Perchè AVOE LED Display hè utilizatu per a trasmissione?

Perchè AVOE LED Display hè utilizatu per a trasmissione?

Cù u sviluppu di i LED, i display LED sò sempre più appiicati cum'è muri di fondo in studi di televisione è attività di trasmissione di televisione à grande scala.Fornisce una grande varietà di imaghjini di fondo vividi è belli cù funzioni più interattive.Mostra scene statiche è statiche, cunnetta u spettaculu è u fondu.Unisce perfettamente l'atmosfera cù l'attività, vantandu funzioni è effetti chì l'altri equipaghji di l'arti di scena ùn anu micca.Tuttavia, per dà un ghjocu cumpletu à l'effettu di i schermi LED, quandu selezziunate è utilizendu schermi LED per a trasmissione, deve esse attentu à i seguenti aspetti:

Display LED AVOE per a trasmissione

1. Distanza di tirò propiu.Hè in relazione cù u pitch di pixel è u fattore di riempimentu di i display LED.Displays cù differente pitch di pixel è fattori di riempimentu necessitanu diverse distanze di tirò.Pigliate un display LED cù un pitch pixel di 4.25mm è un fattore di riempimentu di 60% per esempiu, a distanza trà ellu è a persona chì hè sparata deve esse 4-10m, assicurendu eccellenti imaghjini di fondo quandu si spara.Se a persona hè troppu vicinu à a visualizazione, u fondu serà granu è faciule d'avè un effettu moire quandu pigliate un colpu vicinu.

2. U pixel pitch deve esse u più chjucu pussibule.U pixel pitch hè a distanza trà u centru di un pixel à u centru di u pixel adiacente di display LED.U più chjucu u pitch di pixel, a più alta densità di pixel è a risuluzione di u screnu, chì significa distanze di spara più vicine ma prezzi più alti.U pitch di pixel di i display LED utilizati in i studii di televisione domestica hè soprattuttu 1.5-2.5mm.A relazione trà a risuluzione è u pixel pitch di a fonte di u signale deve esse studiata currettamente per una risoluzione coherente è una visualizazione puntu per puntu per ottene u megliu effettu.

3. A regulazione di a temperatura di u culore.Cum'è i muri di fondo in i studios, a temperatura di u culore di i display LED deve esse coherente cù a temperatura di u culore di e luci, per ottene una ripruduzzione precisa di u culore durante a ripresa.Cum'è dumandata da i prugrammi, i studii anu qualchì volta aduprà bulbi cù una temperatura di culore bassu di 3200K o cù una temperatura di culore alta di 5600K.Per ottene u megliu effettu di ripresa, i display LED deve esse aghjustatu à a temperatura di culore currispundente.

4. Fine cù l'ambiente.A vita è a stabilità di i grandi display LED sò strettamente ligati à a temperatura di travagliu.Se a temperatura di u travagliu attuale supera a temperatura di u travagliu specificata, i display seranu seriamente dannati cù a vita di serviziu assai accurtata.Inoltre, a minaccia di polvera ùn pò esse ignorata.A troppa polvera riducerà a stabilità termica di i display LED è pruvucarà una fuga elettrica.In i casi gravi, i display ponu esse brusgiati.A polvera pò ancu assorbe l'umidità è corrode i circuiti elettronichi, causendu short-circuits sfuggente.Dunque, ùn hè mai tardi per mantene i studios puliti.

5. I display LED mostranu ritratti più chjaru senza cuciture.Hè risparmiu d'energia è amichevule à l'ambiente cù un cunsumu di energia più bassu è una generazione di calore menu.Havi una bona coerenza, affissendu ritratti senza differenza.L'armarii di piccula dimensione permettenu di avè forme lisce.Havi una copertura di gamma di culori più larga è hè menu prubabile di esse sottumessi à riflessioni cà altri prudutti.Hà una alta affidabilità operativa è un costu di mantenimentu bassu. 

Di sicuru, solu quandu s'utilice bè ponu sti vantaghjiDisplay LED AVOEesse realizatu cumplettamente è fate una grande soluzione di display LED per a trasmissione.Dunque, duvemu sceglie un pitch di pixel appropritatu quandu utilizate display LED in i prugrammi TV.Avemu da capisce e so caratteristiche è selezziunate i prudutti cum'è muri di fondo secondu diverse cundizioni di studio, forme di prugramma è esigenze.Fendu cusì, l'effettu di e novi tecnulugia di visualizazione LED pò esse realizatu à u massimu.

 

 https://www.avoeleddisplay.com/


Tempu di post: 15-mar-2022