Perchè Taxi Roof AVOE LED Display Screen hè veramente un investimentu prudente?

3aa7d236649675a1eef47af5adfbc60Parechji di noi avemu vistu picculi schermi in cima di cabine in i nostri paesi è cità.U schermu LED di u tettu di taxi all'apertu hè una forma più nova di publicità orientata à passà l'infurmazioni à e masse in diversi lochi aduprendu schermi led muntati in taxi, cabine è autobus.

In una ricerca fatta da a scola di Wagner di l'Università di New York, circa 361.000 persone nantu à a longa isula caminanu à u travagliu è ponu vede annunzii di taxi ogni ghjornu.

Questa forma di publicità hè guadagnatu pupularità soprattuttu in e grande cità.Supera rapidamente i cartelloni è l'annunzii di bancu.Cù i taxi diventanu una forma preferita di viaghju è l'aumentu di l'UBER, l'infurmazione hè megliu trasmessa nantu à i schermi nantu à i cabine.

Cume Funziona: I schermi LED?

Cunsiderendu un taxi alimentatu solu da gas, una batteria è l'alternatore.Induve allora u taxi uttene u putere per u screnu?U screnu LED hè alimentatu da l'elettricità di a vittura.Questu risponde à i so bisogni di energia è postu chì l'alternatore hè sempre travagliatu, pudete esse assicuratu chì a schermu LED ferma nantu à tuttu u ghjornu è a notte.

Cumu funziona a publicità cù una publicità superiore di taxi?

Per i taxis chì sò pussede da una cumpagnia di taxi principale, tutti i schermi LED sopra i so taxi seranu cuntrullati da elli.Questu significa chì ogni individuu chì cerca di publicità nantu à queste schermi duverà pagà a cumpagnia direttamente per u spaziu di publicità.

Probabilmente sarete incaricatu da u numeru di schermi chì sceglite per publicità, a quantità di tempu chì vulete i vostri banners up è tuttu ciò chì u cuntrattu di a cumpagnia implica.

Proprietari di taxi individuali

I pruprietarii individuali di taxi ponu uttene un schermu LED superiore di taxi per i so taxi è guadagnà tariffi di publicità da elli.Ci hè un gran numaru di cumpagnie chì furniscenu schermi LED di taxi per i taxi.Avete da esse assai selettivu quandu selezziunate un schermu LED particulari perchè e cundizioni di l'aria sò assai diffirenti in tempi diversi.

Stu schermu serà sottumessu à variazioni di temperatura.Ghjorni caldi di sole è notti friddi d'invernu

U screnu duverà esse luminosu sia di ghjornu sia di notte

A schermu deve esse stabile in un taxi chì si move è si ferma tuttu u ghjornu

Perchè uttene unDisplay LED AVOEschermu hè una bona idea

A publicità mobile in i veiculi di transitu diventerà prestu un metudu accettabile è più diffusa di prumove l'imprese.A maiò parte di l'imprese cercanu di truvà una manera di publicità cù a vostra cumpagnia.Questu face assai soldi in entrate

U costu di publicità di publicità hè totalmente dipendente da voi cum'è u pruprietariu di u taxi.Questu vi permette un margine di rivenutu di a vostra scelta

Cù i costi di publicità esorbitanti in u mercatu, u costu di publicità publicità in u tempu rimbursà u costu iniziale di cumprà u screnu.

Cù una portata di circa 300.000 persone per ghjornu, questu hè un grande investimentu se sti punti di vista sò cunvertiti in vendita.

Cunclusioni

Hè senza dì chì questu hè veramente una grande opportunità d'investimentu per quellu chì cerca di guadagnà soldi da i tariffi di publicità.I taxi in e cità maiò è i paesi sò in ogni locu è in tutta a verità sò capaci di copre una gamma più larga di l'area cumparatu cù un cartellone staticu.Sè vo site veramente à circà un modu per invistisce in u schermu led top di taxi allora assicuratevi chì sò veramente un grande investimentu.Visitacihttps://www.avoeleddisplay.com/per infurmazione più dettagliata.

d0583a79e461a5cb103466eaededf86


Tempu di post: 26-May-2021