Cosa hè un Poster Digital LED?

Cosa hè unPoster digitale LED?
Breve introduzione di poster digitale LED
Mostra i missaghji publicitarii di a vostra marca in un modu mudernu è alternativu cù questu Poster Digital LED.Questa schermu digitale croccante hè capace di ghjucà spettaculi visuali stupendenti chì attira i clienti è i visitatori chì passanu versu a vostra attività.Un display LED hè custituitu da pannelli piani chì utilizanu diodi emettitori di luce cum'è pixel per creà imaghjini d'alta qualità è video displays chì si distingue in paragunà à i signali stampati tradiziunali più chjuchi.

U prufilu ultra-sottile di sta schermu hè solu 45 mm, chì significa chì ùn hà micca bisognu di piglià una grande quantità di spaziu in a vostra attività o avvenimentu.In più di utilizà una schermu cum'è una visualizazione autonoma, avete l'opzione di ligà finu à sei pannelli di schermu inseme è vede a vostra maghjina o video nantu à una dimensione di schermu tutale più grande.U disignu quasi senza frames di i pannelli significa chì e vostre immagini in movimento di alta qualità sò capaci di spustà senza saldatura in parechje schermi.

Chì sò i vantaghji di aduprà poster LED?
TraminduiDisplay di poster LEDè altri schermi LED sò strumenti dinamichi per allargà u vostru messagiu di marca è mantene i visitatori infurmati cù l'ultime aghjurnamenti.

Tuttavia, i segni di poster LED offrenu certe caratteristiche uniche è di punta chì altri display LED ùn anu micca.

Siccomu i poster LED sò schermi indipendenti, sò facilmente movibili.Pudete traslassi rapidamente da un puntu à l'altru senza avè bisognu di strumenti speciali è sapè fà.

Display di poster LED

https://www.avoeleddisplay.com/poster-led-display-product/

I poster LED venenu cù un quadru plegable integratu chì furnisce un supportu robustu à a visualizazione.Micca solu chì i poster LED ponu stà nantu à i so propiu, ma u quadru di caduta hà ancu una groove ben incorporata per scacciate discretamente u scaffale quandu ùn hè micca in usu.

I display di poster LED sò comparativamente più ligeri chì facenu a so manipulazione faciule.U pesu mediu di un set di poster LED hè trà 30-40 kg.

Un'altra grande cosa di i poster LED hè chì offrenu flessibilità.Avete parechje opzioni di installazione per rializà tutte e vostre esigenze di publicità è di visualizazione di l'avvenimenti.

U poster LED offre assai buttone di funzione è connettori chì vi aiutanu à cuntrullà a luminosità è gestisce u sistema generale.Queste caratteristiche includenu Antenna Wi-Fi, portu USB, portu RJ45, output HDMI, output audio, jack adattatore di alimentazione, è più.

Cumu funziona a visualizazione di poster LED?
I segni di poster LED funzionanu cum'è tutti l'altri display LED, ma sò comparativamente più amichevuli cumparatu cù l'altri display LED.Offrenu risultati di visualizazione d'alta definizione è u patch di pixel pò varià da P1.8 à P3.

Poster digitali LED persunalizati per i vostri bisogni
AVOE LEDhè specializatu in display LED creativi è suluzioni, cum'è display LED top taxi, poster LED digitale, schermu LED flessibile, signu LED circular è schermu LED adattatu è suluzioni integrate.Hè ancu un grande benefiziu per noi cù suluzioni è prughjetti persunalizati.

A dimensione standard per un poster LED hè 640 mm (larghezza) è 1920 mm (altezza).È furnimu ancu un poster led di 768 * 1920 mm è 576 * 1920 mm.Se vulete diverse dimensioni, offremu persunalizazione secondu e preferenze di l'utilizatori cumpresi dimensioni è culori.Qualchese altre dumande, per piacè cuntattateci immediatamente.


Tempu di pubblicazione: 29-oct-2021