Ultimate Guide - Tuttu ciò chì tocca à mette un cartellone digitale

[Guida Ultima] Tuttu ciò chì riguarda l'installazione di un Billboard Digitale

Cosa hè a Publicità Digitale di Billboard?

Differenza trà Billboards Tradiziunali è Digital Billboards

Chì sò i Beneficii di l'usu di Billboards Digitali?

Lochi adatti per l'installazione di cartelloni digitali

Quantu custa per mette un cartellone digitale?

Fattori da cunsiderà quandu si mette un cartellone digitale

Bottom Line

https://www.avoeleddisplay.com/

A publicità digitale hè diventata a norma di marketing per quasi tutte l'industrii è l'imprese.Sapete chì l'annunciatori americani anu spesu più in annunzii digitali in 2020 da 15% malgradu a pandemia?Unu di i modi cumuni di publicità digitale hè un billboard digitale.Acartellone digitalehè un dispusitivu elettronicu di publicità esterna chì mostra un missaghju dinamicu.I cartelloni digitali sò tipicamente situati nantu à l'autostrade maiò, strade trafficate è in zoni di trafficu altu per catturà l'attenzione di i motoristi, i pedoni o i trasportatori di trasportu publicu.

In diverse parti di u mondu, cum'è l'Asia, i cartelloni digitali anu infine superatu i media tradiziunali di l'esterno.In i Stati Uniti, e previsioni mostranu chì a publicità esterna digitale serà a mità di i rivenuti totali di a publicità esterna in 2021.

I canali digitali mainstream cum'è i telefoni intelligenti è l'urdinatori sò sopraffollati oghje, è a ghjente rivolge a so attenzione à u mondu reale è in cartelloni.Chì sò i cartelloni digitali, è chì rolu ghjucanu in a publicità?Scopri di più quì sottu.

Cosa hè a Publicità Digitale di Billboard?

Ideale, a publicità digitale fora di casa hè realizata via grandeDisplay di pannelli LED.Questi cartelloni digitali ponu esse posti in zoni cintrali di trafficu altu di pede, autostrade, o in ogni locu desideratu.A publicità di cartellone digitale hè un metudu flessibile è persunalizabile di publicità.Un cartellone digitale pò esse mudificatu in seconde se ne necessariu, per via di i sistemi di gestione di cuntenutu (CMS) basati in nuvola.

U marketing di billboard digitale hè cunsideratu prufittu à longu andà.In generale, hè più caru cà a publicità tradiziunale di billboard.Tuttavia, hà un ROI più altu ch'è l'approcciu convenzionale.

Differenza trà Billboards Tradiziunali è Digital Billboards

Capiscendu a diffarenza trà digitale oPannelli LEDè cartelloni tradiziunali o statici, un affari pò determinà quale metudu di cummercializazione si adatta à i so bisogni.Cù l'avanzamentu rapidu di a tecnulugia daretu à l'opzioni di publicità di billboard, l'annunzii potenziali anu una scelta sfida davanti à elli.

Quale hè megliu trà i cartelloni digitali è i cartelloni tradiziunali?In verità, e duie scelte anu grandi meriti.L'scelta si riduce à i clienti potenziali di a cumpagnia, a piazza di cartellone è u budget di publicità di a cumpagnia.Cù tali fattori, un cartellone tradiziunale pò esse più efficace ch'è un cartellone digitale, o viceversa.

Quì sottu hè un paragone di cartellone digitale versus cartellone tradiziunale basatu annantu à diversi aspetti, per aiutà vi determinà a megliu scelta per a vostra attività.

1. Cuntinutu

Un cartellone digitale pò mostrà solu un tipu di cuntenutu di muvimentu, mentri un cartellone tradiziunale mostrarà solu una stampa stampata statica.

2.Apparizione

Un cartellone digitale ùn principia micca à sbucciate o appare squallido.Sembra chjara, bella è bella ancu di notte.Per d 'altra banda, i cartelloni tradiziunali sò gradualmente sporchi è sbiaditi dopu l'usu cuntinuu, salvu chì u poster hè rimpiazzatu regularmente.

