VDwall LVP909 4K Video Processor è Splicer

VDwall LVP909 4K Video Processor è Splicer

Cerchi unvideo splicerper ricreà u vostru video di display LED cummerciale?Questu pò esse un grande cumpunente add-on per u vostrupannellu video LED, soprattuttu quandu si deve esse un schermu LED cummerciale.Dapoi un cummerciale Display LEDtravaglia per attirà più è megliu i clienti versu a vostra attività, un bonu ritrattu video nantu à a visualizazione pò ghjucà un rolu enormu.

Ch'ella sia in quantu à edità u video di display LED trimmendu, o solu cumminendu diversi clips;hè impurtante per assicurà chì u vostru video di display LED hè editatu in modu efficace per esse attrattiva.Ma in i dui bisogni di editazione, a maiò parte di u tempu u vostruDisplay LEDrichiede video cumminati per un ghjocu attraente.Questu pò esse facilmente fattu cù un processatore video / splicer.

 https://www.avoeleddisplay.com/led-video-processor-lvp909-series-product/

Avà s'ellu ùn sapete micca bè ciò chì sò questi è cumu funzionanu, andemu avanti è scopre quì sottu in dettaglio.

Chì ghjè ?

Per tutti quelli chì si dumandanu ciò chì stu dispusitivu travaglia avanti, lascià mè ghjustu dì chì u dispusitivu travaglia in splicing varii vidéos furmatu inseme.Allora s'ellu avete statu capace di creà un video cumpletu in un colpu, o a pruduzzioni di a vostra camera ùn era micca in u stessu formatu, unvideo splicerpò aiutà vi rende u video spliced ​​perfettamente.Dunque, pudete facilmente edità i video è vede nantu à u vostruDisplay LEDsenza avè affruntà alcuna cumplicazioni tecniche.

Cumu Funziona?

Sia chì site familiarizatu cù un dispositivu di splicing video o ùn avete micca usatu prima, pudete facilmente gestisce u so travagliu.Dapoi u dispusitivu principarmenti voi à impurtà tutti i clips chì sò nicissarii à esse spliced, si pigghia menu tempu è sforzu per stu travagliu.Tuttavia, assicuratevi di urganizà l'ordine di ghjucà i clips bè in u Timeline;comu chistu li aiutava à u prugramma di creà una sola video chì risponde à i vostri bisogni suluzioni display LED.

Una volta chì hè fattu, u vostru video spliced ​​hè prontu per esse ghjucatu nantu à u screnu LED.Just impurtà lu nant'à uDisplay LEDè mette per ghjucà.

U megliu Video Splicer

Avà per tutti quelli chì cercanu un altamente affidabile è una di e migliori opzioni per a funzione di splicing video, avemu cupertu cù un mudellu efficace quì sottu, vale à dì uVDWALL LVP909.Per una vista più chjara è capiscitura, andemu avanti è scopre quì sottu in dettaglio.

QuestuVDWALL LVP909video prucissuri vene cù tutte e funziunalità basi è nicissariu à aiutà vi edità i vostri video LED display effittivamenti.Da a prisenza di una funzione di trasfurmazioni video di qualità cinematografica 10+ Faroudja® DCDI à l'aghjunzione di i culori Faroudja Real è l'amplificatore di video Faroudja TrueLife;stu prucessore video LED vene cun tutte e funzioni chì pudete bisognu per un travagliu avanzatu di trasfurmazione è editazione di video.

Inoltre, stu dispositivu vi offre funzioni avanzate cum'è u cambiamentu senza saldatura, u cambiamentu di fade-in / fade-out, u cambiamentu di blend, l'aghjunzione di testu HP, flash, grafica, sovrapposizione di logò, è una funzione di congelazione di l'imagine.Tuttu chistu vi permette di gestisce facilmente è edità i grafici per u vostruDisplay LED.Altronde tuttu questu, questuvideo splicerVi offre ancu una funzione di ricambio calda per un accessu stabile è affidabile di l'imaghjini di visualizazione.

U più impurtante, stu dispusitivu vene cun una funzione AIAO è 4 modi di visualizazione persunalizati di PIP / POP.Sti funziunalità permettenu un travagliu più amichevule è adattatu di stu dispusitivu;chì vi permette di funziunà facilmente è intelligente.

Tuttu chistu, è a cunfigurazione faciule è l'aghjustamentu di u pugnu di stu processore video facenu più faciule per qualcunu di gestisce è di funziunà stu dispusitivu cù uPantalla di visualizazione LED.

Cunclusioni

Tuttu chistu assicura chì uVDWALL LVP909serve cum'è un dispositivu di splicing è di trasfurmazione di video altamente affidabile è amichevule per u vostru display LED P2.6.Allora ùn importa micca quantu simplice o cumplessu u vostru travagliu di editazione di video di display LED pò esse;stu dispusitivu vi pò serve solu perfettamenti.

Avà, stu rende evidenti chì vi ponu facirmenti s'appoghjanu nant'à stu dispusitivu di gestisce u vostru cummercialeDisplay LEDvideo / grafica facilmente.Allora chì hè l'aspittà per avà?Vai avanti è chì stu dispusitivu migliurà in modu efficace a visualizazione grafica di u vostruschermu LEDsplicing efficientemente i video.


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021