu di u taxi.Questu vi permette un margine di rivenutu di a vostra scelta

Cù i costi di publicità esorbitanti in u mercatu, u costu di publicità publicità in u tempu rimbursà u costu iniziale di cumprà u screnu.

Cù una portata di circa 300.000 persone per ghjornu, questu hè un grande investimentu se sti punti di vista sò cunvertiti in vendita.

Cuntattateci per un display LED top taxi
AVOE LEDhè spicializata in display LED creativi è suluzioni, cum'è display LED top taxi, poster LED digitale, schermu LED flessibile, schermu LED interni, segnu LED circular è schermu LED adattatu è soluzioni integrate.Hè ancu un grande benefiziu per noi cù suluzioni è prughjetti persunalizati.

U nostru display LED creativa hè largamente utilizatu per esibizioni, cunferenze, avvenimenti, divertimenti, aeroporti, alberghi, banche, centri commerciali, etc. Se avete bisognu, ùn esitate micca à cuntattateci.


Tempu di post: 25-oct-2021