Chì sò e sferenze trà i schermi LED è LCD?

Hè ora di parlà di unu di i temi più maravigliati ?Chì ghjè stu tema ?Chì sò e sferenze trà i schermi LED è LCD?Prima di affruntà sta questione, s'è no facemu difinizzioni di sti dui tecnulugii avemu da capisce megliu u prublema.

LED Screen: Hè una tecnulugia chì pò esse aumentata o diminuite da a cumminazione di luci LED d'alta qualità è u cuntrollu di chips elettronichi.LCD: I cristalli liquidi sò polarizzati da l'electricità di u screnu.A più grande diferenza trà LED è LCD hè cunnisciuta cum'è tecnulugia di illuminazione.

TV LCD è LED paragunatu à i vechji TV di tubu;tecnulugii sottili è eleganti chì anu una qualità d'imaghjini assai chjara.A qualità di u sistema di illuminazione influenza a qualità di l'imaghjini.

Differenzi chì separanu i schermi LED da i schermi LCD!

Mentre chì i schermi LCD utilizanu lampi fluoriscenti, a tecnulugia di l'illuminazione LED usa a qualità di a luce è trasferisce l'imaghjini perfettamente, per quessa, i display LED sò spessu trà i prudutti preferiti.

Siccomu i diodi emettitori di luce in a tecnulugia LED sò basati in pixel, u culore neru hè vistu cum'è neru veru.Se fighjemu i valori di cuntrastu, ghjunghje à 5 mila à 5 milioni.

In i display LCD, a qualità di i culori hè equivalente à a qualità di cristalli di u pannellu.
U cunsumu d'energia hè assai impurtante per tutti noi.
A menu energia chì cunsumemu in casa, à u travagliu è fora, più u benefiziu di tutti.
I schermi LED consumanu 40% menu energia cà i schermi LCD.Quandu si cunsdier tuttu l'annu, risparmiate assai energia.
Nant'à i schermi LED, a cellula chì porta l'imaghjina più chjuca hè chjamata pixel.L'imaghjini principali hè furmatu da a fusione di pixel.A struttura più chjuca formata da a fusione di pixel hè chjamata matrice.Cumminendu i moduli in a forma di matrice, l'armadiu di furmazione di schermu hè furmatu.Chì ci hè in a cabina ?Quandu esaminemu l'internu di a cabina;U modulu hè custituitu da unità di putenza, fan, cables di cunnessione, carru di ricezione è carta di mandatu.A fabricazione di l'armadiu deve esse fatta da prufessiunali chì cunnoscenu u travagliu currettamente è chì sò esperti.

U LCD TV hè illuminatu cù fluoriscenza è u sistema di illuminazione hè furnitu da i bordi di u screnu, i TV LED sò illuminati da LED Lights, l'illuminazione hè fatta da a parte posteriore di u screnu, è a qualità di l'imagine hè più grande in i TV LED.

Sicondu u cambiamentu di u vostru puntu di vista, i televisori LCD ponu causà diminuzione è aumentu di a qualità di l'imaghjini.Quandu si stende mentre fighjate LCD, inclinate o fighjate à u screnu, vede l'imaghjini in u scuru.Ci ponu esse ligeri differenze quandu cambiate u vostru puntu di vista nantu à i TV LED, ma in generale ùn ci hè micca cambiamentu in a qualità di l'imaghjini.U mutivu hè cumplettamente ligata à u sistema di illuminazione è a qualità di u sistema di luce chì l'utiliza.

I TV LED offrenu culori più saturati per via di a tecnulugia utilizata, è sò capaci di cunsumà menu electricità.I schermi LED sò spessu usati in u clima all'apertu, i spazii di attività, i gimnasti, i stadii è a publicità esterna.Inoltre, pò esse muntatu à e dimensioni è alture desiderate.Se vulete prufittà di a tecnulugia LED, duvete travaglià cù cumpagnie cù boni referenze.


Tempu di Postu: 24-Mar-2021