Ultima guida di compra per schermi LED trasparenti

1

Cum'è un pruprietariu di l'affari, avete finalmente fattu u primu passu versu l'espansione - avete identificatu chì avete bisognu di creà cuscenza.Eppuru, cuminciate à dumandassi - cumu possu fà?Vulete esse capace di ghjunghje à i clienti potenziali intornu à a vostra vicinanza cù missaghji persunalizati.

Lasciamu salvà a turbulenza è vi dicemu chì a suluzione à u vostru prublema di visibilità si trova in l'usu di una pantalla di publicità esterna.Siccomu stu tipu di visualizazione hè di varii tipi, vulemu fà un casu validu per quessa chì a vostra attività hà bisognu di una pantalla LED trasparente.

Ma, un altru prublema torna.Ùn sapete micca assai di i schermi LED trasparenti.Ùn affruntate micca.In questu post, avemu cumpilatu una guida completa nantu à tuttu ciò chì avete bisognu di sapè quandu cumprà una pantalla di display LED trasparente.

2

Chì ghjè un schermu di display LED trasparente?

Per capisce ciò chì hè un schermu LED trasparente, avete bisognu di ottene u cuncettu di schermi LED è cumu si travaglianu.Un schermu LED hè basicamente un schermu pianu cù parechji diodi emettitori di luce (LED) chì sò semiconduttori, chì travaglianu inseme per pruduce l'imaghjini è i video.

Dopu, definiscemu ciò chì hè un schermu di display LED trasparente.

Ebbè, hè principalmente solu una schermu LED chì hè trasparente.

Allora, pudete esse dumandate nantu à a diffarenza trà una pantalla LED trasparente è una pantalla LED tradiziunale.Per mantene a simplicità, mentre chì u screnu LED ordinariu hà una sorta di filtru per bluccà a luce di passà, un LED trasparente hè permeable postu chì ùn hà micca un filtru chì impedisce a luce di passà per ellu.Questu hè adattatu per l'usu nantu à superfici di vetru cum'è nantu à i mura, edifici è grattacieli, una finestra di vetrina, etc.

Fattori da cunsiderà quandu si compra un schermu LED trasparente
Ùn hè micca abbastanza per dì chì avete bisognu di un schermu di display LED trasparente, un paru di deliberazioni deve esse cunsideratu prima di procederà à fà una compra.

Fighjemu un ochju à certi di sti fattori.

1. Alta trasparenza: Questu hè un fattore primariu chì determina u so usu finale.Un schermu di visualizazione LED trasparente da 30% à 80% di trasparenza hè necessariu per vede un cuntenutu chì seria nitido, croccante, è faciule da vede, soprattuttu in cundizioni di luce di ghjornu induve a schermu LED ordinariu lotta.

2. High Energy-savings è amichevuli di l'ambiente: A tecnulugia chì un display LED trasparente utilizeghja deve esse unu chì ùn cunsuma micca troppu energia.Questu hè ottenutu da l'usu di un materiale termale superconduttivu.Altrimenti, u pruprietariu di l'affari incurrerebbe costi supplementari à pruvà à rinfriscà l'equipaggiu.

3. Facile installazione è funziunamentu: A facilità à quale un schermu LED trasparente hè stallatu è operatu hè cruciale perchè determina u livellu di adattabilità di missaghji persunalizati.U funziunamentu faciule assicura chì e campagne di publicità ghjustificate sò fatte à u mumentu bellu.

4. Durabilità: Solu i prudutti durable anu longevità.Cù questu in mente, hè ubligatoriu di cunsiderà solu un pruduttu chì hè custituitu di materiali di prima qualità chì ponu sustene l'elementi.Attenti à un schermu di display LED trasparente cù una classificazione di Proteczione di Ingressu (preferibilmente IP 65 o IP 68).

5. Hè ancu degnu di ottene una schermu LED chì hè ligera è ùn occupa micca troppu spaziu, cum'è si va in manu cù a facilità di stallazione è operazione.

In cunclusioni, e caratteristiche di un display LED trasparente enumerati sopra sò un mutivu primariu per quessa chì ogni impresa chì cerca di rinfurzà a so visibilità deve cunsiderà una pantalla LED trasparente.

A rete di cortina LED da AVOE LED Display hè una opzione fantastica per tutti quelli chì cercanu di rimorchià sta strada per via di a so ligerezza estrema, a classificazione di prutezzione IP68 è a so alta trasparenza.Tutte queste caratteristiche facenu una opzione sicura è assequible per qualsiasi pruprietariu di l'affari chì pensa à una schermu LED trasparente.

Semu una sucietà di fabricazione di schermi LED basata in Cina chì hà una ricchezza di sperienza in cuncepimentu, fabricazione è distribuzione di schermi LED trasparenti interni è esterni di alta qualità per l'imprese è l'ambienti urbani.I nostri diversi prudutti sò conformi à u più altu standard richiestu in l'industria, è parechje certificazioni sò quì per sustene.Pudete sempre navigà attraversu e categurie di prudutti nantu à u nostru situ web.


Tempu di Postu: Apr-05-2021