Chì tippu di schermu LED di pitch pitch hà bisognu à u centru di cummandu è cuntrollu?

Sempre chì u terminu "display LED di picculu pitch” hè mintuatu, pudemu sempre associà cù a so prestazione eccellente in a sala di cummandu è cuntrollu.
 
In a sala di cummandu è di cuntrollu, u sistema di visualizazione è di cuntrollu basatu nantu à u spaziu pocu LED di solitu deve esse realizatu parechje funzioni cum'è a cumunicazione remota, u cumandamentu in situ, a visualizazione di dati di l'applicazione, etc. ambienti, deve avè i vantaghji di cuntrollu cunvene, grande capacità di canali, alta efficienza di trasmissione, trasmissione sicura, funziunamentu stabile è affidabile, etc. Chì ghjè un sistema di visualizazione è cuntrollu d'alta qualità per tali lochi?
1, Xichang Satellite Launch Base Command Center HD Display LED
U display LED P1.6 small pitch utilizatu in unu di i quattru centri di lanciu satellitare hà una superficie di 75 m2.Per risponde à i requisiti ultra-alti di u cuntrollu di teste per a schermu in tempu reale chì ghjucanu in situ, l'urdinatore di cuntrollu, u switch, u sistema operatore è u software operativu sò tutti fatti in casa.
 y1
Hè vale a nutà chì stu prughjettu hà una alta cumplessità è una grande tecnulugia span trà parechji prughjetti di sistemi di ingegneria aerospaziale.Hè ancu una prima applicazione di grande schermu LED in u campu di a ricerca scientifica aerospaziale per lancià è cuntrullà missioni in Cina.
2 、 Schermu di culore internu di u Tianjin Armed Police Force Command College
A schermu di visualizazione (P1.667, 19 ㎡) di u prugettu hà un angolo di vista largu, luminosità uniforme, senza schermu neru, senza display flash è altre funzioni per scuntrà a freccia di rinfrescante ultra-alta è u cuntrastu.Hè dotatu di software di editazione di video, software di regulazione di luminosità, software di regulazione di temperatura è umidità, etc., è hà funzioni intelligenti di monitoraghju cum'è alarme di fumu è temperatura anormali, regulazione automatica di luminosità, alarme di difettu remota, monitorizazione è cunversione di cuntenutu di ghjocu.
Questa piattaforma di visualizazione è cuntrollu senza saldatura d'alta definizione hè cumposta da 8 schermi LED di spazii chjuchi, chì ponu monitorà è visualizà e cundizioni stradali in tempu reale nantu à schermi separati.U screnu risponde à i requisiti di u centru di cummandu 7 in virtù di l'eccellente sperienza di visualizazione cum'è HD senza saldatura, luce dolce, angolo di vista largu, è a qualità solida di cumpunenti d'alta qualità è un sistema avanzatu di trasfurmazione di l'imaghjini multi-schermu × L'ora di 24 i bisogni di l'ambiente di travagliu custruiscenu in modu efficace un trasportu intelligente è un sistema stradale sicuru.
3, Beijing Aerospace Flight Control Center Display LED Ultra HD
 y2
Stu schermu grande (P1.47200 ㎡) hè stallatu in a sala di u centru di cuntrollu in forma di U.U 17 ottobre di u 2016, a nave spaziale tripulata Shenzhou XI hè stata lanciata;U 9 ​​di nuvembre di u stessu annu, stu schermu d'alta definizione hà cumpletu tuttu u prucessu cù alta qualità, chì mostra a vera cumunicazione trà i capi naziunali è l'astronauti di Shenzhou XI, è dimustrà i fieri successi di l'industria spaziale di a Cina à u mondu.

y3

Cù u rapidu crescita di a quantità di informazioni è a migliione cuntinuu di e esigenze tecniche, uLED di piccula pitchavrà più grandi successi in u futuru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022