3. Aghjunghje

In un cartellone digitale, sparte u tempu di screnu cù parechji altri publicisti di marca.In ogni casu, in un cartellone tradiziunale, hè cumplettamente esclusivu.U vostru annunziu hè l'unicu chì appare nantu à u cartellu per un certu tempu.

4. Cambia missaghji

Un cartellone digitale pò cambià trà parechji missaghji, chì vi permette di alternà trà publicità diverse.Per d 'altra banda, un cartellone tradiziunale ùn hè micca cambiatu senza incurrenu costi extra una volta chì a publicazione hè stampata.

5. Scheduling

Un cartellone LED digitale permette di pianificà è publicità à l'ora di punta è per un tempu limitatu, mentri ùn pudete micca fà pianificazione in un cartellone tradiziunale.

6. Costu

Un cartellone digitale hè generalmente più caru cà un cartellone tradiziunale.Un cartellone tradiziunale pò esse più prezzu, ma vene cù spese supplementari cum'è e spese di installazione è mantenimentu.

In generale, i dui tipi di cartelloni anu i so meriti.Pigliate u tempu per decide quale hè bonu per i vostri bisogni cummerciale.

Chì sò i Beneficii di l'usu di Billboards Digitali?

Hè u risparmiu di costu

Ùn avete bisognu di pagà alcunu costu di stampa o di travagliu quandu si mette uncartellone LED digitale, aiutendu à risparmià i costi di produzzione.

Migliura l'Esperienza di u Cliente

L'esperienza di u cliente hè un aspettu vitale di u marketing.Attualmente, i marchi è l'imprese si basanu assai nantu à l'approcciu digitale per furnisce i clienti novi esperienze.Per guarantisce una sperienza di u cliente captivante, l'annunciatori optanu per furnisce l'infurmazioni dinamicamente, per esempiu, per mezu di cartelloni digitale.Un cartellone digitale hè altamente interattivu è furnisce à i cunsumatori una sperienza visuale è tattile unica.

Tempu di consegna più breve

U vostru annunziu di marca hè mandatu à u screnu di billboard elettronicamente, chì pò accade in pochi ore.Ùn avete bisognu di mandà un poster settimane o ghjorni prima chì u vostru annunziu cullà.

Pudete prumove più di un messagiu

Se tenete diverse magazzini o prudutti per prumove, pudete mandà diverse versioni di u vostru annunziu cù l'indirizzu è l'infurmazioni nantu à ognunu.Pudete aduprà u vostru slot di tempu per vede più di un annunziu.

Permette a Creatività

A cuntrariu di i cartelloni tradiziunali, un cartellone digitale permette di utilizà a creatività in modu intelligente.Sò aperti à creà novi sperienze interattive chì ti facenu distingue da a vostra cumpetizione.Comu tali, sta creatività permette un vantaghju cumpetitivu.

Visibilità aumentata

Cù un aumentu di e marche in u mercatu attuale, ci hè bisognu di l'imprese per adattà à una basa di clienti più esigenti.Un cartellone digitale aumenta a visibilità di a vostra marca, traducendu in più leads.

Migliura a Cuscenza di a Marca

Quandu cercate di custruisce a vostra marca è aumentà a cuscenza di a marca, un cartellone digitale hè certamente u modu per andà.I cartelloni digitali permettenu una cumunicazione audiovisuale mejorata, chì rinfurzà ancu a vostra marca in l'ochji è l'arechje di u vostru publicu di destinazione.

Aumenta u ritornu di l'investimentu

A cartellone LED digitalehè generalmente più attrattiva chè un cartellone cunvinziunali.Utiliza a cumunicazione audiovisuale per passà un missaghju.Comu tali, attrae più clienti è cunduce.In ultimamente, più conduce si traduce in una cunversione aumentata è un ROI più altu.

