Perchè More Chjese Installa LED Video Wall?

Perchè Più Chjese InstallaLED Video Wall?

In l'ultimi dui decennii, e chjese anu impegnatu in u cultu aghjunghjendu elementi visuali durante i servizii.Una volta fucalizzatu principalmente à versà l'ochji nantu à un innariu, hè avà più cumuni per u cuntenutu di proiezione muratu à circà.
Ricertamenti, parechje chjese anu decisu di piglià stu passu più in là installendu pareti video led in i so santuari.Questi video wall displays permettenu à i dirigenti di a chjesa di sparte video persunalizati, stampi è testu (cum'è testi per cultu o scrittura), è ancu altri cuntenutu.

Perchè-Are-More-Churches-Installing-LED-Video-Wall
Ragione # 1 - Moltu Ragiunate
U costu per un muru video led scende dramaticamente cù i costi in anticipu solu 15-20% più altu di a prughjezzione.Inoltre, quandu una lampada di u proiettore o un proiettore tutale falla, i costi di rimpiazzamentu ponu esse millaie di dollari ogni volta.
I pannelli video wall sò modulari, cusì un pannellu o ancu una lampada pò esse scambiati à un costu assai più bassu.U risultatu hè chì u puntu di break-even in una prughjezzione cù leds piglia solu unu à dui anni.
Per un bordu di muru led hd, a linea di split di costu hè 110 inch.Per un video wall 110-inch, i prezzi di video wall led sò paragunabili à un display LCD.È per qualsiasi video wall più grande di 180 inch, i prezzi di video di u pannellu di muru led sò definitivamente megliu cà qualsiasi altra tecnulugia di visualizazione statica.
Reason 2 - Lower Power Consumption
U costu tutale di l'angolo di pruprietà da a vita di u sistema, u muru led di display hè superiore à i proiettori è i display LCD è cuntribuiscenu à un investimentu sàviu per a congregazione.
Infine, i led consumanu 40-50% menu energia cà i proiettori.Malgradu questu, ponu ancu emette quantità significativa di calore.
Quandu sceglite un sistema di prughjezzione, spessu vi fucalizza nantu à u costu iniziale.In ogni casu, assai chjese passanu millaie di dollari à u mese per l'electricità.U risparmiu sustanziale realizatu ogni mese da undisplay video ledU screnu pò esse tornatu direttamente à u budget di a vostra congregazione.
Reason #3 - Cù High Brightness and High Contrast Ratio
A prughjezzione tradiziunale pò mancassi di a luminosità per a lettura faciule è l'ingaghjamentu di u vostru spaziu. Mentre a luminosità di a prughjezzione hè di solitu determinata da lux (luce riflessa o prughjettata), a luminosità di led, misurata da nits, hè l'intensità di a luce direttamente da u diodu autoemettitore.Una nit hè uguale à circa 3.426 lux.
Mentre a fine-pitching principia da 300 lumens per a luminosità di un video wall modulare, pò ancu andà finu à 800 nits, per quessa ùn hà micca bisognu di una stanza scura è funziona bè per l'applicazioni ancu in cundizioni di illuminazione ambientale.
Se u vostru spaziu di cultu hà una luce ambientale in certi momenti di u ghjornu, un muru video di a chjesa in led pò esse una soluzione eccellente. Pudete migliurà u cuntrastu aumentendu u livellu neru di u fondu o aumentendu a luminosità di i bianchi, video led. i muri ponu fà tramindui.
U muru video hà una luminosità più altu ch'è a prughjezzione, cusì u biancu hè più luminoso, è ancu u screnu di u muru led video stessu hè neru perchè usa leds neri, mentre chì a prughjezzione hè in realtà in natura cù un fondo biancu.
Di genere, un muru di display led di fine-pitch pò avè un rapportu di cuntrastu di 6000: 1 cumparatu à 2000: 1 per un projector. Un altru figura chjave hè a scala di grisgiu in cundizioni di luminosità bassa.I mura LED ponu avà trattà a prufundità di u culore di 16 bit è mantene un altu livellu di grisgiu senza degradazione di a qualità di l'imaghjini ancu in cundizioni di bassa luminosità.
L'imaghjini prughjettati, quandu in cundizioni di luminosità bassu, ponu esse sfocati o l'aspettu lavatu quandu a lampadina hè sopra brusgiata.Per a vostra congregazione, ponu leghje testi, Scritture, è apprezzà megliu l'imaghjini cunpareti video di a chjesa.

Ragione #4 - Muru di TV LED più longu
pareti LEDavè una speranza di vita stabilita duie à trè volte quella di una prughjezzione.I prughjettori di solitu anu una vita di 3 - 5 anni, è a so vita hè di solitu necessariu per rimpiazzà i bulbi periodichi è i motori di illuminazione.
I muri video di a chjesa LED anu una vita di 100 000 ore o 11,5 anni.Questu hè chì u projector hà una sola fonte passiva di illuminazione, chì significa chì hà una lampadina per tutta a luminosità di a prughjezzione.
Mentre chì i muri di u schermu video anu milioni di fonti di luce provenienti da a luminescenza, a so uniformità brusgia à un ritmu uniformatu.

Perchè-Are-More-Churches-Installing-LED-Video-Walls
Per i motivi 4 sopra, più è più chjese installanu pareti video invece di i proiettori previ.I nostridisplay fissi internisò stati amatu da parechje chjese, in particulare u muru led p2.5 cheap , chì occupanu circa 60% di a produzzione per via di facilità di installazione è mantenimentu, prezzi competitivi è risultati perfetti.se avete un'idea, per piacè cuntattatemi.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021