COSU hè LED?

U LED hè cortu per Diode Emettitore di Luce. Un LED emette luce per via di a luminiscenza elettrica. Hè ancu cunnisciuta cum'è "luce fredda" chì, à u cuntrariu di e lampade incandescenti à l'antica, a luce ùn hè micca prodotta riscaldendu un filamentu metallicu. U diodu, invece, emette luce quandu scorri attraversu dui semiconduttori di siliziu rivestiti apposta. Hè unu di i modi più efficienti di energia è di risparmiu di energia per pruduce luce.

Un LED hè custituitu di materiali solidi senza parti mobili è hè spessu stampatu in plastica trasparente. Questu assicura alta durabilità. Quandu una LED hè accesa, emette calore guasi zeru. Quessu riduce u prublema di u raffreddamentu di e parti elettroniche.

U primu LED hè statu creatu da l'inventore russu Oleg Losev in u 1927. Durante parechji anni, era solu pussibule di pruduce LED infrarossi, rossi è gialli. Questi diodi sò stati trovati in tuttu, da telecomandi à radios di clock.

Ùn hè chè in u 1994 chì u scientistu giappunese Shuji Nakamura hà pussutu dimustrà un LED turchinu efficiente. I LED bianchi è verdi seguitanu prestu, ponendu i fundamenti per a rivoluzione LED chì avemu vistu in tecnulugia di illuminazione è visualizazione.

1

CUMU FUNCIONA UN DISPLAY LED?

Un display LED hè custituitu da parechji LED stretti. Varendu a luminosità di ogni LED, i diodi formanu cunghjuntamente una maghjina nantu à u display.

Per creà una maghjina di culore luminosu, sò aduprati i principii di u mischiu di culori additivu, per chì novi culori sò creati mischjendu a luce in diversi culori. Un display LED hè custituitu di LED rossi, verdi è blu muntati in un mudellu fissu. Questi trè culori si combinanu per formà un pixel. Adattendu l'intensità di i diodi, miliardi di culori ponu esse furmati. Quandu guardate u schermu LED da una certa distanza, a serie di pixel colorati sò viste cum'è una maghjina.

2

COSU hè RGB?

RGB hè cortu per Red, Green and Blue. Hè un schema di culori chì sfrutta u fattu chì tutti i culori visibili pò esse mischjatu da questi trè basi culori. Hè adupratu in guasi tutti i tippi di schermi, cumpresi visualizatori LED.

3

COSU hè SMD?

SMD significa Dispositiu di Montagna Superficiali. Si tratta di cumpunenti elettronichi chì sò montati in superficie direttamente nantu à un circuitu stampatu - è micca cum'è prima saldendu u pin metallicu in u fondu di u circuitu.

In a tecnulugia di visualizazione LED, u cuncettu SMD hè adupratu un pocu sfarente. Un display SMD hè un display LED induve i diodi rossi, verdi è blu sò impastati in una piccula incapsulazione plastica chì hè montata in superficie nantu à i circuiti stampati di u display. Quandu i diodi sò incapsulati in questu modu, occupanu assai menu spaziu, permettendu di pruduce display cun menu spaziatura trà i diodi è una risoluzione più alta.

4

QUANTU POTENZA USE UN DISPLAY LED?

U LED hè una tecnulugia altamente efficiente energeticamente, dunque l'usu diffusu di lampadine LED à risparmiu energeticu oghje. A quantità di putenza di i diodi in un usu di visualizazione LED dipende da u tipu di visualizazione, luminosità è usu.

Ci hè parechje sfarenti tippi di LED è di mostra. U cunsumu d'energia di un display interiore, per esempiu, serà diversu da un segnu digitale esterno, chì deve esse vistu à u sole direttu. A luminosità di a visualizazione hè ancu un fattore maiò. L'imaghjini devenu esse chjari, ma a luce di u display ùn deve micca abbagliulà. Un display LED à l'esternu deve esse assai più luminosu à a luce di u ghjornu chì quandu u bughju fala.

Ciò chì hè visualizatu hà ancu un impattu. U LED mostra visualizazioni d'imaghjini accendendu è regolendu a luminosità di i diodi culuriti. Una maghjina interamente bianca cù testu neru richiederà dunque assai diodi più illuminati - è assai di più putenza - chè testu biancu nantu à un fondo neru.

5

QUANTU DURATA UN DISPLAY DI LED?

Hè difficiule di dì qualcosa di specificu nantu à a vita di un display LED chì parechji fattori entranu in ghjocu. Tuttavia, cù una manutenzione curretta, un display pò certamente durà più di dece anni. Cum'è cù tutti i tipi di elettronica, l'aspettativa di vita hè ancu influenzata da l'usu cutidianu è l'ambiente intornu à u display. L'imaghjini chjari è un altu livellu di luminosità sò più purtati nantu à u display chì l'imagine più scure è un livellu bassu di luminosità. Fattori cum'è umidità è cuntenutu di sali in l'aria ponu ancu entre in ghjocu.

In u corsu di a vita di un display LED, a luce prodotta da i diodi diminuisce. Da quantu dipende da u tippu è a generazione di i diodi. Parechji schermi LED ùn usanu mai a so intensità luminosa piena, cusì a riduzione sarà raramente un prublema.

6

COSA hè A RISOLUZIONE DI PIXEL PITCH E DISPLAY?

A distanza trà i diodi di un display LED determina a risoluzione di u display. A distanza à u centru di u gruppu vicinu hè misurata da u centru di ogni gruppu di diodi rossi, verdi è turchini. Questa distanza hè cunnisciuta cum'è pixel pitch. Ogni gruppu di diodi forma un pixel.

Se un display LED hà un pitch di pixel di 1 cm, pò esse 100 x 100 pixels per metru quadru di visualizazione. A risoluzione di un display hè data cum'è una coppia di numeri chì indicanu a larghezza è l'altezza in pixel. Se avete un schermu 6 x 8-metru cù 1 cm in pixel pitch, hà una risoluzione di 600 x 800 pixel.

Ci sò schermi LED cun pixel pitch di ogni locu da parechji centimetri à un solu millimetru.

7

CHÈ RISOLUZIONE DEVU SCEGLIÀ?

A risoluzione chì avete bisognu per un display LED dipende da a distanza di visualizazione. Da chì distanza u vostru publicu vedrà a mostra? Se site vicinu à un display LED à bassa risoluzione (luntanu trà i diodi), serà difficiule di vede ciò chì hè nantu à u display.

Ci hè tipicamente una cunnessione tra a risoluzione di visualizazione è u prezzu. Più hè alta a risoluzione, più ci sò diodi per m2 - è dunque un prezzu m2 più altu.

Se stallate un segnu digitale da una strada principale o nantu à una facciata di l'edificiu, serà vistu da una certa distanza. Quì, una visualizazione à alta risoluzione ùn seria micca necessaria - è inutilmente costosa. S'ellu hè una mostra à u nivellu di u pavimentu à mezu à un grande magazinu, u publicu s'avvicinerà assai di più. Quì, una visualizazione in alta risoluzione funziona megliu.

Una bona regula generale per i display LED hè: 1 mm pitch pitch per ogni metru di distanza di visualizazione.

8


Tempu di posta: Apr-05-2021