COSA hè LED?

LED hè l'abbreviazione di Light Emitting Diode.Un LED emette luce per via di a luminescenza elettrica.Hè cunnisciuta ancu com'è "luce fridda" cum'è, à u cuntrariu di i lampadini incandescenti antichi, a luce ùn hè micca prodotta da riscalda un filamentu di metallu.U diodu, invece, emette luce quandu scorri à traversu dui semiconduttori di siliciu speciale.Hè unu di i modi più efficaci di energia è risparmiu di energia per pruduce luce.

Un LED hè custituitu di materiali solidi senza parti mobili è hè spessu stampatu in plastica trasparente.Questu assicura una alta durabilità.Quandu un LED hè accesa, emette quasi zero calore.Questu reduce u prublema di rinfriscà e parti elettroniche.

U primu LED hè statu creatu da l'invintori russu Oleg Losev in u 1927. Per parechji anni, era solu pussibule di pruduce LED infrared, rossi è gialli.Questi diodi sò stati truvati in tuttu, da i cuntrolli remoti à i radios clock.

Ùn era finu à u 1994 chì u scientist giapponese Shuji Nakamura hà sappiutu dimustrà un LED blu efficace.I LED bianchi è verdi seguitanu prestu, pusendu i fundamenti per a rivoluzione LED chì avemu vistu in a tecnulugia di l'illuminazione è di a visualizazione.

1

COME FUNZIONA UN DISPLAY LED?

Un display LED hè custituitu da parechji LED stretti.Variendu a luminosità di ogni LED, i diodi formanu inseme una maghjina nantu à a visualizazione.

Per creà una maghjina di culore luminoso, i principii di u mischju di culore additivu sò usati, induve i culori novi sò creati mischjendu a luce in diversi culori.Un display LED hè custituitu da LED rossi, verdi è blu montati in un mudellu fissu.Questi trè culori si combinanu per furmà un pixel.Ajustendu l'intensità di i diodi, ponu esse formate miliardi di culori.Quandu fighjate à u screnu LED da una certa distanza, l'array di pixel culurati sò veduti cum'è una maghjina.

2

Cosa hè RGB?

RGB hè l'abbreviazione di Rossu, Verde è Blu.Hè un schema di culore chì sfrutta u fattu chì tutti i culori visibilipò esse mischju da sti trè basiculori.Hè adupratu in quasi tutti i tipi di display, cumpresi i display LED.

3

COSA È SMD?

SMD significa Dispositivu di Montatura Superficiale.Quessi sò cumpunenti elettronichi chì sò muntati in superficia direttamente nantu à un circuitu stampatu - è micca cum'è prima saldendu u pin di metallu nantu à a parte sottu di u circuitu.

In a tecnulugia di visualizazione LED, u cuncettu SMD hè adupratu un pocu sfarente.Un display SMD hè un display LED induve i diodi rossi, verdi è blu sò invasati in una piccula incapsulazione plastica chì hè muntata in superficia nantu à i circuiti stampati di u display.Quandu i diodi sò incapsulati in questu modu, occupanu assai menu spaziu, facendu pussibule di pruduce displays cù menu spazii trà i diodi è risuluzione più altu.

4

QUANTA POTENZA UTILIZZA UN DISPLAY LED ?

U LED hè una tecnulugia altamente efficiente in energia, da quì l'usu generalizatu di lampadine LED à risparmiu energeticu oghje.A quantità di putenza chì i diodi in un display LED utilizanu dipende da u tipu di visualizazione, a luminosità è l'usu.

Ci sò parechji tipi di LED è display.U cunsumu di energia di una mostra interna, per esempiu, serà sfarente da un signu digitale esterno, chì deve esse vistu in u sole direttu.A luminosità di u display hè ancu un fattore maiò.L'imaghjini deve esse chjaru, ma a luce da a visualizazione ùn deve micca abbagliante.Un display LED esterno deve esse assai più luminoso in a luce di u ghjornu chè quandu a bughjura casca.

Ciò chì hè mostratu hà ancu un impattu.I display LED mostranu l'imaghjini accendendu è aghjustendu a luminosità di i diodi culurati.Una maghjina tutta bianca cù testu neru duverà dunque assai più diodi illuminati - è assai più putere - cà u testu biancu nantu à un fondo neru.

5

QUANTU DURA UN DISPLAY LED?

Hè difficiuli di dì qualcosa di specificu nantu à a vita di un display LED chì parechji fatturi entranu in ghjocu.In ogni casu, cù un mantenimentu propiu, un display pò certamente durà più di deci anni.Cum'è cù tutti i tipi di l'elettronica, l'expectativa di vita hè ancu affettata da l'usu di ogni ghjornu è l'ambiente intornu à a visualizazione.L'imaghjini di luce è un altu livellu di luminosità sò più purtati nantu à a visualizazione chì l'imaghjini più scuri è un livellu bassu di luminosità.Fatturisti cum'è l'umidità è u cuntenutu di sali in l'aria ponu ancu entra in ghjocu.

In u cursu di a vita di un display LED, l'emissione di luce da i diodi diminuirà.Quantu dipende di u tipu è a generazione di diodi.Parechje schermi LED ùn utilizanu mai a so intensità luminosa piena, cusì a riduzzione raramente serà un prublema.

6

COS'È A PIXEL PITCH AND DISPLAY RESOLUTION?

A distanza trà i diodi di un display LED determina a risoluzione di u display.A distanza à u centru di u gruppu vicinu hè misurata da u centru di ogni gruppu di diodi rossi, verdi è blu.Sta distanza hè cunnisciuta cum'è pixel pitch.Ogni gruppu di diodi forma un pixel.

Se un display LED hà un pixel pitch di 1 cm, pò esse 100 x 100 pixel per metru quadru di display.A risuluzione di una visualizazione hè datu cum'è un paru di numeri chì indicanu a larghezza è l'altezza in pixel.Se tenete una schermu di 6 x 8 metri cù 1 cm in pixel pitch, hà una risuluzione di 600 x 800 pixel.

Ci sò schermi LED cù un pitch pixel da parechji centimetri à un millimetru.

7

CHE RISOLUZIONE DEVI SCEGLIE ?

A risoluzione chì avete bisognu per un display LED dipende da a distanza di vista.Da quale distanza u vostru audience vede a visualizazione?Sè site vicinu à un display LED di bassa risoluzione (luntanu trà i diodi), serà difficiule di vede ciò chì hè nantu à a visualizazione.

Ci hè tipicamente una cunnessione trà a risoluzione di a visualizazione è u prezzu.A più alta a risuluzione, più diodi sò per m2 - è dunque un prezzu più altu di m2.

Sè site installate un segnu digitale da una strada principale o nantu à una facciata di l'edificiu, serà vistu da una certa distanza.Quì, un display d'alta risoluzione ùn saria micca necessariu - è inutilmente caru.S'ellu hè una mostra à u livellu di u pianu in u mità di un grande magazzinu, l'audienza s'avvicinarà assai più vicinu.Quì, un display d'alta risoluzione funziona megliu.

Una bona regula per i display LED hè: 1 mm pixel pitch per ogni metru di distanza di vista.

8


Tempu di Postu: Apr-05-2021