L'usu di display led

Ciò chì sapemu hè chì l'applicazione di i prudutti LED hè stata assai larga.Chì ghjè u scopu di a so applicazione avà?Parlemu di e so cunniscenze cunnesse in dettu, in modu chì pudete capisce megliu a so cunniscenza cunnessa.

Quì avemu parlatu di qualchi appiicazioni di i prudutti LED.Sè vo vulete sapè di più, avemu da cuntinuà à presentà a cunniscenza pertinente circa i prudutti LED.

1. Information display U valore putenziale di visualizazione di l'infurmazioni, display digitale è diversi schermi di l'apparecchi elettrici ligati à strumenti elettronichi, è ancuDisplay LED, hè assai grande, chì avemu amparatu attraversu l'investigazione è a ricerca.

2. I semafori di u trafficu sò usati per u trafficu urbanu, autostrade, ferrovie, aeroporti, navigazione è navigazione fluviale.

3. Lampade di l'automobile: lampi interni è esterni di l'automobile, lampade turnate, lampade di frenu, lampi di nebbia, fanali, display di strumenti è illuminazione, etc.

4. Luce puntuale LED di retroilluminazione di piccula dimensione: menu di 10 inch, principarmenti utilizatu per i telefunini, MP3, MP4, PDA, camere digitali, videocamere è attrezzature di fitness;Retroilluminazione di dimensione media: trà 10 inch è 20 inch, principarmenti utilizatu per l'urdinatori portatili, i monitor di l'urdinatore è diversi monitori;Retroilluminazione di grande dimensione: più di 20 pollici, principarmenti utilizatu per a pantalla LCD di TV in culore.

5. Sicondu u scopu di l'applicazione di i prudutti esistenti, l'illuminazione di semiconductor hà parechji tipi, chì sò cumunamenti i seguenti:

Illuminazione esterna di u paisaghju: tubu di guardrail LED, luce di proiezione LED, striscia di luce LED, luce profilata LED, tubu di luce digitale LED, luce sepolta, luce di prato, luce subacquea, etc.

Illuminazione di sicurezza: lampadina di minatore, lampada a prova di esplosione, lampada d'emergenza, indicatore di sicurezza, etc.

Illuminazione speciale: lampade di illuminazione militare, lampade di illuminazione di radiazione medica non termale, lampade di trattamentu, lampade di sterilizazione, lampade di illuminazione speciale per i culturi è i fiori, lampade biologiche speciali, lampade LED speciali separati da celle solari fotovoltaiche, etc.

Illuminazione di l'internu: lampada da parete, lampada a sospensione, lampada incrustata, lampada spot, lampada d'angolo di parete, piastra luminosa aereo, lampada a griglia, lampada fluorescente, downlight, lampada di scorrimentu variabile, etc.

Illuminazione speciale: illuminazione portatile (torcia, lampada frontale), poca luce (lampada di corridoio, lampadina di porta, lampada di tribunale), lampada di lettura, lampada di microscopiu, lampada di proiezione, lampadina di camera, lampada di scrivania, lampada di strada, etc.

Illuminazione generale : illuminazione generale per uffizii, buttreghi, alberghi è famiglie

e26b1ddc


Tempu di posta: 22-Nov-2022