Lochi adatti per l'installazione di cartelloni digitali

Un cartellone digitale pò esse un grande investimentu si mette in u locu ghjustu.Una parte essenziale di a determinazione di u megliu locu hè di cunnosce u vostru publicu di destinazione.Mantene in mente u vostru publicu di destinazione ogni volta chì posizionate u vostru cartellone digitale.Quì sottu sò uni pochi di posti chì pudete mette u vostru cartellone digitale per una visibilità è un impegnu aumentati:

1. Autostrade / ghjustu fora di l'autostrada.Mettendu acartellone LED digitalein un tali spaziu vi darà accessu à una larga gamma di clienti.Ognunu chì conduce hà bisogni diffirenti.Hè più prubabile di cumpiendu un bisognu maiò per una quantità considerableu di persone chì guidanu nantu à e strade.
2. Vicinu à stazioni di treni è terminali d'autobus.Se u vostru pruduttu hà un appellu di massa è ùn hè micca interamente orientatu à una demografica specifica, u trasportu publicu deve esse a vostra scelta ideale.
3. Vicinu à alberghi è stabilimenti cummerciale.Lochi turistici è cummirciali, in particulare quelli chì si trovanu in i zoni di u centru di a cità, sò lochi prime per i cartelloni digitali.
4. Vicinu à scole o edifici d'uffizii.Se a vostra marca hè orientata à i ghjovani studienti o à i travagliadori di l'uffiziu, allora mette un cartellone vicinu à e so istituzioni hè una scelta ideale.

Essenzialmente, vulete mette uncartellone LED digitaleinduve ci hè un trafficu pede massivu.Quantu più persone anu accessu visuale à u billboard, più grande sò e probabilità di aumentà a visibilità.

Quantu custa per mette un cartellone digitale?

Un cartellone digitale all'aperto hè più prubabile di costu finu à $ 280,000.Tuttavia, questu dependerà di u locu, a dimensione, a chiarità / qualità di a tecnulugia di u screnu, è a durata di a visualizazione.

Se vulete publicità nantu à acartellone LED digitale, aspettate di pagà trà $ 1,200 à $ 15,000 per mese.U prezzu dependerà di u locu di u billboard digitale.Fortunatamente, u Ritornu di l'Investimentu (ROI) hè più altu quandu si usanu cartelloni digitali cà i cartelloni tradiziunali.

Sicondu l'Associazione di Publicità Out of Home of America (OOHAA), a publicità fora di casa, cumpresi i cartelloni digitali, ponu aiutà l'imprese à realizà un ROI di 497% in termini di entrate.

Fattori da cunsiderà quandu si mette un cartellone digitale

1. Visibilità di u billboard

Se u vostrucartellone LEDhà una visibilità limitata, avarà un impattu pesante nantu à s'ellu generarà leads o vendite.Sceglite una zona senza interferenza visibile è assicuratevi chì u cartellone digitale hè in fronte.A più impurtante, assicuratevi chì u cartellone hè pusatu à una altezza leggibile.

2. Conte di trafficu di locu

Ricerca è scopre i profili di trafficu di l'autorità lucali.Pudete tandu aduprà e dati di u trafficu per sapè induve hè u trafficu pesante o di u mutore è maximizà u spaziu per a vostra publicità di cartellone digitale.

3. Cunsiderate a vostra demografia di l'audienza

Una parte essenziale di u marketing hè di capisce u vostru audience.Hè vitale chì trasmette u messagiu ghjustu à e persone ghjusti.Una volta chì avete capitu bè a demografia di u vostru audience cum'è u sessu, l'età, l'educazione, u statutu maritali o l'ingudu mediu, pudete cunsiderà un locu pertinenti per elli.

4.Proximity à u vostru locu di affari

Sceglie un postu di publicità lucale hè una decisione logica se vulete attruisce i clienti à u vostru locu di cummerciale.Se a vostra attività dipende da i clienti lucali, mette un cartellone digitale à 50 chilometri di distanza ùn hà micca sensu.

Bottom Line

Billboard digitalea publicità hè una alternativa muderna à a publicità di billboard convenzionale.Hè un modu eccellente per ghjunghje à un publicu di massa in u più cortu tempu pussibule.Cum'è qualsiasi altra forma di marketing, hè impurtante piglià u vostru tempu è ricercà ogni aspettu chì gira intornu à u marketing di cartellone digitale.In ultimamente, più è più imprese optanu per i cartelloni digitali per via di a so flessibilità, comodità è ROI aumentatu.

https://www.avoeleddisplay.com/


Tempu di Postu: Feb-21-2022